pelonek1 Opublikowano 4 Października 2020 Opublikowano 4 Października 2020 7 minut temu, Emejcz napisał: Ewidentnie problem jest w b6, a wygląda to tak, że szczególnie w b7. Muszę zajrzeć do swoich jak tak.
pila24 Opublikowano 4 Października 2020 Opublikowano 4 Października 2020 52 minuty temu, Emejcz napisał: Niektórzy tak mówią, ja jednak się nie do końca z tym zgadzam, bo w b5 przy LL i znacznie większych przebiegach wałki zębatki wyglądały super. Ewidentnie problem jest w b6, a wygląda to tak, że szczególnie w b7. Możliwe ze wraz z nowszą generacją aut wprowadzili księgowi pewne oszczędności na materiałach,od roku 2000 i wprowadzenia LL zaczęto psuć auta.
grubcio1980 Opublikowano 4 Października 2020 Opublikowano 4 Października 2020 U mnie w b7, przebieg pewnie 300+,a walki wyglądają jak nowiutkie.
sebol.83 Opublikowano 4 Października 2020 Opublikowano 4 Października 2020 Dzięki, za odpowiedź, szczerze mówiąc nie sprawdzałem u siebie tych wałków jak wyglądają, u mnie problem pojawił się po wymianie zaworów sterujacych wlotu powietrza, najpierw wyskoczył błąd 16395 następnie było słychać łańcuch. Czy to może być przyczyna czy też zbieg okoliczności z tymi zaworkami. Wymieniłem napinacz z łańcuchem, wszystko ok cicho nic nie słychać, przejechałem 1600 km podpinam waga a tam błąd. Co o tym myślicie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się