Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Black Avant A4 B6 1.8T by Krzysiek15255


Krzysiek15255

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie silnik wycieraczki wyglądał indetyko, odkupiłem od kolegi za stówkę jego z B7 i założyłem ramię Q5 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój mechanizm też taki sam gnój. Starałem się go ogarnąć, ale po wyczyszczeniu rudej dostał takich luzów, że wleciał do śmietnika :decayed:

Bardzo ładnie prezentuje się ten wóz. Przyciemniłbym mu szyby :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usunięcie wycieraczki na + :) auto się bardzo fajnie prezentuje.

Też zastosowałem wipoff i polecam :thumbup1: mam też wrażenie, że klapa łatwiej się otwiera jak nie ma zbędnego balastu..

Edytowane przez a4a.fanatic
zdanie poprawiono stylistycznie/językowo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jedna mega wkurzająca mnie rzecz w tym temacie... Że trafiłem na niego tak późno... Kurde jaki kot!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, a4a.fanatic napisał:

Usunięcie wycieraczki na + :) auto się bardzo fajnie prezentuje.

Też zastosowałem wipoff i polecam :thumbup1: mam też wrażenie, że klapa łatwiej się otwiera jak nie ma zbędnego balastu..

Polecam jeszcze wyjąć trójkąt z klapy to wtedy w ogóle ona się sama otwiera:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygrałem voucher na hamownię stacjonarną, więc sprawdziłem czy motor jeszcze się trzyma kupy. :)

20220105_144951.thumb.jpg.24217d8c88131bba114f2af6cdea32b1.jpg

 

Po 4 miesiącach Lampki ME PREMIUM ME-000288 zaczęły mrugać i wróciłem w marcu do oryginalnych oprawek plus takie żaróweczki. Na żywo bardzo fajnie świecą i nie walą po oczach.

20220318_191014.thumb.jpg.a0ba54f33a971ad2de36f0ea8921ab4b.jpg

20220318_171214.thumb.jpg.029c7a2b60be229723f300c1bcbd0793.jpg

 

Czarne 19 Dotz Kendo sprzedane i zakupiłem oryginalne SSM 19x9 ET35 z RS6 C5 

20220419_135136.thumb.jpg.7d4309f6981a148e4c3a9655f1bb313f.jpg

 

Dodatkowo zamontowałem kierownicę z Tiptronic i wykonałem sterowanie radiem przyciskami na kierownicy. Więcej w temacie o multifunkcji w kierownicy Tiptronic tu na forum.

20220421_153910.jpg.972ebc2ea93507c4dfd48c73de621cc9.thumb.jpg.b004bcd42c492d25ec4b699395c410c7.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalsze zmiany.  Trochę na lepsze trochę na gorsze...

Kręgosłup daje się we znaki.. 19 9j z RS6 sprzedane i zamontowane Eibachy Prokit nowe z oryginalnymi amorami, które trochę odświeżyłem.

 

Auto poszło lekko w górę i nie jedzie się już jak taczką.

 

20220623_165954.thumb.jpg.fb9d24ab7b5e13c3f1b59ddda6a6cfe1.jpg

 

284285411_714903549724401_4771886045390593529_n.thumb.jpg.54b956bef94d0266fdbd1febb2efcdfc.jpg

 

283784905_2811238879169851_468216567888640831_n.thumb.jpg.a291708b832006a956a8c158af0f0e85.jpg

 

I przejściowo kupiłem jakieś tam 18 calowe felgi, które pewnie będą na sprzedaż po sezonie. Docelowo będę szukać czegoś szerszego niż 8j też w 18 calach.

 

299785189_1132371887359757_4687894457356255675_n.thumb.jpg.e7190377f78a3c760316f0fe29111a49.jpg

 

Dodatkowo zamontowane wtryski z BEX oraz wykonany program Stage 1 zdalnie przez Łukasz Trzynaście. Polecam Łukasza w 100%. 

Auto zupełnie inaczej jedzie. Wydech już tak nie pierdzi przy odpuszczaniu gazu i dużo lepiej auto się wkręca.

 

284921769_2855972484711981_8366540546122326643_n.thumb.jpg.2cc427d3e8b2556a3a528bf9030e976f.jpg

 

Dołożyłem również prawy intercooler z 2.0 tfsi. Kratkę wlotową przerobiłem łatwo swoją.

