Ivanek Opublikowano 17 Września 2021 Opublikowano 17 Września 2021 U mnie silnik wycieraczki wyglądał indetyko, odkupiłem od kolegi za stówkę jego z B7 i założyłem ramię Q5
R4xx Opublikowano 18 Września 2021 Opublikowano 18 Września 2021 Mój mechanizm też taki sam gnój. Starałem się go ogarnąć, ale po wyczyszczeniu rudej dostał takich luzów, że wleciał do śmietnika Bardzo ładnie prezentuje się ten wóz. Przyciemniłbym mu szyby
a4a.fanatic Opublikowano 20 Września 2021 Opublikowano 20 Września 2021 (edytowane) Usunięcie wycieraczki na + auto się bardzo fajnie prezentuje. Też zastosowałem wipoff i polecam mam też wrażenie, że klapa łatwiej się otwiera jak nie ma zbędnego balastu.. Edytowane 20 Września 2021 przez a4a.fanatic zdanie poprawiono stylistycznie/językowo
artroskk Opublikowano 20 Września 2021 Opublikowano 20 Września 2021 Jest jedna mega wkurzająca mnie rzecz w tym temacie... Że trafiłem na niego tak późno... Kurde jaki kot!
Ivanek Opublikowano 20 Września 2021 Opublikowano 20 Września 2021 5 godzin temu, a4a.fanatic napisał: Usunięcie wycieraczki na + auto się bardzo fajnie prezentuje. Też zastosowałem wipoff i polecam mam też wrażenie, że klapa łatwiej się otwiera jak nie ma zbędnego balastu.. Polecam jeszcze wyjąć trójkąt z klapy to wtedy w ogóle ona się sama otwiera
Krzysiek15255 Opublikowano 21 Maja 2022 Autor Opublikowano 21 Maja 2022 Wygrałem voucher na hamownię stacjonarną, więc sprawdziłem czy motor jeszcze się trzyma kupy. Po 4 miesiącach Lampki ME PREMIUM ME-000288 zaczęły mrugać i wróciłem w marcu do oryginalnych oprawek plus takie żaróweczki. Na żywo bardzo fajnie świecą i nie walą po oczach. Czarne 19 Dotz Kendo sprzedane i zakupiłem oryginalne SSM 19x9 ET35 z RS6 C5 Dodatkowo zamontowałem kierownicę z Tiptronic i wykonałem sterowanie radiem przyciskami na kierownicy. Więcej w temacie o multifunkcji w kierownicy Tiptronic tu na forum.
Krzysiek15255 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Dalsze zmiany. Trochę na lepsze trochę na gorsze... Kręgosłup daje się we znaki.. 19 9j z RS6 sprzedane i zamontowane Eibachy Prokit nowe z oryginalnymi amorami, które trochę odświeżyłem. Auto poszło lekko w górę i nie jedzie się już jak taczką. I przejściowo kupiłem jakieś tam 18 calowe felgi, które pewnie będą na sprzedaż po sezonie. Docelowo będę szukać czegoś szerszego niż 8j też w 18 calach. Dodatkowo zamontowane wtryski z BEX oraz wykonany program Stage 1 zdalnie przez Łukasz Trzynaście. Polecam Łukasza w 100%. Auto zupełnie inaczej jedzie. Wydech już tak nie pierdzi przy odpuszczaniu gazu i dużo lepiej auto się wkręca. Dołożyłem również prawy intercooler z 2.0 tfsi. Kratkę wlotową przerobiłem łatwo swoją. Jest sporo chłodniej niż z jednym lewym, a koszt całkowity 300zł także bardzo spoko. Przy okazji pompa SAI usunięta fizycznie i z programu. Druga sonda również wyleciała z programu i wgrane zostały lekkie sensowne popsy powyżej 5 tysięcy obrotów. I tak to teraz przyspiesza i brzmi Aby poprawić wygląd tyłu wrzucam dyfuzor od a4 b7. Wstępne przymiarki.
