LUKASA4QUATTRO Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 Witam Jakis czas temu wymienialem pompowtryskiwacze , przez jakis czas bylo w porzadku ale od dwoch tygodni przy zmianie biegu czy przyspieszaniu samochod puszcza chmure czrnego dymu,.. myslalem ze to moze przez program ze cos jest zle ustawione ale od tej strony wszystko dziala bez zarzutu. Rozmawialem z kilkoma osobami i dostalem info ze co jakis czas nalezy wymienic odme (BMW zaleca ten zabieg co 50k) , gdyz sie zanieczyszcza i z tad moze byc to chwilowe kopcenie nie jestem mechanikiem ale moze ktos z was rowniez walczyl z problemem kopcenia samochod ma juz ok 200k przejechane. P.S. turbo jest w porzadku przeplywomierz rowniez. Jesli ktos ma jakies madre rady prosze o info pozdr
Musashi Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 jezeli wykonasz oraz zamiescisz logi statyczne i dynamiczne oraz ewentualne raporty bledow otrzymasz mądre rady.... poki co brak danych.... w AVF odma jest szczatkowa oraz jest niewymienialna, chyba, ze z pokrywa glowicy
seba1-2 Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 jeśli było dobrze a teraz kopci sprawdź dolot począwszy od turbiny do kolektora ssącego
LUKASA4QUATTRO Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Opublikowano 29 Marca 2009 Samochod dopiero co jest po duzym przegladzie wiec filtry sa nowiutkie..... ostatnio mi ktos napomknol ze moze to byc rowniez wina EGRa... Podlaczylem go pod komputer i nawet nie ma jednej niezgodnosc ani odchylen wszystko pracuje jak w szwajcarskim zegarku.. Cos czuje ze dlugo sie bede z tym meczyl :/
antonio Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 skoro miałeś go podpiętego pod vag'a to wrzuc logi
Flyer Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 Domyslam sie, ze podpiecie Vaga = sprawdzenie bledow.
antonio Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 Domyslam sie, ze podpiecie Vaga = sprawdzenie bledow. tez mi sie tak wydaje