Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 DTM 25th Anniversary QUATTRO 1 of 250


HOLMATRO

Rekomendowane odpowiedzi

14 godzin temu, DarekS4 napisał:

Dziękuje dobranoc. Piona 

Hehe :drunk:

 

W dniu 14.06.2021 o 08:43, karol1981 napisał:

No i pozamiatał B)

ty masz Air, ja się już w prześciganie w modach nie bawię, ale na jakieś głupoty trzeba trwonić pieniądze, wiec wziąłem sobie do remontu coś z duszą.. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, HOLMATRO napisał:

Hehe :drunk:

 

ty masz Air, ja się już w prześciganie w modach nie bawię, ale na jakieś głupoty trzeba trwonić pieniądze, wiec wziąłem sobie do remontu coś z duszą.. :decayed:

Sam bym chętnie takie cis z duszą chciał, zwłaszcza że miałem okazję jeździć taką jak byłem młody. ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, HOLMATRO napisał:

Hehe :drunk:

może kiedyś się pochwale moją competition :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, DarekS4 napisał:

może kiedyś się pochwale moją competition 

Poka poka, bo coś czuję że tam fajno może być :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, DarekS4 napisał:

może kiedyś się pochwale moją competition :naughty:

Nie rozmawialiśmy czasem ostatnio na żywo przy dźwigu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z innej beczki - to jak przy tych afrykańskich upałach z tym legendarnym spadkiem mocy? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Unf napisał:

Z innej beczki - to jak przy tych afrykańskich upałach z tym legendarnym spadkiem mocy? :wink:

Mam kolektor zaizolowany jeszcze w USA w JHM i przy 37 stopniach na drodze w sobotę zeszłą (chyba wszystkim słońce dało popalić..) miałem 45 stopni w dolocie podczas jazdy 60 km/h przez wioski. Zawsze mam 7-11 stopni więcej niż temperatura zewnętrzna. Chce jednak wymienić zaworki zwrotne spływu oleju z gory silnika wiec od kolegi @yogi_1997 będę brał śruby nylonowe których kupił nadto, co potrzebuje i chce się ze mną podzielić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Unf napisał:

Z innej beczki - to jak przy tych afrykańskich upałach z tym legendarnym spadkiem mocy? :wink:

50% psu w d...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dev napisał:

50% psu w d...

Trochę Cię poniosło :eusathink: Tyle być może bez zaizolowanego dolotu, u mnie jak zostawię auto odpalone w słońcu na 10 minut ( żona w sklepie, ja z klima jak sołtys rozwalony) to faktycznie musze zrobić z 500 metrów żeby temp spadła bo jest trochę przymulony, ale przy normalniej jeździe nie odczułem jakichś katastrofalnych spadków. Przełom jesień / wiosna wrzucałem tu screeny miałem po 10 stopni w dolocie, zima przy -10 miałem -1 / +1 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, HOLMATRO napisał:

Trochę Cię poniosło :eusathink: Tyle być może bez zaizolowanego dolotu, u mnie jak zostawię auto odpalone w słońcu na 10 minut ( żona w sklepie, ja z klima jak sołtys rozwalony) to faktycznie musze zrobić z 500 metrów żeby temp spadła bo jest trochę przymulony, ale przy normalniej jeździe nie odczułem jakichś katastrofalnych spadków. Przełom jesień / wiosna wrzucałem tu screeny miałem po 10 stopni w dolocie, zima przy -10 miałem -1 / +1 :wink:

mi mozesz to tłumaczyc, jedz jeszcze w wysokie góry to zobaczysz co jest warte V8 w budzie B7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dev napisał:

mi mozesz to tłumaczyc, jedz jeszcze w wysokie góry to zobaczysz co jest warte V8 w budzie B7

A ty dalej swoje, szukasz w BBK osiągów RS4 B5 na Stage 2+. Nie ma i nie będzie, to nie auto do takich celów. Mieszkam w górach, nie Tatry, ale Karkonosze, mocy wystarcza, a jadąc 60 na wysokim biegu ludzie się obracają i uśmiechają z kciukiem w gorze. Taki był zamysł na to auto i spełnia go w 100%. Do ganiania się mam inne samochody, ale nie o tym ten wątek :wink:

  • Pomoc techniczna 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.06.2021 o 22:26, HOLMATRO napisał:

To w tym tempie… :decayed:

Teraz mam nowe problemy, za mało było, to sobie zajęć na następne 40 weekendów znalazłem.. 

