Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 DTM 25th Anniversary QUATTRO 1 of 250


HOLMATRO

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, HOLMATRO napisał:

.... Myśle nad usunięciem blendy rejestracji, ale żeby to miało ręce i nogi muszę ściągnąć zderzak....
 

 

C4DA36F3-DE68-40F5-A61D-F2E0254D7F8D.jpeg

 

pozdrawiam,

STAY TUNED..

Grzesiu, jak już będziesz ściągał zderzak to jeśli miałbyś czas i chęci to znalazłem szczegół.

Ten wlot co masz na samym dole po środku, to może dałbyś radę tam dopasować (dorobić) jakiś plasterek miodku, żeby zgrało się z całością. Tak z tej perspektywy wydaje się pusto. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, HOLMATRO napisał:

Finalny set lato 2021

AFF30472-FD3A-4023-9D73-7CDCFF78FA27.jpeg
674AF761-2647-4952-8214-65BDA9115FC4.jpeg

873E400B-DE31-4D79-93BB-1718CEBFC751.jpeg

C4DA36F3-DE68-40F5-A61D-F2E0254D7F8D.jpeg

852F42BF-47B4-4BBD-B410-B956F076EEE6.jpeg

8578923B-9560-4955-B5F2-5A432C26EEB3.jpeg

FC4560AF-C1E8-4C93-84DB-1D74BAEC61A9.jpeg

BC91FE4E-9F5F-4050-8865-CD66F56E8535.jpeg

B5CA43DD-4D94-4821-8209-F87CBD64F960.jpeg

386B49CC-2B26-4C6F-A9F7-6AAAD8FD4DC1.jpeg

0BB727B4-0C93-4DC4-8AE9-086301757DB7.jpeg

 

2 godziny temu, afroo. napisał:

Elegancko wyszło :thumbup1:

Te koło widzi mi się w trochę innym kolorze bo srebrne jakieś takie bez wyrazu na Twoim kolorze budy :eusathink:

Koło skończy raczej w graficie, ale znając moją żonę ( czasem mnie, nie wypieram się) lada moment będzie jakaś ocierka, wiec żeby nie płakać, przyzwyczaję siebie i ją do nowego rozstawu kół zanim je oddam do malowania. Ten sezon raczej napewno zostają w tym kolorze, nie mam czasu na rozbieranie, przekładanie felg itp..

2 godziny temu, Tkoczu_ napisał:

Bardzo fajnie wyszło !

Ale:grin: felgi w grafit, a blendę usuwaj bo za dużo na tym grillu jest..:kox:

Ja jeszcze bym większe fifki wrzucił :kox:

Felgi jak wyżej, wydech zostaje jak jest, to są 100 ale w dyfuzorze DTM wycięcia są dość spore dlatego wydają się mniejsze.

1 godzinę temu, FroS-t napisał:

Grill i lampy mega, bardzo mi się podoba,  koło,  ja bym ujął to tak, ani c**jowe ani super, moim zdaniem „poprawne”, może faktycznie kolor by coś dał, bo za grzecznie jest,  co do kierowcy moje zdanie znasz:rolleyes:

Grill i lampy cieszą, koła też, kolor jak wyżej pisałem się zmieni za rok, a kierownica wyszła tak jak chciałem - nie rzuca się w oczy, jest kameralna ale jak siedzę przed nią to cieszy, i alcantara robi robotę, kierownica sama się do ręki przyczepia jak rzep

1 godzinę temu, Adam87 napisał:

Grzesiu, jak już będziesz ściągał zderzak to jeśli miałbyś czas i chęci to znalazłem szczegół.

Ten wlot co masz na samym dole po środku, to może dałbyś radę tam dopasować (dorobić) jakiś plasterek miodku, żeby zgrało się z całością. Tak z tej perspektywy wydaje się pusto. :wink4:

Tak, to bolączka zderzaków DTM i S4 - tam jest chłodniczka też, paskudnie to wygląda. Będę nad tym pracował, obiecuje.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby nie żona :grin: (wiem o co chodzi) to lepiej siadłaby opona 225/35/19 no ale siła wyższa

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kola fajne ale tak jak każdy pisze, musowo inny kolorz bo sie gubia, grill za***isty ale blenda out i ramka na czarno. Tak to auto robi za***ista robote. :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, marcin_o23 napisał:

gdyby nie żona :grin: (wiem o co chodzi) to lepiej siadłaby opona 225/35/19 no ale siła wyższa

No 225 i trochę niżej, może nie tak jak tu,  ale do tego te listwy dolne w czarny połysk i jak dla mnie ogień jak smok:kox:

