Skeili1.8T Opublikowano 15 Maja 2020 Opublikowano 15 Maja 2020 Cześć,od kilku dni mam pewien problem z moją A4 B7 1.8T bfb q. Mianowicie nie zależnie od nagrzania silnika nie chce odpalać, jednak po 2-3 próbach zawsze odpala, zdarzają się również takie dni, że odpala za pierwszym. Po tych próbach nie zawsze, ale często wyskakuje check, błędy załączone za zdjęciu. Oddałem go do mechanika, u którego odpalał 2 dni bez problemu, mechanik powiedział, że wyjmował czujnik wałka i wydaje się ok, jedyne co zaproponował to pójść totalnie w ciemno w jego wymianę, albo dostać się do łańcuszka i sprawdzać czy jest rozciągnięty(nie słychać go). Może ktoś miał podobną sytuację albo podpowie co zrobić? Dodam, że na grupie fb ktoś polecił sprawdzenie aku i ładowania, ładownie jest ok, aku fakt stare, ale napięcie podczas prób odpalania też w normie. Problem z opalaniem pojawiał się też sporadycznie wcześniej, ale były to pojedyncze sytuacje, raz na pół roku.
przem8 Opublikowano 15 Maja 2020 Opublikowano 15 Maja 2020 Zakrec gaz, wypal z przewód i sprawdź jak odpala. Może być tez wina czujnika położenia wału, a nie wałka.
Skeili1.8T Opublikowano 15 Maja 2020 Autor Opublikowano 15 Maja 2020 Przed sekundą nie odopalił mi 5 razy pod rząd, po zakreceniu butli po chwile dłuższym kreceniu udało się odpalić. Czego to może byc wina w takim razie?
ulisses Opublikowano 15 Maja 2020 Opublikowano 15 Maja 2020 Puszczającego reduktora lub/i wtrysków gazu.
Skeili1.8T Opublikowano 16 Maja 2020 Autor Opublikowano 16 Maja 2020 Niestety Panowie, mimo zakreconej butli rano nie chce odpalić skręci coraz dłużej i coraz słabiej. Narazie nie będę jeździł póki nie znajde przyczyny.
przem8 Opublikowano 16 Maja 2020 Opublikowano 16 Maja 2020 (edytowane) Sprawdź jeszcze ustawienie rozrządu. Można vagiem w gr.93 w blokach pomiarowych. Potem się pobaw w podmianę czujnika położenia wałka i wału. Edytowane 16 Maja 2020 przez przem8
Skeili1.8T Opublikowano 16 Maja 2020 Autor Opublikowano 16 Maja 2020 Nie udało mi się odpalić auta, po tych przebojach zwyczajnie aku padło, nie wiem czy te grupy trzeba sprawdzać na zapalonym czy na zapłonie, wrzucam te z zapłonem.
przem8 Opublikowano 16 Maja 2020 Opublikowano 16 Maja 2020 Nie pokazuje nic w 93 więc przyczyna w czujniku położenia wałka. Proponuję tylko z boscha ewentualnie znajdź kogoś na podmiankę. Zmiana czujnika to 3 minuty
Skeili1.8T Opublikowano 16 Maja 2020 Autor Opublikowano 16 Maja 2020 Okej, po weekendzie podmienię z bratem, ma tą samą a4 co ja, dam znać najwyżej czy coś wyszło
Skeili1.8T Opublikowano 16 Maja 2020 Autor Opublikowano 16 Maja 2020 Mógłby ktoś jeszcze podrzucić jakieś foto, albo instrukcję gdzie dokładnie i jak się dostać do tego czujnika?
Dev Opublikowano 16 Maja 2020 Opublikowano 16 Maja 2020 nie rób sobie z nas jaj, masz go z przodu silnika musisz zdjec pokrywe rozrzadu obejrzyj dokładnie kabel i wtyczke, gdzies moze byc przerwa
Skeili1.8T Opublikowano 16 Maja 2020 Autor Opublikowano 16 Maja 2020 12 minut temu, Dev napisał: nie rób sobie z nas jaj, masz go z przodu silnika musisz zdjec pokrywe rozrzadu obejrzyj dokładnie kabel i wtyczke, gdzies moze byc przerwa Sorry, nigdy wcześniej tego nie robilem, mimo to dzięki za podpowiedź.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się