seboll2 Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Opublikowano 29 Sierpnia 2022 12 godzin temu, Krzysiek15255 napisał: Dalsze zmiany. Trochę na lepsze trochę na gorsze... Kręgosłup daje się we znaki.. 19 9j z RS6 sprzedane i zamontowane Eibachy Prokit nowe z oryginalnymi amorami, które trochę odświeżyłem. Auto poszło lekko w górę i nie jedzie się już jak taczką. I przejściowo kupiłem jakieś tam 18 calowe felgi, które pewnie będą na sprzedaż po sezonie. Docelowo będę szukać czegoś szerszego niż 8j też w 18 calach. Dodatkowo zamontowane wtryski z BEX oraz wykonany program Stage 1 zdalnie przez Łukasz Trzynaście. Polecam Łukasza w 100%. Auto zupełnie inaczej jedzie. Wydech już tak nie pierdzi przy odpuszczaniu gazu i dużo lepiej auto się wkręca. Dołożyłem również prawy intercooler z 2.0 tfsi. Kratkę wlotową przerobiłem łatwo swoją. Jest sporo chłodniej niż z jednym lewym, a koszt całkowity 300zł także bardzo spoko. Przy okazji pompa SAI usunięta fizycznie i z programu. Druga sonda również wyleciała z programu i wgrane zostały lekkie sensowne popsy powyżej 5 tysięcy obrotów. I tak to teraz przyspiesza i brzmi Aby poprawić wygląd tyłu wrzucam dyfuzor od a4 b7. Wstępne przymiarki. podeślij na PW jak zrobiłeś ten dyfuzor , co trzeba użyć aby go założyć , na klej dawałeś czy jak i co w tym dyfuzorze trzeba przerobić
bazz2 Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Opisz dla potomnych, też się do tego przymierzam
Krzysiek15255 Opublikowano 1 Listopada 2022 Autor Opublikowano 1 Listopada 2022 Hmm.. tak krótko mówiąc kupujesz dyfuzor zwykły lub sline z a4 b7 i przykładasz go do zderzaka.. wygląda to tak Obcinasz zatrzaski, którymi oryginalnie w b7 jest mocowany do zderzaka i przykładasz ponownie do zderzaka b6. Opalarka w ruch i dopasowujesz do kształtów zderzaka b6. Po dopasowaniu klejenie na klej do szyb lub spawanie plastikiem co kto woli. Ja kleiłem na klej do szyb z Bolla i primer grunt z Bolla, aczkolwiek zauważyłem, że ten primer średnio się trzyma tego plastiku z którego wykonana jest dokładka. Lepszym sposobem montażu będzie raczej spawanie. A propos montażu... Jak przyłożyłem do zderzaka przed klejeniem wszystko ładnie dopasowane było. Jak nałożyłem klej tu odstaje.. tu odstaje. Końcowo skończyło się na skręceniu całości na cienkie wkręty do czasu wyschnięcia całości. Po wyschnięciu wkręty wykręciłem a dziurki zaspawałem. Po zimie robię fugę między zderzakiem, a dokładką i malowanie dokładki w jakiś ciemny siwy kolor.
Krzysiek15255 Opublikowano 13 Lutego 2023 Autor Opublikowano 13 Lutego 2023 (edytowane) Lecimy dalej z tematem. Krótkimi krokami zbliża się wiosna. Opiszę co się działo z autem na przełomie roku 2022/2023 Małe zakupy Przed zimą auto przestało grzać na wolnych obrotach. Zastosowałem "Płukacz" od firmy Prestone, jak i zalewałem ocet w samą nagrzewnicę na noc. Jednak nie wiele się zmieniło. Zakupiłem więc nową nagrzewnicę NRF 00054252 za około 80zł. W zestawie nie ma nowych uszczelnień i zacisków. Po złożeniu na starych uszczelkach leciało... Dlatego jeśli już musicie zmieniać nagrzewnicę, to polecam zakupić droższą całą z metalu, w których podobno są już uszczelnienia w zestawie. A same uszczelnienia z zaciskami (8E0 898 380) to koszt też około 80zł, ponieważ nie znalazłem zamiennych. Co do jakości wykonania nagrzewnicy..... lekka jakaś taka słaba i do tego trzeba ją dodatkowo uszczelnić po montażu, ponieważ dołączona do zestawu pianka nie wystarcza. Jednym słowem... chyba lepiej zainwestować od razu w