F350C41F-AD58-4CAE-A007-173382E1999F.jpeg

E34278AB-CDC6-49DA-8875-73DFC3BCF601.jpeg

40993856-CF3A-47DE-AAED-1352B32A1B09.jpeg
 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, franekv6 napisał:

Kierownica przekombinowana na maxa.Idealnie pasowałaby ta ze zdjęcia kolegi FroS-t

Wg mnie bardziej kameralna niż frost wrzucał. Musiał być Carbon bo cale wnętrze mam w karbonie - jest, ale nie rzuca się mocno w oczy, miała być alcantara bo zawsze chciałem i pod kolor dwukolorowego wnętrza - jest w oryginalnej proporcji jak kierownica S4 DTM, tylko grip zamiast gładkiej ma pikowana, bardziej znośną latem skórę. Ale o gustach się nie dyskutuje, nie podoba Ci się, przyjmuje słowo krytyki :thumbup1:

W dniu 12.04.2021 o 21:03, marky2552 napisał:

ja sie zastanawiam gdzie jest taki tunel :eusathink:a blenda chyba out moim zdaniem z przodu 

jedlina, ulica Dworcowa :wink:

 

W dniu 12.04.2021 o 20:05, Rob@k napisał:

Bleda z przodu out. Nie pasuje do tej małej tablicy. 

tak niebawem zrobię, ale teraz muszę trochę odpuścić z autem bo dom się stawia i żona mi nie odpusci jak znowu zacznę rozbierać auto zamiast się zająć czym trzeba... 

W dniu 12.04.2021 o 19:10, FroS-t napisał:

No 225 i trochę niżej, może nie tak jak tu,  ale do tego te listwy dolne w czarny połysk i jak dla mnie ogień jak smok:kox:

F350C41F-AD58-4CAE-A007-173382E1999F.jpeg

225 jest idealne do 9 cali, ale S4 jest bardzo ciężkie, lubię czerwone pole co jakiś czas i moje gorskie, nierówne drogi, do tego dwójka dzieci i żona która bierze te auto na które akurat ma ochotę, wiec wrzuciłem sprawdzony już set 235 na Conti. Listwy na czarno - sam carbonowy spillter przód kosztuje 2850 pln (wiem, kupowałem 2 tyg temu....) wiec malowanie prawdziwego, bezcennego carbonu lakierem to profanacja i pornografia. Nie ma takiej możliwości, a każdy kto widzi carbonowe dokładki na żywo pyta i się nimi podnieca, robią na żywo robotę.:jerk:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, HOLMATRO napisał:

tak niebawem zrobię, ale teraz muszę trochę odpuścić z autem bo dom się stawia i żona mi nie odpusci jak znowu zacznę rozbierać auto zamiast się zająć czym trzeba... 

To samo u mnie:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, HOLMATRO napisał:

sam carbonowy spillter przód kosztuje 2850 pln

Masakra skąd oni te ceny biorą. Ostatnio odbierałem dla szefa spojler na klapę AMG do SLC, kawałek plastiku 3600 netto :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, HOLMATRO napisał:

 wiec malowanie prawdziwego, bezcennego carbonu lakierem to profanacja i pornografia. 

Mówiłem o tych bocznych, jak przód carbon to wtedy one tez mogłyby być w carbonie ale wtedy koszta rosną i chodz one dobrze wyglądają ale przy mocniejszym obniżeniu .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problemem przy 235 jest fakt że oponę wybrałeś continental, ona jest strasznym kartoflem i się paskudnie układa robiąc takie wrażenie, 235 na 9 calach fajnie układa się np pirrelli pzero

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo jak miałem Vredestein Ultrac Vorti R 235 na 9 cali, opona mega ale straszny balon...1DC80D72-F66B-468F-8387-A60D10B25930.jpeg

0D1055EA-C630-4FE6-ADC5-04072BC32453.jpeg

7A6D5A0E-AEFF-445F-BF56-D79DEA7B7483.jpeg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, marcin_o23 napisał:

problemem przy 235 jest fakt że oponę wybrałeś continental, ona jest strasznym kartoflem i się paskudnie układa robiąc takie wrażenie, 235 na 9 calach fajnie układa się np pirrelli pzero

