Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy 17748 i 16395


camel669

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, larguss napisał:

U mnie juz zostaly wylaczone fazy dzieki pomocy kolegi soul87 ale problem nadal wystepuje 

Masz wyłączone fazy i wywala błąd od napinacza? Jeśli tak to coś nie do końca pykło :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Łukasz13 napisał:

Rozrząd jest ustawiony ok, napinacz nie działa , nie zmienia fazy dlatego błąd.

To co wywalać ten napinacz FAI i zakładać nowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, camel669 napisał:

To co wywalać ten napinacz FAI i zakładać nowy ?

Nie wiem to To Twoja decyzja, jesli znowu chcesz przekładać napiancz i tracić kolejną kase ok to Twoje pieniądze, za ten napinacz dostaniesz zwrot czy dostaniesz drugi na gwarancji? Najprostszym wyjsciem z tej sytuacji to jest odłaczyć wtyczkę z tego napinacza, wyłaczyć fazy w sofcie i jezdzic, czyli wracamy do tego samego punktu na początku w którym mówiłem Ci żebyś założył napinacz bez zmiennych faz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zwrot raczej czy wymiane raczej nie ma co liczyć bo minął prawie miesiąc od zakupu no i jakby nie było jest używany. Spróbuje zrobić tak jak mówisz z tym odpięciem wtyczki i zobaczymy jaki da efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, camel669 napisał:

Na zwrot raczej czy wymiane raczej nie ma co liczyć bo minął prawie miesiąc od zakupu no i jakby nie było jest używany. Spróbuje zrobić tak jak mówisz z tym odpięciem wtyczki i zobaczymy jaki da efekt.

Przecież jest coś takiego jak gwarancja ale i tak na ten czas musisz kupić drugi więc bez sensu. Taki urok tego dziadostwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.07.2020 o 21:50, przem8 napisał:

Masz wyłączone fazy i wywala błąd od napinacza? Jeśli tak to coś nie do końca pykło :P

U mnie blad p1340

Brak korelacji pomiedzy g40 i g28

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, larguss napisał:

U mnie blad p1340

Brak korelacji pomiedzy g40 i g28

No dobrze, a co pokazuje w gr 93?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, przem8 napisał:

No dobrze, a co pokazuje w gr 93?

Pokazuje wartosc 18. Pisales tam ze napewno jest przestawiony rozrzad. Ale i pasek i lancuch ustawiony prawidlowo. Pozniej ponownie sprawdzany i jest wszystko dobrze poustawiane. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To spróbuj podmienić czujnik położenia wałka. Przerabiałem taką sytuację, że nowy przekłamywał o 14.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.08.2020 o 10:27, przem8 napisał:

To spróbuj podmienić czujnik położenia wałka. Przerabiałem taką sytuację, że nowy przekłamywał o 14.

Czujnik wymienialem juz. Myslisz zeby sprobowac jeszcze raz? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, larguss napisał:

Czujnik wymienialem juz. Myslisz zeby sprobowac jeszcze raz? 

Na ori czy jaki zamiennik? Skoro wszystko jest dobrze złożone to musi coś przekłamywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, przem8 napisał:

Na ori czy jaki zamiennik? Skoro wszystko jest dobrze złożone to musi coś przekłamywać.

Czujnik boscha

Edytowane przez larguss
Blad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio na trasie padl mi czujnik G28. Kontrolka EPC, problem z obrotami, blad w komputerze i problem z odpaleniem. 

Pelen nadzieji ze to on byl przyczyna poprzednich problemow, wymienilem go ale nie pomoglo. 

Pozostaje wiec znalezc dobrego mechanika, ktory podejmie sie znalezienia przyczyny. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i jak znalazłeś przyczynę tych wyskakujących błędów bo mam podobny problem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. W moim przypadku okazał sie winny przewód od ukladu chłodzenia wpięty do parownika. Przewód za nagrzewnicą był zagięty tak że dosyć mocno ograniczał przepływ wody i gaz przy dużym obciążeniu zamarzał

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, larguss napisał:

U mnie problemem okazaly sie zuzyte walki rozrządu. Screenshot_20200923_234452.jpg

Z czego te koła zębate są zrobione że tak się zużywają? Już nie pierwszy raz widzę tu na forum takie zdjęcia. Jaki przebieg auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem moim zdaniem leży w serwisowaniu olejowy LL u pierwszych właścicieli,napinacz nie napina się właściwie,łańcuch zaczyna wyciągać i uszkadza koła wałków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy tak mówią, ja jednak się nie do końca z tym zgadzam, bo w b5 przy LL i znacznie większych przebiegach wałki zębatki wyglądały super. 

Ewidentnie problem jest w b6, a wygląda to tak, że szczególnie w b7. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...