Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,od kilku dni mam pewien problem z moją A4 B7 1.8T bfb q. Mianowicie nie zależnie od nagrzania silnika nie chce odpalać, jednak po 2-3 próbach zawsze odpala, zdarzają się również takie dni, że odpala za pierwszym.

Po tych próbach nie zawsze, ale często wyskakuje check, błędy załączone za zdjęciu.

Oddałem go do mechanika, u którego odpalał 2 dni bez problemu, mechanik powiedział, że wyjmował czujnik wałka i wydaje się ok, jedyne co zaproponował to pójść totalnie w ciemno w jego wymianę, albo dostać się do łańcuszka i sprawdzać czy jest rozciągnięty(nie słychać go).

Może ktoś miał podobną sytuację albo podpowie co zrobić? 1f609.png

Dodam, że na grupie fb ktoś polecił sprawdzenie aku i ładowania, ładownie jest ok, aku fakt stare, ale napięcie podczas prób odpalania też w normie.

Problem z opalaniem pojawiał się też sporadycznie wcześniej, ale były to pojedyncze sytuacje, raz na pół roku.

a4.jpg

Opublikowano

Zakrec gaz, wypal z przewód i sprawdź jak odpala. Może być tez wina czujnika położenia wału, a nie wałka.

Opublikowano

Przed sekundą nie odopalił mi 5 razy pod rząd, po zakreceniu butli po chwile dłuższym kreceniu udało się odpalić. Czego to może byc wina w takim razie?

Opublikowano

Puszczającego reduktora lub/i wtrysków gazu.

Opublikowano

Niestety Panowie, mimo zakreconej butli rano nie chce odpalić skręci coraz dłużej i coraz słabiej. Narazie nie będę jeździł póki nie znajde przyczyny.

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź jeszcze ustawienie rozrządu. Można vagiem w gr.93 w blokach pomiarowych. Potem się pobaw w podmianę czujnika położenia wałka i wału.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Nie udało mi się odpalić auta, po tych przebojach zwyczajnie aku padło, nie wiem czy te grupy trzeba sprawdzać na zapalonym czy na zapłonie, wrzucam te z zapłonem.

 

Screenshot_20200516-194406.png

Screenshot_20200516-194357.png

Screenshot_20200516-194349.png

Opublikowano

Nie pokazuje nic w 93 więc przyczyna w czujniku położenia wałka. Proponuję tylko z boscha ewentualnie znajdź kogoś na podmiankę. Zmiana czujnika to 3 minuty

Opublikowano

Okej, po weekendzie podmienię z bratem, ma tą samą a4 co ja, dam znać najwyżej czy coś wyszło ;)

Opublikowano

Mógłby ktoś jeszcze podrzucić jakieś foto, albo instrukcję gdzie dokładnie i jak się dostać do tego czujnika? 

Opublikowano

nie rób sobie z nas jaj, masz go z przodu silnika

musisz zdjec pokrywe rozrzadu

obejrzyj  dokładnie kabel i wtyczke, gdzies moze byc przerwa

Opublikowano
12 minut temu, Dev napisał:

nie rób sobie z nas jaj, masz go z przodu silnika

musisz zdjec pokrywe rozrzadu

obejrzyj  dokładnie kabel i wtyczke, gdzies moze byc przerwa

Sorry, nigdy wcześniej tego nie robilem, mimo to dzięki za podpowiedź.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...