To prawda, wygląda dość topornie, ale mam te gumę sprawdzoną, wchodzi w nadkole B7 i jeśli chodzi o trakcję trzyma dość dobrze przy naciągu. Jest z miękkimi bokami, ma wbrew pozorom pole do uginania się i poddawania w zakrętach i nie ucieka mi auto, jak to miałem na niższym profilu przy mocniejszym naciągu. Tam mogłem liczyć tylko na lepkość mieszanki, a to za mało żeby bezpiecznie pokonywać agresywnie szybko zakręty, opona trzyma 0-1-kowo, niespodziewanie potrafi zerwać przyczepność bez ostrzeżenia, szumu, pisku wczesniej. 235 przy 9 calach jest finalnym kompromisem wyglądu z przyczepnością, gdzie praca boków opon, ich poddawanie się jest niezbędne. Pisze to z doświadczenia, nie jestem znawcą ani ekspertem w tej dziedzinie. Tak jak 245/40 jakie miałem przy 18 calach Toyo Proxes C1S to najlepiej trzymające gumy i rozmiar jaki miałem do tej pory. I wiem, ze większość roboty robił gruby profil opony. 

8 minut temu, FroS-t napisał:

To samo jak miałem Vredestein Ultrac Vorti R 235 na 9 cali, opona mega ale straszny balon...1DC80D72-F66B-468F-8387-A60D10B25930.jpeg

0D1055EA-C630-4FE6-ADC5-04072BC32453.jpeg

7A6D5A0E-AEFF-445F-BF56-D79DEA7B7483.jpeg

Auto z TOP 3 na forum jeśli chodzi o mody. Dla mnie nie przesadzony, bardzo zadbany, zrobiony ze smakiem, dużo kwestii skopiowałem z tego samochodu jak konfigurowałem swoje poprzednie B7 @FroS-t

28740F18-67DE-44C4-BD89-F204A7B7F734.jpeg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, HOLMATRO napisał:

 Auto z TOP 3 na forum jeśli chodzi o mody. Dla mnie nie przesadzony, bardzo zadbany, zrobiony ze smakiem, dużo kwestii skopiowałem z tego samochodu jak konfigurowałem swoje poprzednie B7 @FroS-t

Kurczę, dziękuje, miło mi:friends:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, marcin_o23 napisał:

najgorzej jak auto ma wyglądać i jechać, trzeba iść na kompromis :kwasny:

Dorzucić do tego zachowanie komfortu. :P

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.04.2021 o 10:55, HOLMATRO napisał:

To prawda, wygląda dość topornie, ale mam te gumę sprawdzoną, wchodzi w nadkole B7 i jeśli chodzi o trakcję trzyma dość dobrze przy naciągu. Jest z miękkimi bokami, ma wbrew pozorom pole do uginania się i poddawania w zakrętach i nie ucieka mi auto, jak to miałem na niższym profilu przy mocniejszym naciągu. Tam mogłem liczyć tylko na lepkość mieszanki, a to za mało żeby bezpiecznie pokonywać agresywnie szybko zakręty, opona trzyma 0-1-kowo, niespodziewanie potrafi zerwać przyczepność bez ostrzeżenia, szumu, pisku wczesniej. 235 przy 9 calach jest finalnym kompromisem wyglądu z przyczepnością, gdzie praca boków opon, ich poddawanie się jest niezbędne. Pisze to z doświadczenia, nie jestem znawcą ani ekspertem w tej dziedzinie. Tak jak 245/40 jakie miałem przy 18 calach Toyo Proxes C1S to najlepiej trzymające gumy i rozmiar jaki miałem do tej pory. I wiem, ze większość roboty robił gruby profil opony. 

Auto z TOP 3 na forum jeśli chodzi o mody. Dla mnie nie przesadzony, bardzo zadbany, zrobiony ze smakiem, dużo kwestii skopiowałem z tego samochodu jak konfigurowałem swoje poprzednie B7 @FroS-t

 

Panowie, jest jak szwagier pisze. Może nie jest on, ani ja ekspertem w dziedzinie opon, ale przetestowaliśmy różne rozwiązania, rozmiary, marki i jego obecny wybór jest optymalny.

Dodam od siebie, że w weekend miałem okazję przegonić dobrze ten wózek :witch:i powiem wam, że tak: Jak on się trzyma drogi, jak on chce szybko pokonywać zakręty, to jest nie do opisania!:buhaha: Jeździłem już nim wcześniej, ale bardziej po "prostych". Obecne zestawienie: Opony, zawieszenie i przede wszystkim układ napędowy z RSa, zrobiły na mnie tak piorunujące wrażenie, że po powrocie, przy obiedzie, nie byłem w stanie utrzymać łyżki z rosołem:laughing2:

  • Pomoc techniczna 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...