Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Urwane śruby jarzma tył


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Te akurat chyba tylko w ASO

Opublikowano

M12x1.5 z pelnym gwintem, najlepiej z kolnierzowym łbem, kup dluzsze i sobie dotniesz na wymiar

Opublikowano
4 minuty temu, Dev napisał:

M12x1.5 z pelnym gwintem, najlepiej z kolnierzowym łbem, kup dluzsze i sobie dotniesz na wymiar

I tak chyba właśnie zrobie.

Opublikowano (edytowane)

Originalne maja jeszcze podkładkę lub kołnierz. To nie jest zwykła podkładka lub kołnierz tylko żeberkowa. Maja ona takie żeberka(schodki). Jest to zabezpieczenie przed samoodkręceniem.

Jak dasz zwykłą bedziesz znowu musiał dać na kleju.

$_62.JPG?set_id=8800005007
WWW.EBAY.DE

Finden Sie tolle Angebote für Original Audi...

Tutaj lepiej widać co mam na myśli

20171201_120822.jpg

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
11 godzin temu, Muskel1 napisał:

Originalne maja jeszcze podkładkę lub kołnierz. To nie jest zwykła podkładka lub kołnierz tylko żeberkowa. Maja ona takie żeberka(schodki). Jest to zabezpieczenie przed samoodkręceniem.

Jak dasz zwykłą bedziesz znowu musiał dać na kleju.$_62.JPG?set_id=2

WWW.EBAY.DE

Finden Sie tolle Angebote für Original Audi...

 

 

dobrze napisałeś.... "przed samoodkrecaniem"

wstrzeliłeś sie w temat

Opublikowano (edytowane)
35 minut temu, Dev napisał:

dobrze napisałeś.... "przed samoodkrecaniem"

wstrzeliłeś sie w temat

?

Decyzja jakie założy należy do niego. Chciałem tylko zaznaczyć, że takie tam były montowane. Czy zwykłe się same odkręcą nie mam pojęcia bo nigdy zwykłych nie zakładałem. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

da zwykła srube 10.9 i wystarczy

jedna długa na 40 druga na 65

Opublikowano

Więc wczoraj odkrecilem drugą stronę i poszła bez problemu o dziwo, odrazu amory zdjąłem bo wskoczą nowe. Śruby założę zwykle, dam trochę klej do gwintów na gwint w jarzmie, a w otwór obudowy dam odrobine smarun żeby znowu się nie zapiekło i będzie dobrze myślę.

Opublikowano (edytowane)

Dolna śruba amortyzatora była u mnie tak dowalona jak u Ciebie te od jarzma. Nie dało sie za Chiny odkręcić. Dopiero podnośnikiem hydraulichnym pchałem klucz do góry i jak strzeliło to byłem przekonany, że urwałem ale jednak nie. Puściło i odkręciłem. Wcześniej też udarówka i psikanie nic nie pomogły. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Hehe ja patent z kluczem i podnosnikiem robilem na przednim zacisku rok temu.......to samo co teraz tył, zerwało śrubę, a amory pyk pyk udarem i poszły bez gadania. Przód zaciski teraz z resztą też tylko z udarem podchodzę, niestety na tyle nie ma miejsca żeby nim zaatakować.

Opublikowano
3 minuty temu, pimpam napisał:

Hehe ja patent z kluczem i podnosnikiem robilem na przednim zacisku rok temu.......to samo co teraz tył, zerwało śrubę, a amory pyk pyk udarem i poszły bez gadania. Przód zaciski teraz z resztą też tylko z udarem podchodzę, niestety na tyle nie ma miejsca żeby nim zaatakować.

:thumbup1:No niestety nie wszędzie podejdziesz. Dlatego kupiłem małego udara z  dość dużym, jak na swoje rozmiary, momentem do odkręcania firmy Hazet. Jest super do takich operacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...