Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chiptuning 1.8t AWT 4B0906018CG (Zrób to sam)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja na wszelki wypadek zamówiłem zapasowy sterownik :D

Na pewno zacznę od wyłączenia immo następnie będę próbował wyłączyć ekologie następnie jakiś delikatny programik. Jakąś wiedzę mam w razie problemów liczę na pomoc;) Jak będzie ktoś zainteresowany chętnie opiszę co w jaki sposób zrobiłem i jakie z tego wyciągnąłem wnioski Pozdrawiam.

Opublikowano

Ja 2 razy uwaliłem sterownik -w moim przypadku naprawiłem tak: odłączona klema na 10 minut- podłączona -włączyć zapłon i nie wyłączać nawet gdy program tego żąda nic nie identyfikować tylko wgrywać od początku soft, 2 razy zadziałało.

Opublikowano

A jeżeli ktoś nie jest pewny programu do sum kontrolnych to może wysłać mi plik to sprawdzę czy dobrze wyliczone.

Opublikowano

Jak kiedyś wgrałem program ze złymi sumami kontrolnymi to mpps przestał wykrywać sterownik vcds tez się nie łączył a galletto poszło bez problemu 

Do sprawdzania sum tez używam me7sum jeszcze nie miałem przypadku żeby zawiódł 

Opublikowano

Udzielicie pomocy przy stage 1?

Może udałoby się stworzyć poradnik na podstawie własnych prób i doświadczeń.

Opublikowano

Przygotowuje teraz takiego passata awt do eksploatacji czyli oleje filtry świece rozrządy łącznie z łańcuchem lpg i soft jesli kogoś interesuje piszcie.

Opublikowano

Witam własnie też mam passata awt wywaliłem kata i czekam na pompe paliwa bo moja już na serio przy 4 tys nie wyrabia i blokowało mnie to aby co kolwiek robić z softem będę wdzięczny za wskazówki ? pozdrawiam. 

Opublikowano

Wskazówki 

1-logowanie grupy 002,020,031drugi przejazd grupy 002,115,118

2-paliwo na obciążeniu target lambda w okolicach 0,80

3-doładowanie nie za dużo po trochu i dodatkowo gdy zażądasz na dole zbyt wiele potem 

    dostaniesz przeładowanie 

4-zapłon lepiej dostroić tak aby grupa 020 była na 0 bo komp. cofa zapłony bardziej niż         potrzeba

5-temperatura pow. grupa 118 

6-reszta zadawać konkretne pytania

Opublikowano

Oto przykład bezpiecznego softu awt

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

po sofcie

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

A tak finalnie 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

W poprzednich logach po sofcie jest problem a w tych jest poprawiony.

Opublikowano

Pinokio 1700 nie otwiera sie zaden z logów 

a czy jest mozliwośc abyś wysłał zmodifikowany plik na emaila z tego passata ??  [email protected]

.Pozdrawiam

 

Opublikowano
W dniu 19.08.2022 o 22:36, Pinokio 1700 napisał:

A tak finalnie 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

W poprzednich logach po sofcie jest problem a w tych jest poprawiony.

Nie to żebym się czepiał, ale najpierw doprowadz auto do serii, dopiero kombinuj z programem, bo narazie to po programie przepływka wskazuje mniej niz powinna w serii w tym awt wskazywać.

  • Lubię to 1
Opublikowano
2 godziny temu, marcin904 napisał:

Pinokio 1700 nie otwiera sie zaden z logów 

a czy jest mozliwośc abyś wysłał zmodifikowany plik na emaila z tego passata ??  [email protected]

.Pozdrawiam

 

Logi już się otwieraj 

A twój zmodyfikowany plik pomogł by mi stworzyć własny nie to że chce gotowca pozdrawiam

 

Opublikowano
W dniu 21.08.2022 o 13:11, Łukasz13 napisał:

Nie to żebym się czepiał, ale najpierw doprowadz auto do serii, dopiero kombinuj z programem, bo narazie to po programie przepływka wskazuje mniej niz powinna w serii w tym awt wskazywać.

Witam to ciekawe co piszesz 150 km seryjne to przepływ pow. na poziomie ok 128g/s

ja nie jestem jakiś tam znawcą ale z tego co widziałem w różnych silnikach 1.8 t to przepływ pow. 100g/s odczytuje jako bonus powyżej 150km wiadomo trudno to potwierdzić bo to tylko powietrze a gdzie zapłon paliwo itp ale tak mam to zapamiętane mogę się mylić w moim a3 seria pokazywała 107g/s po sofcie gregora10 133g/s a w tym momencie delikatnie pow. 160 g/s.

Opublikowano
W dniu 21.08.2022 o 14:48, marcin904 napisał:

Logi już się otwieraj 

A twój zmodyfikowany plik pomogł by mi stworzyć własny nie to że chce gotowca pozdrawiam

 

Nie tędy droga panie kolego 

1 nr softu np  4B0 906 018 DH

2 dobieramy xdf (określa lokalizacje itd)

3 forum nefmoto uczymy się itd 

4 idziemy na skróty jedziemy do profesjonalnego tunera

5 idziemy na mniejsze skróty uczymy się logować i załatwiamy to online 

6 robimy przelew 

7 mamy auto po sofcie

Opublikowano

Wiem ze twój soft jest inny więc nawet bym go nie wygrał bo mam sterownik z końcówka dc i mam do swojego softa xdf 

Wiem jak logować auto i wiem jakie parametry powinna trzymać przepławka oraz lambda wiem gdzie są stuki wiem jak zmienić mape doładowania ale na przykład nie wiem która to mapa zapłonu i co mogę tam zmienić wiem ze powoli dojdę do tego a twój soft chciałem aby mieć jakieś odniesienie co do zmian w mapach pozdrawiam

 

Opublikowano

Mapa zapłonu to KFZW postępuj powoli nie spiesz się loguj więcej się nauczysz.

Takich forów się po prostu nie daje.

Opublikowano

Generalnie dokładamy doładowania ale nie za nisko i nie za wysoko, zapłon 

niewielkie korekty na plus ciągle logujemy każdy silnik jest inny, stuki kontrolujemy na 3 sposoby mieszanka (lamfa) zapłon (kfzw) ew. w dół ale to tkz. drut  i temperatura powietrza nie może iść zbyt wysoko lepiej mniej doładowania a więcej zapłonu. Strojenie na lpg oczywiście dobrze zrobionego pozwala na wyższy zapłon,1st zapłonu lepszy niż 0.1 bara doładowania dobra starczy to i tak dużo. Jak widzę nikt nie wykrył problemu 

w logu opisanym "po sofcie".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...