Bartek a4 b6 Opublikowano 1 Czerwca 2020 Opublikowano 1 Czerwca 2020 Witam. Niewiem czy tu, szukam pomocy z podcisnieniem a4 b6 1.9 tdi 130
Bartek a4 b6 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2020 Brak podcisnienia na n75 n18 i n239. Pompa vacuum bosch podcisnienie jest. Jak podlącze n75 omijając. Wezykami n18 i n239 to wtedy jest ale sztanki niepodciaga odrazu tylko jakies 10sekund.zaworek podcisnienia zwrotny ok i zaworki tez sprawdzane i podmieniane tez sprawne
kamil-vag Opublikowano 3 Czerwca 2020 Opublikowano 3 Czerwca 2020 Jakieś czary mary opisujesz... kupujesz vacuometr, wpinasz się na każdej gałązce zasilającej dany zaworek i sprawdzasz czy jest te minimum -0,6 bara (oczywiście 2 wejścia zaślepione a na jednym robisz pomiar) Jak jest to potem robisz test vagiem N75, EGR, N239 i sprawdzasz co dzieje się z podciśnieniem za zaworem... Znając życie to masz pewnie pękniętą membranę gruszki EGR albo klapy gaszącej... załóż krótki wężyk na króciec i spróbuj zaciagać, jak będzie opór to membrana OK, jak swobodnie przeleci powietrze to pęknięta... Albo coś z podciśnieniem pozamienianie wężyki...
Bartek a4 b6 Opublikowano 4 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2020 Dzieki Ziomuś. Egr dziurawy to fakt.(zaslepiony) Ostatecznie flerny okazal sie zaworek n239. Dzieki jeszcze raz?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się