ariel Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Ale ja już przeszukałem wszędzie i nie ma kluczyka od B7 o tej samej częstotliwości co w B6 a oni pisali tam że do tego się nadają B6 po 2003 r. ciekawe czemu nie starsze wspomnieli że coś z modułem komfortu.
domjenick Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Ale ja już przeszukałem wszędzie i nie ma kluczyka od B7 o tej samej częstotliwości co w B6 a oni pisali tam że do tego się nadają B6 po 2003 r. ciekawe czemu nie starsze wspomnieli że coś z modułem komfortu. a gdzie tam jest napisane,ze nadaja sie auta po 2003? tam jest tylko,ze wlasciciel ma audi z 2004 roku,a co takiego wyczytales o module komfortu-na pewno masz ten sam link,co wkleilem?
ariel Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Ja poczytałem to. Też troche kombinują http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=199643&page=8
domjenick Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Nie mam narazie innej B6 ,żeby sprawdzić te klucze. Wcześniej próbowałem do A6,ale się nie udało. Piloty raczej dobre,sprawdzałem i sygnały wysyłają. Sposób z zamkami nie działa. po dluzszym przeanalizowaniu sprawy-wydaje mi sie ,a nawet jestem tego pewien,ze powodem Twoich problemow bedzie modol komfortu,kupiles auto z niedzialajacym pilotem,nie mozesz dopasowac innego-wszystko na to wskazuje (serwis tez sobie z tym nie poradzil,choc powinni sprawdzic wszystko ,z modolem wlacznie)-jeszcze jakbys mial okazje sprobowac wgrac te piloty do jakiejs innej A4-mialbys 100% pewnosci
ariel Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Ale ja już przeszukałem wszędzie i nie ma kluczyka od B7 o tej samej częstotliwości co w B6 a oni pisali tam że do tego się nadają B6 po 2003 r. ciekawe czemu nie starsze wspomnieli że coś z modułem komfortu. a gdzie tam jest napisane,ze nadaja sie auta po 2003? tam jest tylko,ze wlasciciel ma audi z 2004 roku,a co takiego wyczytales o module komfortu-na pewno masz ten sam link,co wkleilem? i co poczytałeś opłaca się w to bawić bo kusi mnie to im się to chyba udaje. A jak tak to ktury lepszy 433 czy 434?
domjenick Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 to zalezy od Ciebie,ktory sie bardziej podoba-zanim kupisz zagadaj do sprzedawcy,czy w razie niemoznosci zakodowania,moglbys go zwrocic-i dzialaj...
ariel Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Wygląd mają taki sam tylko częstotliwość inna a sprzedający akceptuje zwrot. Jak sprawdzić czy tylko podłączyć vag-com i zobaczyć czy centralka go widzi? I co z tym immo co oni przekładają?
domjenick Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 jesli jest ''przekladalne'' tzn mozesz je wyjac i przelozyc-to mozna to zrobic,ale jesli jest ''wlutowane'' to juz tylko zaprogramowac mozna,nie jestem pewien,ale program VagTacho bylby w stanie to ''ugryzc"
ariel Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 A nie wiesz czy klucze zaczynające się od 8E0 są przekładane czy lutowane? bo tam faktycznie na zdjęciach jest pokazane że są lutowane i przekładane. A nie dam rady tego klucza odesłać jak go rozbiore i sprawdze bo się może kapnie.
domjenick Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 8E0 zaczynaja sie w b6 i sa przekladalne-nie spotkalem sie z lutowanymi,8E0-to poczatek numerow czesci w B6
ariel Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Tu jest kluczyk 8E0i nie wygląda jak w B6 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120381616798&viewitem=
domjenick Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 jak nie sprobujesz-nie bedziesz wiedzial jesli mozesz go zwrocic-to probuj,zeby go rozebrac nie musisz nic lamac,tylko robisz wszystko recznie i mala srobke rozkrecasz,patrzysz na plytke i juz wiesz,ale zanim to zrobisz,mozesz sprobowac go zakodowac,jesli dasz rade,to problem pastylki immo jest najmniejsz,bo mozesz ja wyjac ze starego pilota i normalnie przykleic w nowym-nie wyciagajac juz istniejacej :gwizdanie:
ariel Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 przekleić no nie wiem? to nie jest małe będzie tam miejsce? A z tym zakodowaniem to masz na myśli centralny z twojego filmu?
domjenick Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 tak,a pastylka immo jest w ksztalcie szklanej rurki,dlugosci okolo 10 mm i szerokosci ok 3mm-nie znajdziesz tyle miejsca?jak przekladalem pastylke do pilota,musialem wyciac kawalek plastiku w starym pilocie,razem z pastylka immo,bo nie szlo jej odkleic i troche rezania w nowym,zeby to "upchnac" w srodku-smiga do dzis,koles nie narzeka
ariel Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Dokładnie tak widziałem na zdjęciu. A w jakim aucie to robiłeś? Jak działa te immo czy one do czegoś dotyka czy tylko tam sobie siedzi?
domjenick Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 w B5 ,ale kluczyk jest taki sam jak w B6-tylko sobie tam lezy
ariel Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 5minut temu sprawdziłem kluczyk kumpla od Golfa 4 o częstotliwości 433 i centrala nie reaguje i jak myślisz ten z aukcji o tej samej częstotliwości pewnie tez nie ruszy co
domjenick Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 nie mam pojecia,trzeba sprawdzac...
ariel Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Dziś rozmawiałem z gościem który się zajmuje kluczykami i nie tylko powiedział że nić z tego musi być dokładnie ta sama częstotliwość żeby zaprogramować kluczyk do centralki i klapa nic z tego szkoda
Włosos Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Problem rozwiązany dziś wkońcu miałem okazję spróbować pilota od innej B6 i zadziałał u mnie. Widocznie mam oba piloty uszkodzone
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się