Jarosław72 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Mam zapchany katalizator - objaw buczenie, wpadanie w rezonans wydechu, słabsze wkręcanie się na obroty szczególnie na biegu 4 i 5, słabsze osiąganie prędkości maksymalnych, turbo późno wstaje około 3000 obr/min wcześniej było 2000 obr/min. Po przewierceniu wkładu katalizatora wiertłem 13 mm {3 otwory} audi odżyło ale nie jest to co było po kupnie, turbina dalej późno wstaje około 3000 obr.. Postanowiłem zakup i wymianę katalizatora. Proszę o poradę forumowiczów jaki polecacie zakupić katalizator żeby pasował i spełniał normę emisji spalin. Na pewno ktoś już wymieniał i ma doświadczenie w tym temacie. Proszę o poradę. Pozdrawiam.
przem8 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Porób logi to raz i jakby Ci się chciało szukać to już dawno doszedłbyś do tematu na forum, w którym jeden z forumowiczów robi dp ze sportowym katem.
Kubson123 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Mi mechanik wymieniał, bo miałem ciągle błędy na vagu "poniżej progu wydajności"... I faktycznie trochę zamulony był. Po około 20tys km to samo.... W zasadzie mój ALT trochę tego oleju gdzieś tam gubi, może dlatego. W każdym razie oddaliśmy katalizator na reklamację, dostalismy z normą EURO 5 wsadził jeszcze emulator na sondę, żeby tych błędów nie wyrzucało, po roku wyrzuca błedy od sondy... ale same giną.... Tak czy siak wcześniej miałem EURO 4 i taki możesz kupić i na pewno będzie spełniał normy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się