oryginał, jeśli nie chcecie tracić nerwów. Mimo wszystko... problem z grzaniem ustąpił i ładnie grzeje na wolnych obrotach. Został również zmieniony termostat, aby usunąć błąd termostatu pokazujący się pod komputerem. Niestety po wymianie błąd nadal się pokazuje, ale nie zauważyłem jakichś negatywnych skutków z tym związanych. Powrócę do prób usunięcia tej usterki jak się zrobi trochę cieplej. Swoją drogą dobrze, że zakupiłem termostat, ponieważ stary połamał się ze starości podczas demontażu. Stary oryginalny po prawej i nowy MAHLE BEHR TM 3 100 po lewej: Zaślepka przy termostacie również wymieniona na oryginał 06B 103 033A. Przy okazji ściągnięta miska w celu wyczyszczenia smoka. Zabierałem się za jej ściągnięcie od 2 lat ponad... Przed I po czyszczeniu Wycieki spod podstawy filtra oleju (uszczelka podstawy filtra ELRING 471.030) oraz spod chłodniczki (uszczelka EL634380) również usunięte. Chłodniczka doczyszczona z syfu: Pompa oleju sprawdzona i wygląda dobrze, więc wyczyszczona, złożona z nowym napinaczem łańcucha (06A 115 130) i nową uszczelką smoka AJU16063100 (Niestety, żeby wymienić napinacz łańcucha pompy oleju musimy rozebrać rozrząd :D). Zamontowałem od razu nowy uszczelniacz na wał od strony rozrządu (ELRING 155.560). Po rozebraniu rozrządu wyszło na jaw, że klin na kole zębatym wału jest naderwany. Zakupione oryginalne używane koło zębate wału i elegancko rozrząd ustawiony na znaki. Synchronizacja też ładnie się zgrała. Nie mogłem sobie odpuścić i zajrzałem do panewek.. Jedna z panewek miała takie jakby łuszczenie widoczne, więc po ocenie wału zastosowałem nowe polecane zamienniki w nominalnym rozmiarze (główne 77 537 600 oraz korbowodowe 77 581 600): Nowe łączniki stabilizatora z przodu 25858 02, 25857 02 oraz gumy 29967 01: Zwykłe dysze wymienione na mgłowe niepodgrzewane 5M0-955-985-C-9B9 zamontowane z pomocą adapterów: Lecimy dalej z tematem. Trochę ciekawsze tematy Przerabiamy przód na s-line. Góra zderzaka zostaje oryginalna. Dół zderzaka zamienna używana dokładka, kratki nowe oryginalne (8E0 807 681 C, 8E0 807 682 C), grill plaster miodu z allegro oraz atrapa z Golfa VI zamiennik Polcar 95-18-2720. Tak wiem dyfuzor jest do poprawki, ale czekam na wiosnę.. Po zimie zostanie tylko pomalować dokładkę w połysk LY9B i wyregulować zderzak z maską. Dokupiłem również dokładkę pod zderzak zamiennik Cupry i powiem tyle... Jeżeli miałby ktoś to zakładać, to jedynie do auta, które jest wysokie lub stoi w garażu. Przy temperaturze 0 stopni dosłownie dotknąłem ziemi zjeżdżając z asfaltu i pękła jak szkło. Nie polecam tych 3 częściowych zamienników. Lepiej dołożyć do oryginalnej jednoczęściowej dokładki (240zł bodajże w serwisie taniej niż na allegro). Także chiński shit trawił do kosza. W jej miejsce zamontowana chińska gumowa za 20zł i tak już chyba zostanie: Żeby mi się nie nudziło dokupiłem listwy ala S4 z jakiejś pianki firmy BAYER za jedyne 270zł plus wysyłka. Zobaczymy jak to się będzie sprawować. Wszyscy tak płaczą na laminaty, a lotka po ogarnięciu u mnie elegancko się sprawuje. Teraz przetestuje te listwy, które po samej przymiarce wyglądają obiecująco, a co będzie się z Nimi działo z czasem, to na pewno dam znać. Produkt jako produkt spoko, jednak nie polecam podejścia do klienta firmy, która je produkuje tj. Cetus P.P.H.U. Czesław Tylki z Łodzi, która ponad miesiąc czasu oddawała mi pieniądze za produkty, które przysłali mi błędnie. Musiałem się prosić, dzwonić i pisać na olx, fb itp., aby w końcu odzyskać swoje pieniądze. Jeżeli