Arek741 Opublikowano 3 Lipca 2020 Opublikowano 3 Lipca 2020 Otóż jak w temacie mam taki problem z pompotryskami, które są świeżo po regeneracji jednak na blokach pomiarowych w programie VAG-COM nie wygląda to za ciekawie (parametry na rozgrzanym silniku). Czy miał ktoś z was podobny problem? Dodatko samochód ciężko pali na rozgrzanym silniku co było już przed regeneracją. Z góry dziękuje za odpowiedzi na moje pytania, pozdrawiam.
Tom A4 Opublikowano 3 Lipca 2020 Opublikowano 3 Lipca 2020 jeśli wtryski są prawidłowo ustawione to wtryski źle zregenerowane albo wcale.
Dev Opublikowano 3 Lipca 2020 Opublikowano 3 Lipca 2020 jakie uszczelniacze założone ? w gniazdach były usuniete zadziory ? własciwie sa wyregulowane PDki ? sruby nowe do PDków i prawidłowym momentem dokrecone ?
Arek741 Opublikowano 4 Lipca 2020 Autor Opublikowano 4 Lipca 2020 Uszczelniacze wszystkie nowe, zadziorów nie usuwałem, wszystko książkowo wyregulowane, nowe śruby dokręcone tak jak trzeba.
Dev Opublikowano 4 Lipca 2020 Opublikowano 4 Lipca 2020 3 godziny temu, Arek741 napisał: Uszczelniacze wszystkie nowe, zadziorów nie usuwałem, wszystko książkowo wyregulowane, nowe śruby dokręcone tak jak trzeba. To co ? Na zadziory dałeś nowe uszczelniacze ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się