 

20220703_120913.thumb.jpg.ee6e6b3a787ffe58ccfab89a8ef3ebde.jpg

 

286334635_3194988030830709_2053328782996050066_n.thumb.jpg.ba0d91062c8ebcb3789328fd04723d36.jpg

 

286428000_371159854998672_5266746425406356683_n.thumb.jpg.8c297fd97eb105fa801cde877cb5db7e.jpg

 

286499982_1232826427459182_2023178557777754497_n.thumb.jpg.92071a735361b1649dbf8f2643a9c9d7.jpg

 

 

Jest sporo chłodniej niż z jednym lewym, a koszt całkowity 300zł także bardzo spoko.

 

Przy okazji pompa SAI usunięta fizycznie i z programu. Druga sonda również wyleciała z programu i wgrane zostały lekkie sensowne popsy powyżej 5 tysięcy obrotów.

 

285051263_3071442576433609_2725734798510158471_n.jpg.336e324318f65b36973bc43fe1d1aa8e.jpg

 

I tak to teraz przyspiesza i brzmi

 

 

 

Aby poprawić wygląd tyłu wrzucam dyfuzor od a4 b7. Wstępne przymiarki.

 

299479776_472556358080561_4898291787114153643_n.thumb.jpg.b23a17c71d4c26833f38bf73dc7d16f3.jpg

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Krzysiek15255 napisał:

Dalsze zmiany.  Trochę na lepsze trochę na gorsze...

Kręgosłup daje się we znaki.. 19 9j z RS6 sprzedane i zamontowane Eibachy Prokit nowe z oryginalnymi amorami, które trochę odświeżyłem.

 

Auto poszło lekko w górę i nie jedzie się już jak taczką.

 

20220623_165954.thumb.jpg.fb9d24ab7b5e13c3f1b59ddda6a6cfe1.jpg

 

284285411_714903549724401_4771886045390593529_n.thumb.jpg.54b956bef94d0266fdbd1febb2efcdfc.jpg

 

283784905_2811238879169851_468216567888640831_n.thumb.jpg.a291708b832006a956a8c158af0f0e85.jpg

 

I przejściowo kupiłem jakieś tam 18 calowe felgi, które pewnie będą na sprzedaż po sezonie. Docelowo będę szukać czegoś szerszego niż 8j też w 18 calach.

 

299785189_1132371887359757_4687894457356255675_n.thumb.jpg.e7190377f78a3c760316f0fe29111a49.jpg

 

Dodatkowo zamontowane wtryski z BEX oraz wykonany program Stage 1 zdalnie przez Łukasz Trzynaście. Polecam Łukasza w 100%. 

Auto zupełnie inaczej jedzie. Wydech już tak nie pierdzi przy odpuszczaniu gazu i dużo lepiej auto się wkręca.

 

284921769_2855972484711981_8366540546122326643_n.thumb.jpg.2cc427d3e8b2556a3a528bf9030e976f.jpg

 

Dołożyłem również prawy intercooler z 2.0 tfsi. Kratkę wlotową przerobiłem łatwo swoją.

 

20220703_120913.thumb.jpg.ee6e6b3a787ffe58ccfab89a8ef3ebde.jpg

 

286334635_3194988030830709_2053328782996050066_n.thumb.jpg.ba0d91062c8ebcb3789328fd04723d36.jpg

 

286428000_371159854998672_5266746425406356683_n.thumb.jpg.8c297fd97eb105fa801cde877cb5db7e.jpg

 

286499982_1232826427459182_2023178557777754497_n.thumb.jpg.92071a735361b1649dbf8f2643a9c9d7.jpg

 

 

Jest sporo chłodniej niż z jednym lewym, a koszt całkowity 300zł także bardzo spoko.

 

Przy okazji pompa SAI usunięta fizycznie i z programu. Druga sonda również wyleciała z programu i wgrane zostały lekkie sensowne popsy powyżej 5 tysięcy obrotów.

 

285051263_3071442576433609_2725734798510158471_n.jpg.336e324318f65b36973bc43fe1d1aa8e.jpg

 

I tak to teraz przyspiesza i brzmi

 

 

 

Aby poprawić wygląd tyłu wrzucam dyfuzor od a4 b7. Wstępne przymiarki.