zakupy u Nich, to najlepiej na miejscu odebrać produkt i zapłacić za niego. Przymierzyłem już też nowe koła na sezon letni tj. oryginalne Pompei 19x9 et52 i dystanse przód i tył po 12mm + dłuższe śruby M14 x 1,5 x 40mm. Do tego opony 225/40 R19 Bridgestone Turanza. Jeżeli chcecie założyć dystans 12mm z centrowaniem, to należy zwrócić uwagę aby kołnierz piasty mieścił się w Nim. Akurat te od Japan Racing ładnie pasują na przód, a tył trzeba lekko przerobić.. Z tyłu lekko odstaje dekielek piasty dlatego zastosuję zaślepki metalowo-gumowe 52x7, które ładnie wpasują się w środek. Kosztują grosze, a załatwią sprawę bez potrzeby szlifowania kołnierza piasty. I ostatnia fota na koniec na odpędzenie zimy Edytowane 13 Lutego 2023 przez Krzysiek15255 4
peter22 Opublikowano 14 Lutego 2023 Opublikowano 14 Lutego 2023 hej, kolego jak możesz to podeślij namiary na tą gumę pod zderzak . Też kupiłem tą plastykową dokładkę , ale widzę ze jesteś kolejną osobą która odradza jej montaż , z uwagi , że jest bardzo krucha
Krzysiek15255 Opublikowano 14 Lutego 2023 Autor Opublikowano 14 Lutego 2023 Najtańsza gumowa dokładka uniwersalna z allegro. Montaż na wkręty oczywiście. allegro.pl ALLEGRO.PL
MgrRazer Opublikowano 15 Lutego 2023 Opublikowano 15 Lutego 2023 (edytowane) To są te listwy z OLX ? Edytowane 15 Lutego 2023 przez MgrRazer
Krzysiek15255 Opublikowano 15 Lutego 2023 Autor Opublikowano 15 Lutego 2023 12 godzin temu, MgrRazer napisał(a): To są te listwy z OLX ? Tak dokładnie. A co tam? Korzystałeś z oferty firmy Cetus czy zamierzasz? https://www.olx.pl/d/oferta/audi-a4-s4-rs4-b6-b7-listwy-na-drzwi-sedan-avant-CID5-IDDqZnA.html
MgrRazer Opublikowano 15 Lutego 2023 Opublikowano 15 Lutego 2023 Rozglądam się za listwami od S4 i tak jestem ciekaw co to jest warte. Znajomy miał kiedyś w B6 od Cetus i był zadowolony.
Krzysiek15255 Opublikowano 15 Lutego 2023 Autor Opublikowano 15 Lutego 2023 Ja dopiero będę testował. Ogólnie na pewno je przymocuje na klej do szyb do drzwi i wtedy końcowe dopracowanie ich i malowanie. Są dość giętkie i trzeba je trochę dopracować, ale i tak spoko pasują. Jedynie tak jak pisałem. Czekałem na pieniądze za zwrot niepasujących listew podprogowych lekko ponad miesiąc. Nerwów co nie miara stracone..
Krzysiek15255 Opublikowano 7 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2023 (edytowane) Kolejny sezon za Nami i trochę zmian: Auto przede wszystkim użytkowe. I kolejna zajawka na sezon Transalp 600 z 92r. Wiosna 2023 Przyciemnienie całego tyłu lekko Wałka z termostatem... Po pół roku termostat Berg/Mahle postanowił się uszkodzić tak z dnia na dzień i czasami temperatura zaczęła rosnąć tak do 130-140 stopni Celsjusza. Wróciłem do oryginalnego 19-letniego termostatu i wszystko wróciło do normy. Wyciek oleju w końcu zlokalizowany. Trójnik powiedział papa (06A103247). Od razu wymieniony króciec wodny (06B-121-132-E) Podczas porannego odpalania pojawiły się dziwne zachowania silnika. Przez chwilę chodził tak jakby na 3 cylindry. Brak błędów i wypadania zapłonu widocznego w komputerze. Problem z tygodnia na tydzień nasilał się. Kompresja sprawdzona na zimnym silniku dobrym miernikiem z zaworkiem. Instalacja od cewek standardowo popękane i sztywne przewody z uszkodzoną izolacją. Problem z wypadaniem zapłonu nadal występuje. Teraz i na gazie i na benzynie. Zakupione nowe świece i dalej to samo. Zakupiona wiązka od Vag Instal od cewek do komputera. Jeździmy i obserwujemy. W między czasie zamontowany sztywny dolot od Michał