adikola24 Opublikowano wczoraj o 15:09 Opublikowano wczoraj o 15:09 8 godzin temu, Muskel1 napisał(a): Adaptacje czego? Gruszki turbo? Nie wiem dlatego pytam
Muskel1 Opublikowano wczoraj o 15:27 Opublikowano wczoraj o 15:27 12 minut temu, adikola24 napisał(a): Gruszki turbo? Nie wiem dlatego pytam Trzeba wykonać wszystkie czynności i adaptacje związane z wymianą turbosprężarki, zgodnie ze sztuką, ale to nie jest miejsce do dyskusji w temacie o DPF.
Muskel1 Opublikowano wczoraj o 16:56 Opublikowano wczoraj o 16:56 59,45g to stosunkowo dużo moim zdaniem przy tym przebiegu, ale tak jak pisałem, wszystko zależy od profilu jazdy. Krótkie odcinki (niedogrzany silnik) produkuje więcej sadzy, co po regeneracji zamieniane jest w popiół. Czym częstsze regenerację, tym więcej popiołu. W zależności od tego jak długo jeździłeś na tym sofcie z większym spalaniem, mogło się to także przyczynić do szybszego wzrostu. Twoje wymuszone regeneracje serwisowe też grają rolę. Jest wiele czynników.
PiterEL Opublikowano 23 godziny temu Opublikowano 23 godziny temu Na sofcie jeździłem krótko. Odcinki jakie pokonuje to ok 18km do pracy. Wcześniej w sumie nie patrzyłem po zakupie jak to wyglądało. Mówię auto mam niecały rok. Jedyne zastanawiam się czy oddawać już do czyszczenia go czy szykować się powoli ? I co z tymi ciśnieniami ? Z carscanner pro tak to wygląda na wolnych obrotach i drugie foto na 2500obr.
Muskel1 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu 1 godzinę temu, PiterEL napisał(a): Jedyne zastanawiam się czy oddawać już do czyszczenia go czy szykować się powoli ? Jeszcze nie. Jak dobijesz wartości masy popiołu 80g możesz sprawdzić i ocenić na nowo sytuację.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się