 

299479776_472556358080561_4898291787114153643_n.thumb.jpg.b23a17c71d4c26833f38bf73dc7d16f3.jpg

 

 

 

 

podeślij na PW jak zrobiłeś ten dyfuzor , co trzeba użyć aby go założyć , na klej dawałeś czy jak i co w tym dyfuzorze trzeba przerobić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm.. tak krótko mówiąc kupujesz dyfuzor zwykły lub sline z a4 b7 i przykładasz go do zderzaka.. wygląda to tak

 

received_2035183190202860.thumb.jpeg.29d5ace0151ce3265696d1633f627f1e.jpeg

 

received_628529421898206.thumb.jpeg.362de1e4651e25535ba784c1ca3b7240.jpeg

 

Obcinasz zatrzaski, którymi oryginalnie w b7 jest mocowany do zderzaka i przykładasz ponownie do zderzaka b6.

 

received_821403122537897.thumb.jpeg.e7af081a8b0ccdb046c2d36d75f1cb3d.jpeg

 

received_410226217763938.thumb.jpeg.03904364b9168929845e1d63e9bd239c.jpeg

 

received_828338988543683.thumb.jpeg.7356388bd698d4f4994779ad52c15ee4.jpeg

 

Opalarka w ruch i dopasowujesz do kształtów zderzaka b6. Po dopasowaniu klejenie na klej do szyb lub spawanie plastikiem co kto woli. Ja kleiłem na klej do szyb z Bolla i primer grunt z Bolla, aczkolwiek zauważyłem, że ten primer średnio się trzyma tego plastiku z którego wykonana jest dokładka. Lepszym sposobem montażu będzie raczej spawanie.

 

received_305188888467333.thumb.jpeg.af1dc840f6eaf628c56700f05f014e8c.jpeg

 

received_480754073415194.thumb.jpeg.641efc04a9ab49064ed2b8e5afbd0e21.jpeg

 

received_480942766726334.thumb.jpeg.a9fab8fe5a19a7310afeb935cf24a293.jpeg

 

received_305188888467333.thumb.jpeg.af1dc840f6eaf628c56700f05f014e8c.jpeg

 

A propos montażu... Jak przyłożyłem do zderzaka przed klejeniem wszystko ładnie dopasowane było. Jak nałożyłem klej tu odstaje.. tu odstaje. Końcowo skończyło się na skręceniu całości na cienkie wkręty do czasu wyschnięcia całości. Po wyschnięciu wkręty wykręciłem a dziurki zaspawałem. Po zimie robię fugę między zderzakiem, a dokładką i malowanie dokładki w jakiś ciemny siwy kolor. 

received_784672676211711.jpeg

received_1472430879874572.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lecimy dalej z tematem. Krótkimi krokami zbliża się wiosna. Opiszę co się działo z autem na przełomie roku 2022/2023 :)

 

Małe zakupy

 

1.thumb.jpg.1dbd735c4a0951c5c6a87a016ccb7e32.jpg

 

Przed zimą auto przestało grzać na wolnych obrotach. Zastosowałem "Płukacz" od firmy Prestone, jak i zalewałem ocet w samą nagrzewnicę na noc. Jednak nie wiele się zmieniło. Zakupiłem więc nową nagrzewnicę NRF 00054252 za około 80zł. W zestawie nie ma nowych uszczelnień i zacisków. Po złożeniu na starych uszczelkach leciało...

 

6.thumb.jpg.667810fff0643f41944a81bd6cb4e922.jpg

 

Dlatego jeśli już musicie zmieniać nagrzewnicę, to polecam zakupić droższą całą z metalu, w których podobno są już uszczelnienia w zestawie. A same uszczelnienia z zaciskami (8E0 898 380) to koszt też około 80zł, ponieważ nie znalazłem zamiennych. Co do jakości wykonania nagrzewnicy..... lekka jakaś taka słaba i do tego trzeba ją dodatkowo uszczelnić po montażu, ponieważ dołączona do zestawu pianka nie wystarcza. Jednym słowem... chyba lepiej zainwestować od razu w oryginał, jeśli nie chcecie tracić nerwów. Mimo wszystko... problem z grzaniem ustąpił i ładnie grzeje na wolnych obrotach.

 

Został również zmieniony termostat, aby usunąć błąd termostatu pokazujący się pod komputerem. Niestety po wymianie błąd nadal się pokazuje, ale nie zauważyłem jakichś negatywnych skutków z tym związanych. Powrócę do prób usunięcia tej usterki jak się zrobi trochę cieplej. Swoją drogą dobrze, że zakupiłem termostat, ponieważ stary połamał się ze starości podczas demontażu.

