Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B5 1.6 96r. /VAG-COM - "No response from controller"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Logi dynamiczne robi się parami i do odcinki albo chociaż 6 tys. Powtórz.

Opublikowano

ok poprawie jutro i podeślę 

Opublikowano

poprawione logi:

przejechany kawałek na zimnym silniku(tym razem nic nie muliło)ale podsyłam logi: http://www.vaglogi.pl/log-002_007_013_HsqZ7P.html

dynamiczne 2 i 7 :  http://www.vaglogi.pl/log-002_007_u4MLJ3.html

dynamiczny dodatkowe 0, 9 i 13 :  http://www.vaglogi.pl/log-000_009_013_xv2r16b.html

przed tym ostatnim wykasowałem błędy po zrobieniu logów przełączeniu na gaz i dojechaniu pod dom sprawdziłem błędy i z powrotem miałem 

00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - ten mi wyskoczył po ostatnim logu ale nie wiem w którym momencie

16989 - Internal Control Module: ROM Error P0605 - 35-00 - - ---- ten mam zawsz ponoć coś źle immo zrobione

 

 

Opublikowano (edytowane)

Sonda z jakiej firmy założona? Przy pełnym bucie powinieneś mieć napiecie stałe około 0,8, a popatrz co się dzieje u Ciebie. Skoro na gazie od razu wywala błąd od mieszanki to i gaz jest do regulacji. Było zrobic loga z jazdy na lpg 2+7.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

sonda BOSCH Sonda lambda 0 258 986 505, nie wiem czy to wywala przy przełączeniu na gaz czy wywaliło w czasie testu na benzynie .

Gaz był regulowany po wymianie sondy ale przed założeniem katalizatora , wczesniej była strumienica.

Na będę jechał później to jeszcze zrobię na gazie. 

Opublikowano

Nie wiem czy też czasem przepływka trochę nie zaniża ale nie mam porównania do innych 1.6, bo rzadko z nich logi widuję :P

Sonda uniwersalna więc ciekawe czy dobrze mierzy...

Opublikowano (edytowane)

Liczę że dobrze :) choć na tej stronie co udostępniam logi można podejrzeć logi innych użytkowników dla tego samego motoru i też są różne , jeden miał tylko tak bliżej 0,8v od 3000rpm.

Czy jakby łapał lewe powietrze to mogło by by c takie zachowanie lambdy jak w logach dynamicznych??

W dynamicznych u mnie w mass flow bierze max 68,,5 g/s gdzie jak patrzę na logi innych to osiągają koło 90g/s max.

W logach statycznych w grupie 000 kolumna 10 mam 160 a w necie znalazłem dla silnika ADP, że powinno być 

000,10,Lambda-Lernwert (mult.),Sollwert: 118...138 (-8...+8 %) nie wiem czy się tym martwić ??

 

Edytowane przez radoslaw86n
Opublikowano

Na gazie masz w ciul ubogo.

Opublikowano

Czyli gaz do regulacji??

Opublikowano

Najpierw na benie ma być wsio ok, a potem gaz. U Ciebie chyba odpięcie klem powoduje całkowite kasowanie adaptacji więc spróbuj tak zrobić i ponów log dynamiczny 2+7.

Opublikowano

W sumie adaptacje już robiłem kilkukrotnie i za pomocą vaga i za pomocą kluczyka, że czekałem. W prawdzie po tym logów nie robiłem ale nie wiem czy to to. Przepustnica też była czyszczona.  

Opublikowano

Chodzi o korekty paliwowe i przywrócenie mapy benzynowej do ustawień fabrycznych. W starych sterownikach kasowanie błędów nie powodowało ich zerowania, a źle wystrojone lpg wpływa na rozbicie mapy benzynowej.

Opublikowano

Przy czyszczeniu przepustnicy odpinałem aku czyli jakieś 3 tyg temu. Ale jutro to jeszcze odepnę , wystroję przepustnicę i zrobię logi choć wydaje mi się, że to nic nie da bo w zasadzie teraz powinno być ok po ostatnim odpięciu.  

Opublikowano

Hej, wiec  wyczyściłem przepływomierz jakimś preparatem za 10 zł do tego przeznaczonym. Druciki były pokryte sadzą lub czymś takim ale się ładnie domyły(w logach przepływ z max 64g/s podniósł się do max około 90 g/s). No i odpiąłem aku na 10 min i zrobiłem adaptacje przepustnicy za pomocą kluczyka . 

Logi dynamiczne 2 + 7 (pierwszy z 13:53 na LPG, drugi z 14:04 na PB) http://www.vaglogi.pl/log-002_007_AZWA5.html

stsatyczny LPG: http://www.vaglogi.pl/log-000_E0zZAR.html

ststyczny PB: http://www.vaglogi.pl/log-000_PCoPR0.html 

Opublikowano (edytowane)

Wychodzi na to, że lpg miesza i jest do strojenia, bo za ubogo do 4800obr. Na pb jest git więc nie jeździj na gazie, bo zaraz znowu popierdzieli mapę pb.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Ehh a niedawno byłem na strojeniu. Dla pewności przed strojeniem lpg odłączyć aku żeby zresetować mapy ??

A przy okazji jeszcze pytanie z innej beczki. Po tym piłowaniu do 6000rpm zauważyłem, że mi olej cieknie z połączenia odmy z pokrywą zaworową z tyłu i kapie na kolektor wydechowy i śmierdzi. W zasadzie już wcześniej widziałem że jest mokro ale nie wiedziałem skąd. Czy powinien stamtąd wypluwać olej? Bo chyba jest to odpowietrzenie a jak olej mi tam wypluwa to jakaś część wali prosto do przepustnicy.   

Opublikowano

Zmień gazownika, tyle w temacie. NIc ma nie wypluwać i wszystko ma być szczelne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...