tomek3815 Opublikowano 18 Października 2020 Opublikowano 18 Października 2020 Może ktoś zasugeruje co moze powodować gwizd podczas wstawania turbo. Szczelność układu sprawdzana kilkukrotnie, kompresorem, raz też użyłem azotu z wodorem pod cisnieniem i detektora wodoru (zestaw do sprawdzania szczelnosci klimatyzacji) układ jest 100% szczelny. Turbosprezarka po regeneracji więc rzuciłem ją gosciowi na reklamację ale nic nie stwierdził, ostatnio zamontowany nowy oryginalny dv. Efekt gwizdu od samego poczatku gdy turbo pompuje i lekko słabnie wraz ze wzrostem obrotów. Dodakowo turbina na samym poczatku przeładowuje o okolo 200mbar a po sekundzie nagle zbija do zadanego lub nizej, podobno tak sie.dzieje przy nieszczelnosciach a tu.ich ewidentnie.brak, n75 nowy oryginał
Łukasz13 Opublikowano 18 Października 2020 Opublikowano 18 Października 2020 Niektóre turbiny po regeneracji tak mają, myśle ze to moze byc kwestia wirnika po stronie ssącej, przy jego uszkodzeniu też turbina lubi sobie gwizdać.
tomek3815 Opublikowano 18 Października 2020 Autor Opublikowano 18 Października 2020 Wirnik zmieniony drugi raz
grubcio1980 Opublikowano 18 Października 2020 Opublikowano 18 Października 2020 Najprawdopodobniej jakieś niedoważenie wirnika. Są maszyny dokładne i dokładniejsze.
DarekS4 Opublikowano 19 Października 2020 Opublikowano 19 Października 2020 8 godzin temu, Łukasz13 napisał: Niektóre turbiny po regeneracji tak mają, myśle ze to moze byc kwestia wirnika po stronie ssącej, przy jego uszkodzeniu też turbina lubi sobie gwizdać. Potwierdzam. miałem już kilkanaście takich przypadków i z jednym Panem od regeneracji musiałem się rozstać bo ładowali mnie w pręta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się