 

Stary oryginalny po prawej i nowy MAHLE BEHR TM 3 100 po lewej:

 

4.thumb.jpeg.0e42261735044bdd98be10c5b9c91edb.jpeg

 

Zaślepka przy termostacie również wymieniona na oryginał 06B 103 033A.

Przy okazji ściągnięta miska w celu wyczyszczenia smoka. Zabierałem się za jej ściągnięcie od 2 lat ponad...

 

Przed 

 

7.thumb.jpg.b5f13f0ca3c6032731c8a1998546b686.jpg

 

10.thumb.jpg.29e9e05b9ec57ace2bc0ed2364f43d56.jpg

 

I po czyszczeniu :)

 

8.thumb.jpg.43e14adf2c41e954a5334b2efa489ab1.jpg

 

9.thumb.jpg.1893043b6131846a0aea6038456900cb.jpg

 

11.thumb.jpg.e2447ef6f6d300f590c7fae1f039757e.jpg

 

Wycieki spod podstawy filtra oleju (uszczelka podstawy filtra ELRING 471.030) oraz spod chłodniczki (uszczelka EL634380) również usunięte.

 

5.thumb.jpg.39caf036658fca4667cf4f5c66c99c94.jpg

 

Chłodniczka doczyszczona z syfu:

 

2.thumb.jpg.6d6348d11eab2a62210f2ef7f692f691.jpg

 

3.thumb.jpg.ca27ce4f5c90d0e98764a176a9100c56.jpg


Pompa oleju sprawdzona i wygląda dobrze, więc wyczyszczona, złożona z nowym napinaczem łańcucha (06A 115 130) i nową uszczelką smoka AJU16063100 (Niestety, żeby wymienić napinacz łańcucha pompy oleju musimy rozebrać rozrząd :D). Zamontowałem od razu nowy uszczelniacz na wał od strony rozrządu (ELRING 155.560).

 

P_20221026_150404.thumb.jpg.96557eaa5f55e32714829b948cd7ada3.jpg

 

P_20221026_191548.thumb.jpg.b53f86e07a53f4173e6f80b3cde51ec3.jpg

 

 Po rozebraniu rozrządu wyszło na jaw, że klin na kole zębatym wału jest naderwany. Zakupione oryginalne używane koło zębate wału i elegancko rozrząd ustawiony na znaki. Synchronizacja też ładnie się zgrała. 

 

 

Nie mogłem sobie odpuścić i zajrzałem do panewek.. Jedna z panewek miała takie jakby łuszczenie widoczne, więc po ocenie wału zastosowałem nowe polecane zamienniki w nominalnym rozmiarze (główne 77 537 600 oraz korbowodowe 77 581 600):

 

P_20221024_152808.thumb.jpg.1ce3eb0c8a49104859fb1afff61fc555.jpg

 

Nowe łączniki stabilizatora z przodu 25858 02, 25857 02 oraz gumy 29967 01:

 

P_20221108_171721.thumb.jpg.516eadbabf8fc0e128063322880e3780.jpg

 

Zwykłe dysze wymienione na mgłowe niepodgrzewane 5M0-955-985-C-9B9 zamontowane z pomocą adapterów:

 

P_20221121_212903.thumb.jpg.b44469497a11d7addd6c37823a88a94c.jpg

 

Lecimy dalej z tematem. Trochę ciekawsze tematy :D

Przerabiamy przód na s-line. Góra zderzaka zostaje oryginalna. Dół zderzaka zamienna używana dokładka, kratki nowe oryginalne (8E0 807 681 C, 8E0 807 682 C), grill plaster miodu z allegro oraz atrapa z Golfa VI zamiennik Polcar 95-18-2720.

 

P_20221118_191928.thumb.jpg.ae11570071b1ec7e828c90ce16b5a324.jpg

 

P_20221117_145427.thumb.jpg.584aedae8ab04f19758b53020f2fc8a5.jpg

 

P_20221117_151629.thumb.jpg.faad7ced481aeb22c4f87cd366aa0d16.jpg

 

Tak wiem dyfuzor jest do poprawki, ale czekam na wiosnę..