Słyś. Polecam dolot od niego. Po zamontowaniu dużo bardziej słyszalne zaciąganie powietrza jak i dźwięk turbo. Zakupione również talerzyki od A4 B5 (8D0412103B) na przód i odbój na pas (Lemforder 25864-01). Jesienne foty. Dyfuzor wreszcie dopracowany. I nowe felgi na zimę (repliki s-line) z deklami zamiennymi (chińskie zamienniki 8D0601165K). Po lekkim podcięciu siedzą elegancko i sztywno w feldze. Po dwóch miesiącach jazdy przyszedł czas zajrzeć do cylindrów. Tłok na drugim cylindrze tak jakby wypłukany od płynu. Świeca 2 cylindra zrobiła się jakby różowa. I mnie dopadła chyba klątwa głowicy BFB. Ewidentnie coś lało się w drugim cylindrze i zalewało świecę. Zaczął ubywać również płyn chłodniczy, więc pewnie dostawał się jakoś do drugiego cylindra. Zakupiłem głowicę od Kuba Jóźwiak (1450zł głowica od Kuby z silnika AGN i 1800zł regeneracja z kompletem nowych zaworów w Szlif Mot Białystok i ). Graty bez robocizny wyszły około 5 tysięcy złotych.. także "polecam". Nowy łańcuch SWAG 99110334 (w środku Iwis) Nowy napinacz z wolnossącego 1.8 bez cewki 058-109-217-B (około 1000zł) Czyścimy Niczym nowa pokrywa Liniał, sprzęt do zrównania bloku i jazda (szczegóły w filmiku) Głowica po pełnej regeneracji. Na koniec okazało się, że jeszcze chłodnica puściła przez opieranie się o pas przedni podczas naprawy. Były widoczne na niej ślady różowe, więc jej koniec był już bliski. Zamontowany zamiennik od NRF 50539 (oringi w zestawie). I detale.. Bagnet Topran 109 303 001 Rurka bagnetu Topran 109 324 001 Autko śmiga dobrze. Popsy wyrzucone z programu i wyprogramowany błąd po montażu zwykłego napinacza łańcucha. Ciśnienie na cylindrach poprawiło się. I filmik na moim kanale z całej akcji z głowicą. Zapraszam do subskrypcji. Zaczynam myśleć o dorzuceniu quattro. Jeśli plan się nie zmieni, to w 2024 być może zrealizuje plan z dołożeniem napędu. Edytowane 8 Grudnia 2023 przez Krzysiek15255
Krzysiek15255 Opublikowano 27 Lipca Autor Opublikowano 27 Lipca (edytowane) Odboje na przód Sachs 900075 Odboje na tył Sachs 900103 Komplet wahaczy górnych Master Sport 37011-KIT-MS Końcówki kierownicze Delphi TA1908 Za jedyne 150zł dokupiłem podłokietnik w stanie bardzo bardzo dobrym. Zwykła gałka zastąpiona gałką z A3. Tanim kosztem przerobiłem lampkę tylną na podświetlaną. Więcej w filmiku: Przednia również przerobiona na podświetlaną. Grill z S4 za jedyne 115zł 😁 Auto dzielnie pokonuje kilometry po naprawie głowicy 😉 Czechy skalne miasto. Tak to się prezentuje po demontażu podkładek podwyższających z tyłu. Podsumowując sprężyny eibach prokit, amorki sline bordowe, odboje takie jak wyżej i talerzyki z A4 B5 na przodzie. W międzyczasie został wymieniony zawór upustowy DV. Prawy Intercooler z tfsi sprzedany. Zamontowany został centralny intercooler Fmic 550x230x65 z orurowaniem od Michał Słyś. Następne plany to wtryski i turbo hybrydowe. 😉 Edytowane 27 Lipca przez Krzysiek15255 1 1
MarioR34 Opublikowano 28 Lipca Opublikowano 28 Lipca (edytowane) I follow the topic, and it's great how you show love for your car. I do have a few questions. Can I please have a link or part number for that golf IV replacement for lower s line grill . How did you install it, did you remove the frame and incorporate only the net to the location of the lower from S Line grill , did you glue it or something else? Where did you buy these , can I have a link to buy it ? Car looks beautiful , you have a good taste. Edytowane 28 Lipca przez MarioR34
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się