Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy 17748 i 16395


camel669

Rekomendowane odpowiedzi

No mowił, że jest 16... ogólnie znają silnik bo 2 z warsztatu ma prywatne samochody z 1.8T i mówili że doskonale znają te silniki to chyba by takiego podstawowego błędu nie popelni, więc to bym wykluczył.

Edytowane przez camel669
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.07.2020 o 21:18, camel669 napisał:

mówili że doskonale znają te silniki to chyba by takiego podstawowego błędu nie popelni,

Nie bądź taki pewien.
Ufaj, ale sprawdzaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak policzył 16 ogniw (otworków) to przestawione o jeden jest, zobacz na rysunek że 16 to jest przetyczek (bolców) i tu niestety można się walnąć, nawet tym co to niby fachowcami się nazywają. Oczywiście nie mówię że na 100% się pomylili, ale lepiej 2x sprawdzić niż szukać dziury w całym i brnąć w koszta.

Edytowane przez MaTeo85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawienie rozrządu przód tył

Czujnik położenia wału przód nowy

Czujnik w cewce napinacza podmieniony na oryginał

Kompresja na cylindrach na 3, 12 na 1, 11

Cisnienie oleju (4bary na jałowym na zimnym, 2 na rozgrzanym)

Ciśnienie na listwie, trzyma sztywno

Wszystko to zostało sprawdzone i wykluczone. Problem jak był tak jest. Czujnik dalej sypie błędem.

Ktoś jeszcze coś podpowie ?

Rwać napinacz i wkładać nowy bez czujnika i pogodzić sie z faktem że tysiak w plecy ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, MaTeo85 napisał:

Jak policzył 16 ogniw (otworków) to przestawione o jeden jest, zobacz na rysunek że 16 to jest przetyczek (bolców) i tu niestety można się walnąć, nawet tym co to niby fachowcami się nazywają. Oczywiście nie mówię że na 100% się pomylili, ale lepiej 2x sprawdzić niż szukać dziury w całym i brnąć w koszta.

Bylem wczoraj dekiel założony był już ale pokazywał mi schemat wedlug jakiego liczyli ogniwa i jest tak jak na tym waszym. Ten błąd zaczał dopiero po 100km wyskakiwac od zmiany napinacza i przejechalem 300 km na tym i podczas jazdy objawow nie daje tylko na wolnych kurde ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś co masz w grupie 93 jak odepniesz wtyczkę od napinacza?

Ja wsadziłem napinacz bez wtyczki i jestem zadowolony. Sporo postów potwierdza, że to najlepsze rozwiązanie. Jest cały długi wątek o napinaczu na forum. Można powiedzieć, że ten z wtyczką to jeden z bardziej nieudanych pomysłów w tych modelach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakiej firmy masz nowy czujnik położenia walka? U mnie nowy przeklamywal o 14cf i podmieniany zamiennik ori też był walniety i tez się bujałem z problemem póki nie założyłem starego ori i wsio pokazywalo ok. Ważne żeby kasować błędy po wymianie czujnika żeby odświeżył wartości. 

Daj jeszcze loga 90+93 z normalnej jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj jeszcze raz sprawdzony rozrząd, mam zdjecia jako dowód

Na filmiku praca napinacza na zimnym, według mechanika dziwnie sie zachowuje(sory za jakość)

Pomiar 93 bez wtyczki i logi z jazdy zrobią jak złożą do kupy

Kwestia czujnika jakiej firmy i jak z tym kasowaniem jeszcze dopytam.

 

IMG_6315.jpg

IMG_6311.jpg

IMG_6313.jpg

IMG_6308.jpg

IMG_6309.jpg

Edytowane przez camel669
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zagrzaniu. 3 pozycja zastanawiająca(słowa mechanika)

IMG_6319.jpg

Logi z jazdy

 

IMG_6320.jpg

Edytowane przez camel669
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj po raz 4 sprawdzany był rozrząd przez 3go mechanika. Zegarem sprawdzane wyszło że wydechowy był w porządku ale wcięcia z przodu wskazywały że wałek ssący byl przwstawiony o 1 ząbek. Więc już bez ściągania pokrywy zaworów zdeliśmy pasek z przódu i przestawiliśmy o 1 ząbek.

Silnik zaczął równo pracować,  auto jakby odzyskało troche mocy.

Checka i starego błędu już nie wywala.

Wywala za to nowy... P0012 jakieś rady ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Wyjeżdżam jutro ale jak uda mi się załatwić kompa i zrobić rano to wrzucę, jak nie to dopiero piątek/sobota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informuj na bieżąco jak sytuacja, może w końcu uda i mi się uporać z problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasna sprawa. Tylko, że u mnie jest obsuwa z robotą, wyjazd mi się do czwartku wydlużył nawet nie mam jak kompa podłączyć i nic nie było sprawdzane. Jedyne co poszło na niekorzyść to następnego dnia na zimnym check się zapalił. W piątek jestem umowiony z mechanikiem więc dam znać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, larguss napisał:

Informuj na bieżąco jak sytuacja, może w końcu uda i mi się uporać z problemem.

A co tam u Ciebie się zadziało ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.07.2020 o 21:35, przem8 napisał:

Zrób log 90+93 podczas normalnej jazdy.

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd jest ustawiony ok, napinacz nie działa , nie zmienia fazy dlatego błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie juz zostaly wylaczone fazy dzieki pomocy kolegi soul87 ale problem nadal wystepuje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...