 

P_20221218_141736.thumb.jpg.4c96cd47a46f89e2a5831f673af6b098.jpg
 

P_20221218_141643.thumb.jpg.cf706af899f1fd1f8b1b318f12c600f3.jpg

 

Po zimie zostanie tylko pomalować dokładkę w połysk LY9B i wyregulować zderzak z maską.

Dokupiłem również dokładkę pod zderzak zamiennik Cupry i powiem tyle... Jeżeli miałby ktoś to zakładać, to jedynie do auta, które jest wysokie lub stoi w garażu. Przy temperaturze 0 stopni dosłownie dotknąłem ziemi zjeżdżając z asfaltu i pękła jak szkło. Nie polecam tych 3 częściowych zamienników. Lepiej dołożyć do oryginalnej jednoczęściowej dokładki (240zł bodajże w serwisie :) taniej niż na allegro).

 

P_20221228_142841.thumb.jpg.a223408ec6d73bf85f13c80245145693.jpg

 

P_20221229_094640.thumb.jpg.3cf0ce434ffb65fa058010376297e97f.jpg

 

P_20230115_101854.thumb.jpg.60ba1e0a29b6d50559221c89b2cc9577.jpg

 

Także chiński shit trawił do kosza. W jej miejsce zamontowana chińska gumowa za 20zł i tak już chyba zostanie:

 

P_20230128_103357.thumb.jpg.9227392b8870eaca363e282a4645406d.jpg

 

Żeby mi się nie nudziło dokupiłem listwy ala S4 z jakiejś pianki firmy BAYER za jedyne 270zł plus wysyłka. Zobaczymy jak to się będzie sprawować. Wszyscy tak płaczą na laminaty, a lotka po ogarnięciu u mnie elegancko się sprawuje. Teraz przetestuje te listwy, które po samej przymiarce wyglądają obiecująco, a co będzie się z Nimi działo z czasem, to na pewno dam znać. Produkt jako produkt spoko, jednak nie polecam podejścia do klienta firmy, która je produkuje tj. Cetus P.P.H.U. Czesław Tylki z Łodzi, która ponad miesiąc czasu oddawała mi pieniądze za produkty, które przysłali mi błędnie. Musiałem się prosić, dzwonić i pisać na olx, fb itp., aby w końcu odzyskać swoje pieniądze. Jeżeli zakupy u Nich, to najlepiej na miejscu odebrać produkt i zapłacić za niego.

 

P_20221216_141905.thumb.jpg.1423cfe882a9b9dc0ae1b8f04270eb4c.jpg

 

P_20221214_151743.thumb.jpg.31c89ecd75e23ca52130cd4b25adee84.jpg

 

P_20221214_151719.thumb.jpg.4cfcd702653f43345abbb00500541722.jpg

 

Przymierzyłem już też nowe koła na sezon letni tj. oryginalne Pompei 19x9 et52 i dystanse przód i tył po 12mm + dłuższe śruby M14 x 1,5 x 40mm. Do tego opony 225/40 R19 Bridgestone Turanza. Jeżeli chcecie założyć dystans 12mm z centrowaniem, to należy zwrócić uwagę aby kołnierz piasty mieścił się w Nim. Akurat te od Japan Racing ładnie pasują na przód, a tył trzeba lekko przerobić.. 

 

P_20221201_152627.thumb.jpg.bfd14ae8f6f7dfb39949472c7b94ab3e.jpg

 

P_20230103_175303.thumb.jpg.d7626c63d0e9ff23d63c77cc1b3efd08.jpg

 

Z tyłu lekko odstaje dekielek piasty dlatego zastosuję zaślepki metalowo-gumowe 52x7, które ładnie wpasują się w środek. Kosztują grosze, a załatwią sprawę bez potrzeby szlifowania kołnierza piasty. 

 

P_20230123_142243.thumb.jpg.3a77a1dec2702d0ba4dd2822cb05da46.jpg

 

I ostatnia fota na koniec na odpędzenie zimy :D

 

P_20230203_150940.thumb.jpg.d0dcad661b5e60aaf5c2f345ea9fe89c.jpg

P_20230203_151004.jpg

Edytowane przez Krzysiek15255
  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej, kolego jak możesz to podeślij namiary na tą gumę pod zderzak . 

Też kupiłem tą plastykową dokładkę , ale widzę ze jesteś kolejną osobą która odradza jej montaż , z uwagi , że jest bardzo krucha 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są te listwy z OLX ? 

Edytowane przez MgrRazer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, MgrRazer napisał(a):

To są te listwy z OLX ? 

