junkers1706 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Witam dzis zmieniałem uszczelkę pod pokrywą zaworów i ku mojemu zdziwieniu tylko na jednym pd był luz 0.3 mm (sprawdzany był on gdy dzwigienki były w martwym położeniu tzn nie naciskały na pompki) jaki powien być luz czy mierzy się go w miejscu styku rolki dzwigienki z krzywką na gorącym czy zimnym silniku ,jakie są objawy i konsekwencje braku luzu
siniakTDI Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 No właśnie jak to jest z tym luzem na dźwigience pompowtryskiwacza. Ja u siebie zaobserwowałem że po zgaszeniu luz jest zawsze tylko na jednym pompowtrysku i tu nie ma reguły raz jest na pierwszym PD następnym razem na czwartym PD. Czy ten luz wogóle powinien być, czy może pompowtryski są źle wyregulowane ?
jaro4444 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Zapoznać się Koledzy z procedurą regulacji pompowtryskiwaczy podaną przez Musashi i nie pisać bzdur.
siniakTDI Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Procedurę regulacji PD znam ale, chce wiedzieć zanim zacznę grzebać przy PD czy taki luz na jednej pompce to jest coś normalnego i tak ma być, czy raczej to nie jest normalne i trzeba wyregulować
jaro4444 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Generalnie jak przeregulujesz zgodnie z procedurą to nie powinienieś patrzeć na luz w martwym punkcie krzywki. Ważny jest odpowiednio ustawiony skok w punkcie pracy.
junkers1706 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2009 witam już ustawiłem a wygląda to tak gdy krzywka pompka jest wciśnięta (krzywka znajduje sie w martwym pukcie) śruę reulacyjną wkręcamy aż poczujemy lekki opór(chyba 4NM) i odkręcamy 242 stopnie i koktrujemy nakrętkę i kolejno ustawiamy nastęne w martwym punkcie i regulujemy luzu nie powinno być
adi_si Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 a nie jest to czasem 180 stopni , przynajmniej ja tyle ustawilem u siebie
jachim858427 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Też mi się tak wydaje że powinno być 180 stopni przynajmniej mój mechanik który pracuje w serwisie VW tak mówił.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się