Gość Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 Witam szczesliwych posiadaczy Audi b9 i moje pytanie,czy kto z was robił już program w b9 2,0 TDI s tronic quattro?
Kevirek Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 Powiem ci tak. Dowiadywalem sie w dobrych firmach gdzie goscie maja to w malym palcu i opcja wyglada nastepujaco: Skrzynia biegow i sprzeglo przyjma na spokojnie i z rezerwa bezpieczenstwa do 250KM/500Nm i tyle dobry specjalista jest w stanie ci na st1 wydusic. Jesli nie chcesz sie bawic w kucie i kevlar to musi ci tyle wystarczyc. Oczywiscie te 250/500 jest tylko luznym gdybaniem bo to wszystko zalezy od danej szt auta i jego stanie technicznym.
Gość Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 Rozmawialem z jednym z Tunerów bezpieczna jest 225 /460...
Kevirek Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 Blok wytrzyma lekko 300 wtryski i pompa ma swoje ograniczenia ale 250 to nie problem a co do stronica to 2.0 tfsi 250KM ma ten sam sklad. Jak mowilem to juz zalezy od egzemplarza i od specjalisty. Nie wiem czy znajde ci posta firmy ktora pare tygodni temu zrobila 260KM i 560Nm na st1. Wiesz poki nie oddasz do goscia ktory ma dobre opinie i on nie zacznie sie z tym szarpac to sie nie dowiesz. Inna sprawa mamy mokrego dpfa jak podlejesz ostro paliwem co robi sie w dieslu jedli chcesz podniesc moc to odbije ci sie to na filtrze. Wiec to jest metoda prob i bledow i to najlepiej z czujnikiem emisji jesli cie taka sprawa interesuje. No chyba ze wycina i 250KM masz od reki xD. Mi osobiscie firma z wro podala parametry 240KM/480Nm ;). A wiem ze ludzie maja lepiej i to z gwarancja. Wyscig o konie i niuty to tez nie jest dobra sprawa. Dajesz zaufanemu gosciowi, mowisz czego oczekujesz i on po metodzie prob i bledow daje ci wynik finalny.
Kodzak33 Opublikowano 20 Maja 2020 Opublikowano 20 Maja 2020 W dniu 17.05.2020 o 17:25, Kevirek napisał: Blok wytrzyma lekko 300 wtryski i pompa ma swoje ograniczenia ale 250 to nie problem a co do stronica to 2.0 tfsi 250KM ma ten sam sklad. Jak mowilem to juz zalezy od egzemplarza i od specjalisty. Nie wiem czy znajde ci posta firmy ktora pare tygodni temu zrobila 260KM i 560Nm na st1. Wiesz poki nie oddasz do goscia ktory ma dobre opinie i on nie zacznie sie z tym szarpac to sie nie dowiesz. Inna sprawa mamy mokrego dpfa jak podlejesz ostro paliwem co robi sie w dieslu jedli chcesz podniesc moc to odbije ci sie to na filtrze. Wiec to jest metoda prob i bledow i to najlepiej z czujnikiem emisji jesli cie taka sprawa interesuje. No chyba ze wycina i 250KM masz od reki xD. Mi osobiscie firma z wro podala parametry 240KM/480Nm ;). A wiem ze ludzie maja lepiej i to z gwarancja. Wyscig o konie i niuty to tez nie jest dobra sprawa. Dajesz zaufanemu gosciowi, mowisz czego oczekujesz i on po metodzie prob i bledow daje ci wynik finalny. Pewien jesteś że dpf jest mokry?
Kevirek Opublikowano 20 Maja 2020 Opublikowano 20 Maja 2020 Sorka, z fapem mi sie pokickalo w dpf adblue spelnia tylko funkcje pomocnicza nie czyniac go mokrym :p
marcin4x4 Opublikowano 24 Maja 2020 Opublikowano 24 Maja 2020 (edytowane) W dniu 20.05.2020 o 09:28, Kevirek napisał(a): pokickalo nie tylko to ci się pokićkało i nie wciskaj kitu o skrzyniach. Tak samo żadna seria z DPF nie dojdzie do 250ps. W dniu 17.05.2020 o 17:25, Kevirek napisał(a): podlejesz ostro paliwem co robi sie w dieslu jedli chcesz podniesc moc W dniu 17.05.2020 o 17:25, Kevirek napisał(a): A wiem ze ludzie maja lepiej i to z gwarancja. z gwarancją na co ? W dniu 17.05.2020 o 16:51, Kevirek napisał(a): Jesli nie chcesz sie bawic w kucie i kevlar to musi ci tyle wystarczyc. kucie czego ? skrzynia po zamianach w sofcie wytrzymuje dużo więcej, po wymianie zespołu sprzęgieł jeszcze więcej. Edytowane 24 Maja 2020 przez marcin4x4
Gość Opublikowano 9 Listopada 2021 Opublikowano 9 Listopada 2021 No ok a co ze skrzynia ?ktos narzekał po sofcie na jakies nie dogodności czy chodzi faktycznie lepiej?