 

Tak dokładnie. A co tam? Korzystałeś z oferty firmy Cetus czy zamierzasz?

 

https://www.olx.pl/d/oferta/audi-a4-s4-rs4-b6-b7-listwy-na-drzwi-sedan-avant-CID5-IDDqZnA.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozglądam się za listwami od S4 i tak jestem ciekaw co to jest warte. Znajomy miał kiedyś w B6 od Cetus i był zadowolony. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dopiero będę testował. Ogólnie na pewno je przymocuje na klej do szyb do drzwi i wtedy końcowe dopracowanie ich i malowanie. Są dość giętkie i trzeba je trochę dopracować, ale i tak spoko pasują.

 

Jedynie tak jak pisałem. Czekałem na pieniądze za zwrot niepasujących listew podprogowych lekko ponad miesiąc. Nerwów co nie miara stracone..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny sezon za Nami i trochę zmian:

 

Auto przede wszystkim użytkowe. I kolejna zajawka na sezon Transalp 600 z 92r.

 

P_20230305_160724_1.thumb.jpg.c968e3d3767f4246b220914accfe2461.jpg

 

Wiosna 2023

 

P_20230409_123758.thumb.jpg.4b996e5f9aa212a08fa6570ea1de2420.jpg

 

Przyciemnienie całego tyłu lekko

 

P_20230619_054244.thumb.jpg.e2495aaba64b617eb5307ca9deabae1f.jpg

 

P_20230619_054226.thumb.jpg.5d25d2356d8e617f1cf80daccabfca59.jpg

 

Wałka z termostatem... Po pół roku termostat Berg/Mahle postanowił się uszkodzić tak z dnia na dzień i czasami temperatura zaczęła rosnąć tak do 130-140 stopni Celsjusza. Wróciłem do oryginalnego 19-letniego termostatu i wszystko wróciło do normy. 

 

P_20230514_001701.thumb.jpg.d714fc0d88735773aa756d324bc22b25.jpg

 

Wyciek oleju w końcu zlokalizowany. Trójnik powiedział papa (06A103247). Od razu wymieniony króciec wodny (06B-121-132-E)

 

P_20230516_145932.thumb.jpg.9077409d4fcc4a0b82e0ef05f0717554.jpg

 

Podczas porannego odpalania pojawiły się dziwne zachowania silnika. Przez chwilę chodził tak jakby na 3 cylindry. Brak błędów i wypadania zapłonu widocznego w komputerze. Problem z tygodnia na tydzień nasilał się. Kompresja sprawdzona na zimnym silniku dobrym miernikiem z zaworkiem. 

 

P_20231013_074555_1_1.thumb.jpg.e9e31d42c7b937eefdc42892222782ab.jpg

 

P_20231013_074656_1_1.thumb.jpg.3cecff1735e06013fbea36e5a7c2fdc9.jpg

 

P_20231013_074754_1_1_1.thumb.jpg.58b2308ac96bd3ad8a91576584b003e3.jpg

 

P_20231013_074851_1_1.thumb.jpg.4aa813bd7500c5382d50dd8b01cfb613.jpg

 

Instalacja od cewek standardowo popękane i sztywne przewody z uszkodzoną izolacją. Problem z wypadaniem zapłonu nadal występuje. Teraz i na gazie i na benzynie. Zakupione nowe świece i dalej to samo. Zakupiona wiązka od Vag Instal od cewek do komputera.

 

P_20230915_213527.thumb.jpg.9be6c80cb5075179d858375b60329a15.jpg

 

Jeździmy i obserwujemy. W między czasie zamontowany sztywny dolot od Michał Słyś. Polecam dolot od niego. Po zamontowaniu dużo bardziej słyszalne zaciąganie powietrza jak i dźwięk turbo. 

 

P_20230824_142050.thumb.jpg.734f85104ad484f2b24c18cb8c30f32b.jpg

 

Zakupione również talerzyki od A4 B5 (8D0412103B) na przód i odbój na pas (Lemforder 25864-01).

 

P_20230822_150251.thumb.jpg.6e7f5fc76d483eb5f437b28000b13eb3.jpg

 

Jesienne foty.

 

P_20231009_180801_1.thumb.jpg.4eb17485e8bce57df2a6278a240c1a43.jpg

 

Dyfuzor wreszcie dopracowany. 

