Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Duże spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na trybie 1. czy 2.? Pierwszy zbiera po odpaleniu, czyli spalanie etc, drugi sumarycznie, dopóki nie wykasujesz wskazań.

Opublikowano

Na obu tak samo w sumie, bo oba wyzerowalem wcześniej, przy poprzednim tankowaniu też było 800 coś zasięgu.

Opublikowano

Masz za ciężką nogę.

Przed tankowaniem pojeździj bardzo ostrożnie.

Luba zaraz po tankowaniu do pełna też bardzo delikatnie pojeździj i napisz.

Mi max. chyba pokazało 1150 km , już nie pamiętam.

Gdzieś to kiedyś pisałem na forum, że wyskoczyło 1400 km ale nie potwierdzę.

Nie mam czasu przeszukiwać swoje posty.

Opublikowano

Zasięg na baku pokazuje właśnie według średniej... Im wyższa średnia, tym mniejszy zasięg... 

Opublikowano

ale w zasięg 1400 w życiu nie uwierzę 

Opublikowano (edytowane)

Właśnie nie powiedziałbym, że mam ciężką nogę, bo średnia z 3500km w wakacje po Bałkanach wyszło mi 4,2 według tankowania, tylko, że w w b5 właśnie, a tą b6 jeżdżę praktycznie tak samo. Czekam jeszcze na jakiś suchy dzień żeby zrobić logi dynamiczne z turbiny i przepływomierza tak jak ktoś mi doradzał w innym temacie, bo samochód cierpi na jakieś wibracje przy przyspieszaniu i mam wrażenie, że zbiera się gorzej niż b5 mojego ojca 1.9 110km. 

Edytowane przez hasacz
Opublikowano
11 godzin temu, marky2552 napisał:

ale w zasięg 1400 w życiu nie uwierzę 

Też nie wierzę, raz mi pokazało  1240 km 

Opublikowano

Ja też nie wierzyłem, ale pokazało się tylko na chwilę.Po drugim odpaleniu już było o wiele mniej.

10 godzin temu, hasacz napisał:

tylko, że w w b5 właśnie, a tą b6 jeżdżę praktycznie tak samo.

Już pisałem by nie porównywać B5 do B6, to inne auta i inne silniki.

Opublikowano

hej, od kliku miesięcy jestem posiadaczem b6 awx 1.9 2001 i też mam wrażenie, że pali mi zbyt dużo po wyjeżdżeniu całego zbiornika wyszło mi spalanie 10,3 trasy robie głownie droga do pracy 8km z jednymi światłami, tak jade bez zatrzymywania się. na fisie średnie z trasy pokazuje mi jakieś 8-8-5 ale jak czekam minutę przed zgaszeniem to zaraz pokazuje ponad 10 to samo jak stane w korku to spalanie rośnie w 5 minut do 15l/100km( wg fisa) (to jest mój pierwszy disel takie otrzymałem wskazówki, aleby zawsze po odpaleniu czekać minutę i przed zgaszeniem też podobno to dobre dla silnika i turbiny). Auto pod kontem spalania oglądał mechanik, który sprawdzam przepływomierz, wtryski, ustawienie rozrządu. Zostały wymienione wszystkie filtry, zrobiona płukanka silnika  wyjeździłem puszkę liqu moli do czyszczenia układów wtryskowych w dislach. co jeszcze można byłoby sprawdzić, aby obnizyć to spalanie? niedawno ktoś sugerował mi zasłanianie chłodnicy kartonemaby silnik się szybciej rozgrzewał, ale od takich metod jestem daleki. dodam, że auto ma nalotu wg licznika 330kkm z góry dziękuję za odpowiedzi i sugestie.

Opublikowano
10 minut temu, marcystorun napisał:

hej, od kliku miesięcy jestem posiadaczem b6 awx 1.9 2001 i też mam wrażenie, że pali mi zbyt dużo po wyjeżdżeniu całego zbiornika wyszło mi spalanie 10,3 trasy robie głownie droga do pracy 8km z jednymi światłami, tak jade bez zatrzymywania się. na fisie średnie z trasy pokazuje mi jakieś 8-8-5 ale jak czekam minutę przed zgaszeniem to zaraz pokazuje ponad 10 to samo jak stane w korku to spalanie rośnie w 5 minut do 15l/100km( wg fisa) (to jest mój pierwszy disel takie otrzymałem wskazówki, aleby zawsze po odpaleniu czekać minutę i przed zgaszeniem też podobno to dobre dla silnika i turbiny). Auto pod kontem spalania oglądał mechanik, który sprawdzam przepływomierz, wtryski, ustawienie rozrządu. Zostały wymienione wszystkie filtry, zrobiona płukanka silnika  wyjeździłem puszkę liqu moli do czyszczenia układów wtryskowych w dislach. co jeszcze można byłoby sprawdzić, aby obnizyć to spalanie? niedawno ktoś sugerował mi zasłanianie chłodnicy kartonemaby silnik się szybciej rozgrzewał, ale od takich metod jestem daleki. dodam, że auto ma nalotu wg licznika 330kkm z góry dziękuję za odpowiedzi i sugestie.

Do sprawdzenia czujnik temperatury i dolot pod kątem szczelności. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...