Krzychu1981 Opublikowano 30 Września 2020 Opublikowano 30 Września 2020 Witam szanownych kolegów i koleżanki. Mam problem ze znalezieniem przyczyny gaśnięcia mojej A4 na ciepłym silniku, a cała sprawa wygląda tak: A4 B5 2.8v6 ALG quattro tiptronic + LPG sekwencja Jak odpalam silnik na zimno nie mam żadnych problemów z odpaleniem, natomiast jak ruszę to dławi się troszkę przy przyspieszaniu (jak wejdzie już na wyższe obroty to jakoś jedzie). Problem się nasila przy wyższych temperaturach w lecie, natomiast staje się dużo mniej dokuczliwy jak jest zimno (latem nie da się jeździć na Pb). Dodatkowo jak silnik jest już rozgrzany to jak odpalam to odpala, obroty wzrosną do 1400 a następnie gaśnie (auto odpala na Pb i nie ma znaczenia czy centralka jest przełączona na Pb czy LPG). Jak dodam gazu to nie ma problemu z odpaleniem. Wczoraj sczytałem błędy i zrobiłem logi statyczne (nie mogę zrobić dynamicznych bo nie działa mi tip i nie mogę wybrać biegu). Proszę o analizę błędu i logów. błedy.txt LOG-01-000.CSV LOG-01-001.CSV LOG-01-002.CSV LOG-01-003.CSV LOG-01-004.CSV LOG-01-005.CSV LOG-01-007.CSV LOG-01-009.CSV LOG-01-010.CSV LOG-01-023.CSV LOG-01-024.CSV LOG-01-030.CSV LOG-01-032.CSV LOG-01-033.CSV LOG-01-091.CSV LOG-01-092.CSV LOG-01-095.CSV LOG-01-098.CSV LOG-01-099.CSV LOG-01-100.CSV
Krzychu1981 Opublikowano 2 Października 2020 Autor Opublikowano 2 Października 2020 (edytowane) Panowie, czy ktoś może pomóc? Edytowane 2 Października 2020 przez Krzychu1981
Muskel1 Opublikowano 2 Października 2020 Opublikowano 2 Października 2020 Sprawdź okablowanie sondy lambda, kostki i kable. Jak sa ok to sonda do wymiany. Sonda na prawej stronie V (stojąc przed autem i patrząc na silnik). Sonda przed katalizatorem.
Krzychu1981 Opublikowano 5 Października 2020 Autor Opublikowano 5 Października 2020 Dzięki, tak też zrobię. Coś może być na rzeczy bo ostatnio wymieniałem zaślepkę wałka rozrządu, bo olej mi przez nią leciał, być może coś gdzieś naderwałem, sprawdzę i dam znać. A co do logów to co można powiedzieć na ich podstawie?
zwonko Opublikowano 22 Października 2020 Opublikowano 22 Października 2020 W dniu 5.10.2020 o 07:56, Krzychu1981 napisał: co do logów to co można powiedzieć na ich podstawie? nic wiele. Po pierwsze zrób ludziom przysługe i wrzuć na jakąś strone z logami. A po drugie jak mówisz o tych objawach to warto zrobić statyczny z przełączenia paliw z korektami STFT. Prawdopodbnie grupa 006 albo 008. Proste testy typu pojeżdzić na Pb 50km z zakreconym wielozaworem na butli, gaszenie na PB (powiedzmy ostatnie 5km jechać na pb) mile widziane.
Krzychu1981 Opublikowano 23 Października 2020 Autor Opublikowano 23 Października 2020 Co do testów, to jeździłem na samym Pb i nie wiele to zmieniło. Samo dodanie gazu przy odpalaniu to nie problem, bardziej martwi mnie ta mułowatość jak jest ciepło. Rok temu miałem walnięty czujnik temperatury cieczy (4 pin w prawej głowicy, wariował czujnik na zegarach) i go wymieniłem. O ile zniknęły objawy które powodował to nie wpłynęło to na pracę silnika na Pb jak jest ciepło (powyżej 15 st. C). Rano jak jest zimno nie ma większego problemu, w miarę dobrze ciągnie i nie czuję momentu przełączenia na gaz, ale jak jest powyżej 15 st. to jak odpalę i ruszam to się dławi, potrafi strzelić. Jak przełącza się na gaz to wyrywa od razu do przodu. Czujnik temperatury powietrza na wyświetlaczy działa normalnie. Wcześniej jak nie było błędu z lambdy działał tak samo. Poniżej linki do strony z logami, mam nadzieję że o to Ci chodziło. Statyczny: Grupa 092: http://vaglogi.pl/log-092_s323i1.html Grupa 095: http://vaglogi.pl/log-095_AYEqK35.html Grupa 098: http://vaglogi.pl/log-098_69Se1.html Grupa 099: http://vaglogi.pl/log-099_mHzz8a.html Grupa 100: http://vaglogi.pl/log-100_4EyFIz.html Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_g9A1g8.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_tt3AA.html Grupa 002: http://vaglogi.pl/log-002_yxnE4.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_lkIhI.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_01XL6.html Grupa 005: http://vaglogi.pl/log-005_mU7K89.html Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_HQ7O4.html Grupa 009: http://vaglogi.pl/log-009_jtVqrHZ.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_vHxNKd1.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_4xj3a4.html Grupa 024: http://vaglogi.pl/log-024_L7oiP.html Grupa 030: http://vaglogi.pl/log-030_9c267Yg.html Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_gpQoH.html Grupa 033: http://vaglogi.pl/log-033_PYN5X.html Grupa 091: http://vaglogi.pl/log-091_NEmi4Yd.html
przem8 Opublikowano 23 Października 2020 Opublikowano 23 Października 2020 Zrób log dynamiczny parami 2+7 na obu paliwach. Odepnij klemy przed tym na kilka minut i najpierw na pb, a potem na lpg do 6 tys na 3 biegu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się