MiruK Opublikowano 14 Grudnia 2021 Opublikowano 14 Grudnia 2021 Nachodzi mnie na softa tylko martwi mnie jak po tym wygląda sytuacja z DPF'em ? Wiadomo, więcej mocy to więcej paliwa a to pewnie więcej dymienia. Macie jakieś doświadczenia na dłuższą metę czy to nie skraca jego żywotności? Jak ktoś często jeździ długie trasy to pewnie nie ma problemu przy dobrym programie, ale co jeśli auto w większości jeździ odcinki 20-30km a trasy rzadziej ?
Dev Opublikowano 14 Grudnia 2021 Opublikowano 14 Grudnia 2021 7 minut temu, MiruK napisał: Nachodzi mnie na softa tylko martwi mnie jak po tym wygląda sytuacja z DPF'em ? Wiadomo, więcej mocy to więcej paliwa a to pewnie więcej dymienia. Macie jakieś doświadczenia na dłuższą metę czy to nie skraca jego żywotności? Jak ktoś często jeździ długie trasy to pewnie nie ma problemu przy dobrym programie, ale co jeśli auto w większości jeździ odcinki 20-30km a trasy rzadziej ? Rob nie pytaj
pelonek1 Opublikowano 14 Grudnia 2021 Opublikowano 14 Grudnia 2021 14 minut temu, MiruK napisał: Wiadomo, więcej mocy to więcej paliwa a to pewnie więcej dymienia. Jak ma dymić po sofcie i tak Ci powie tuner to najlepiej jedź do innego na zrobienie softu.
Kodzak33 Opublikowano 21 Grudnia 2021 Opublikowano 21 Grudnia 2021 W dniu 15.12.2021 o 19:19, MiruK napisał: Polecicie kogoś na Podkarpaciu ? Gregor10
Lovely Man Opublikowano 12 Lutego Opublikowano 12 Lutego Interesuje mnie jak fabryczna skrzynia S-tronic znosi obciążenia momentem obrotowym na granicy jej maksimum? Ma ktoś dane z przebiegów rzedu 150 - 200 tys. km?
Monk_00 Opublikowano 19 godzin temu Opublikowano 19 godzin temu Sprawa jest prosta, jak będziesz ugniatał go od świateł do świateł, to ujeździsz manuala, jak i automat. Tu nie ma reguły, wszystko się rozchodzi w jakim stanie masz auto. Zwróć uwagę, że większość ludzi w PL kupuje chrupki i je cisną, a później płaczą że przez "chipa" samochód im się zepsuł. Kumpel ma 3.0tdi zrobił stage 1 przejechechał ok 230tkm i auto jeździ na oryginalnych pozespołach- czytaj turbo sprzegła, dpf etc, tylko wszystko wymieniane wcześniej. Rozrząd zrobił przy około 200tkm jak mi się wydaje, skorzystał z gwarancji od sprzedawcy, nie wiadomo czy auto ma realny przebieg. Aktualnie około 320tkm na liczniku i powoli do zmiany turbiny. Przysłowiowy chip tuning to nie wyrocznia dla auta, a stan, poprzedni właściciel i użytkownik, jak i wykonawca programu. Nie jeździjcie do partaczy, jeden wyłączy, zrobi przelot, wyrzuci adlb, inny zrobi lekkiego softa silnika i skrzyni. To od was zależy co będzie z autem. Osobiście moje bmw e91 w manualu stuka 380tkm po modach. 20tkm wczesniej wymienilem turbo, wyprany dpf- prawd jest juz drugi i wymieniony 1 wtrysk.
Lovely Man Opublikowano 19 godzin temu Opublikowano 19 godzin temu (edytowane) Pytanie już nie aktualne, myślałem o V6 w dieslu i S-tronic ale mi na szczęście przeszło 😆 Edytowane 18 godzin temu przez Lovely Man
Monk_00 Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu W ogólnym rozrachunku jak masz siano i kupisz dość nowe auto, po wymianach, lub takie pierwsze serwisy, to jeszcze nie ma tragedii. Gorzej jak trzeba motor dźwignąć i wymienić kompletny rozrząd, ale przy tym to profilaktycznie warto więcej "zrobić" Co do jazdy, to jest już bardzo przyjemnie. ☺️
Lovely Man Opublikowano 16 godzin temu Opublikowano 16 godzin temu Mam już trzeciego nowego A4 Allroad z S-tronic 2.0 TDI i jedyne co mnie wk*rwia w tym aucie to własnie ta skrzynia 😄
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się