Mad_MAX Opublikowano 27 Marca 2007 Opublikowano 27 Marca 2007 Panowie zrobilem na szybko testy na sucho i jakis przy wlaczonym silniku i wyszlo to co ponizej. Plis zdiagnozujcie co sie dzieje , pewne objawy podalem w temacie silnikow benzynowych. VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4B0 907 552 F Component and/or Version: 2.4L V6/5V MOTR HS D02 Software Coding: 05202 Work Shop Code: WSC 51675 7 Faults Found: 17537 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Rich P1129 - 35-10 - - - Intermittent 17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich P1127 - 35-10 - - - Intermittent 16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal P0121 - 35-10 - - - Intermittent 16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High P0103 - 35-10 - - - Intermittent 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent 17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich P1139 - 35-10 - - - Intermittent 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-10 - - - Intermittent VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4B0 962 258 B Component and/or Version: Zentralverrieg.,DWA D28 Software Coding: 04618 Work Shop Code: WSC 02324 1 Fault Found: 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - -
pre_pl Opublikowano 28 Marca 2007 Opublikowano 28 Marca 2007 16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible SignalP0121 - 35-10 - - - Intermittent podłącz Vag-Coma i na włączonym zapłonie sprawdź grupę 98(moduł 01-Eninge Electr), całkiem możliwe że to jest główna przyczyna wszystkich błędów. 16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too HighP0103 - 35-10 - - - Intermittent podłącz jeszcze raz Vag-Coma i pokaż kanał 02 (moduł 01-Eninge Electr) - bieg jałowy, silnik rozgrzany. no i tu masz ten obrazek : Miałeś wszystkie urządzenia elektryczne wyłączone ? Wiatraki, radio i inne ... Wskazania są nieprawidłowe dla kanału 002.
Mad_MAX Opublikowano 28 Marca 2007 Autor Opublikowano 28 Marca 2007 Co do obrazka to akurat wszystko mi chodzilo: radio, klima, swiatlo , lampy itp Kompletnie sie na tym nie znam i nie wiedzialem co moge a co nie moge. Jak juz pisalem czasami jak przyspieszam mam szarpniecia i czasami na biegu jalowym strasznie skacza obroty i czasem gasnie przez to. Moze ktores z tych byc przyczyna?? Jutro sie postaram zrobic to co napisales o ile bede wiedzial jak Moze cos jeszcze powinienem zrobic??
adamq Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 17537 - Długoterminowy pomiar paliwa – system przeładowany (bank 2) 17535 P1127 - Długoterminowy pomiar paliwa – system przeładowany (bank 1) oraz: 17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich P1139 - 35-10 - - - Intermittent 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-10 - - - Intermittent Możliwe, że pada pompa paliwowa lub zapchał się filtr od paliwa. Na początek wymień filtr paliwowy i skasuj kody błędów. Jeżeli się to powtórzy i silnik nie będzie wkręcał się na obroty, to sprawdź pompę paliwa. Silnik ma chyba zbyt małą dawkę paliwa. 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent - jeżeli się powtórzy po skasowaniu, to masz problem z sondą Lambda. Sprawdź VAGiem jakie ma napięcia. Wskazania Lambdy podczas pracy powinny wskazywać 0-1V. Jeżeli są inne, albo stoją na 0.00V, to sprawdź na innej sondzie. O pozostałych błędach kolega @pre_pl ci napisał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się