 

P_20231009_180745_1.thumb.jpg.3b52f6db04614b56a4f2210d4261f365.jpg

 

I nowe felgi na zimę (repliki s-line) z deklami zamiennymi (chińskie zamienniki 8D0601165K).

 

P_20231123_222917.thumb.jpg.4de923dfaa0f48798e5718704b26b425.jpg

 

Po lekkim podcięciu siedzą elegancko i sztywno w feldze. 

 

P_20231115_154034.thumb.jpg.524751f11efaed6ff84af5c42a287cb9.jpg

 

Po dwóch miesiącach jazdy przyszedł czas zajrzeć do cylindrów. Tłok na drugim cylindrze tak jakby wypłukany od płynu. Świeca 2 cylindra zrobiła się jakby różowa. I mnie dopadła chyba klątwa głowicy BFB.

 

P_20230904_173915.thumb.jpg.80442b82fc1066b8c7155437f2e45724.jpg

 

P_20231013_212058.thumb.jpg.0fa18887f6b876b47fa580880a93d03a.jpg

 

Ewidentnie coś lało się w drugim cylindrze i zalewało świecę. Zaczął ubywać również płyn chłodniczy, więc pewnie dostawał się jakoś do drugiego cylindra.

 

Zakupiłem głowicę od Kuba Jóźwiak (1450zł głowica od Kuby z silnika AGN i 1800zł regeneracja z kompletem nowych zaworów w Szlif Mot Białystok i ).

 

P_20231013_072452_1.thumb.jpg.c1b9ed6193846a37c19380234f331c2f.jpg

 

Graty bez robocizny wyszły około 5 tysięcy złotych.. także "polecam".

 

Nowy łańcuch SWAG 99110334 (w środku Iwis)

 

P_20231013_161214_1_1.thumb.jpg.3c8fb187bf2dd71c5c4c4e7a89ecbe85.jpg

 

Nowy napinacz z wolnossącego 1.8 bez cewki 058-109-217-B (około 1000zł)

 

P_20231018_173714.thumb.jpg.07b9244bbccc79102c7e23d5af676132.jpg

 

Czyścimy 

 

P_20231015_094030.thumb.jpg.c93faab238e07f3788d38920114e4ef1.jpg

 

Niczym nowa pokrywa :D

 

P_20231015_133314.thumb.jpg.ab28ee6bc935cd65423c5066997f69af.jpg

 

Liniał, sprzęt do zrównania bloku i jazda (szczegóły w filmiku)

 

P_20231014_160127_1.thumb.jpg.d1e109a9861e3319566736d85658e43d.jpg

 

Głowica po pełnej regeneracji.

 

P_20231014_163457.thumb.jpg.05b2465ed7e1a8727d5c4cf870fcf726.jpg

 

Na koniec okazało się, że jeszcze chłodnica puściła przez opieranie się o pas przedni podczas naprawy. Były widoczne na niej ślady różowe, więc jej koniec był już bliski. Zamontowany zamiennik od NRF 50539 (oringi w zestawie). 

 

P_20231021_091656.thumb.jpg.e2d0f18631c4c7c010e2e7a7e72fb467.jpg

 

I detale..

Bagnet Topran 109 303 001

Rurka bagnetu Topran 109 324 001

 

P_20231102_223239.thumb.jpg.671bbe7ab236d8d704d64fe1cffbb97c.jpg

 

Autko śmiga dobrze. Popsy wyrzucone z programu i wyprogramowany błąd po montażu zwykłego napinacza łańcucha. Ciśnienie na cylindrach poprawiło się.

 

P_20231020_182333_1_1.thumb.jpg.4c3c70ac0ca446109a8fc8e5022fbb7a.jpg

 

P_20231020_182513_1_1.thumb.jpg.5334a7825d7e6dfc95e01415a5218b55.jpg

 

P_20231020_182640_1_1_1.thumb.jpg.3b5bf16b37fedc1435226010c5fe111b.jpg

 

P_20231020_182802_1_1.thumb.jpg.20dc4b099fe74830e8adc82c3ed994f5.jpg

 

I filmik na moim kanale z całej akcji z głowicą. Zapraszam do subskrypcji.

 

 

Zaczynam myśleć o dorzuceniu quattro. Jeśli plan się nie zmieni, to w 2024 być może zrealizuje plan z dołożeniem napędu.

Edytowane przez Krzysiek15255
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...