0B037FC9-82E5-4CCD-9F08-8BFE39BEA354.jpeg

40 weekendów to wariant optymistyczny...:drunk:

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, dayd_4 napisał:

40 weekendów to wariant optymistyczny...:drunk:


02CDDA92-020E-438E-8F68-67351AB857B4.jpeg

Fakt, doprowadzić moją do stanu twojej 80ki może chwile zająć.. 

F90D256C-3904-429E-9D4D-51A4B3A86541.jpeg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walczę z bolączkami jednego auta, a Wy już bierzecie się za kolejne. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, HOLMATRO napisał:

A ty dalej swoje, szukasz w BBK osiągów RS4 B5 na Stage 2+. Nie ma i nie będzie, to nie auto do takich celów. Mieszkam w górach, nie Tatry, ale Karkonosze, mocy wystarcza, a jadąc 60 na wysokim biegu ludzie się obracają i uśmiechają z kciukiem w gorze. Taki był zamysł na to auto i spełnia go w 100%. Do ganiania się mam inne samochody, ale nie o tym ten wątek :wink:

juz wszystko rozumiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.06.2021 o 09:32, Dev napisał:

50% psu w d...

Kumpla B6 seria, na hamowni drogowej przy 32°C wygenerowała 298km i chyba 360nm... momentu nie pamiętam, ale prawie 300km było. Aczkolwiek też trzeba wziąść pod uwagę, że przy hamowaniu na drodze jedzie się "za szybko" jak na normalna jazdę. Ja u siebie czuje, że jest słabsza, dla tego w sobotę "wyzbywam" się bolączek tego modelu. Mam już wszystko, od zaworów, uszczelek, klapy z carbonu, itd wtedy zobaczymy. Ale tak jak @HOLMATRO napisał, to auto nie służy nie nigdy nie miało do startowa 0-100 itd. Ja mam w manualnej i nawet gdyby miało 250km w upale to frajdę mam nieziemska z jazdy nim, zwłaszcza na wydechu millteka bez końcowych. A do zap***** na następne wakacje (o ile nie otrzymam działki) będę budował coś na wzór Ariela Atom tylko z 1.8t na ramię do kitcara :) i tedy przy ~750kg i ~300KM RWD można się szaleć (oczywiście auto będzie zarejestrowane)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, yogi_1997 napisał:

Ja mam w manualnej i nawet gdyby miało 250km w upale to frajdę mam nieziemska z jazdy nim, zwłaszcza na wydechu millteka bez końcowych.

Masz Millteka ze środkowymi, bez końcowych? A katy? Bo ja mam pełen Dekat, ale Milltek Rezonowany, czyli i środek i końcowe. Myśle wsadzić klapę w którymś miejscu, myślałem wlasnie przed końcowymi. Masz jakieś nagranie w miarę realnie oddające jak chodzi Milltek bez końcowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za radą szwagra kupiłem komplet fabrycznie nowych Michelin Pilot Sportów w 235/35/19, mam nadzieje ze teraz siądą jak należy i nic mi nie będzie przecierało. Wielu z was tutaj wypowiedziało się w tej kwestii, ze powinny być mimo znormatyzowanej szerokości 235 węższe od Conti. 
 

2F6AB298-7A3C-4EC1-B346-37F226B71454.jpeg
 

Jesli set się sprawdzi, to w przyszłym tyg będę miał na sprzedaż tez nowe 235/35 R19 Continentale ContiSport Contact 5P AO (Homologacja Audi). Maja około 500 km przebiegu, oddam za przyzwoite pieniądze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...