Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRB] Problem z odpaleniem, nie równa praca


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem z odpaleniem nie rowna praca 1.9tdi brb .Auto odpalilo ale baaardzo nie rowno chodzilo nawet po dodaniu gazu , po chwili zgaslo musialem chwile krecic ,pierwszy raz tak mialem ,korekcje mega rozjechane , po przejazdzce auto jezdi normalnie.Filtr paliwa , tandem wymieniony, z tym ze jakies 3 tyg temu wlalem srodet tec 2000 do baku moze caly syf poszedl i przyblokowal filtr paliwa ??

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

Jeżeli po problemie z odpalaniem później jeździ normalnie to nie jest wina zablokowanego filtra paliwa.

Jak się sytuacja będzie powtarzać to zalej paliwa do pełna i stawiaj auto na dłuższy postój ( na nockę ) tyłem na górce, tak by tylna oś była wyżej chociaż ze dwadzieścia centymetrów od przedniej.

Jak wtedy problem nie będzie występował to problemem jest zapowietrzanie się układu paliwowego po dłuższym postoju .

Opublikowano

Dziekuje za odpowiedz , tez tak pomyślałem dlatego obrazu zamówiłem filtr paliwa ,puki co wymienilem zaworek zwrotny na filtrze ale nie pomogło,założymy filtr zobaczymy co będzie, q jak moze sie zapowietrza uklad ? Dodam ze pod maska wszystkie weze wymienione ,nie wiem jak sprawa wygląda dalej .

Opublikowano

Dzis z rana odpalil telepalo i zgasl nie moglem odpalic z 10x 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

a tu po poludniu

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

Problem jest głównie na 1 cylindrze, duże bipy, wysoka korekta, spróbuj wymienić uszczelniacze i przełożyć go w miejsce 2... Jak nie pomoże pompki do wymiany, na 3 też wysoka korekcja... 

Można by jeszcze pokusić się o kontrolę ciśnienia paliwa... Bo wszystkie bipy w dużym minusie...

Opublikowano

Wczoraj zatankowałem do pelna, zdjąłem pokrywe przez drewno popukalwm w pierwszy  wtrysk zostało mi tak podpowiedziane aby podkładka mosiazna lepiej siadła bo miesiąc temu wymienialem ten wtrysk  , i tak auto zaparkowałem na noc dziobem w dol 30cm , odpaliło bez problemów,czyli paliwo sie cofało.Dzis w nocy zaparkowałem dziobem pod górę qby zobaczyć czy się z obu paliwo cofnie ,odpalilo bez problemu ,puki co odpala i jezdzi ok dam znac jak będzie przez nastwpny tydziec .

Opublikowano

No to znaczyłoby by to, że nie została odpowiednio dokręcona śruba mocującą pompowtrysku... 

Opublikowano

Tego nie wiem czy zle siadlo ,robilem książkowo nowa sroba ,12nm i 3/4 obrotu 

Opublikowano

Wiec zribilem pomiar ciśnienia paliwa

880- 3100bar

1500- 6000

2000- 7000

3000-8000

4000- 11000

Opublikowano

Jeżeli wartości po prawych stronach od myślników podzielimy przez tysiąc to ciśnienia są prawidłowe ...:P:D

Opublikowano

Dzis naprawiłem problem ,mianowicie okazało się że pierwszy wtrysk który był wymieniany jakies 3 miesiace temu musial dobrze nie siąść dzis jak odkręcałem srube mocujaca byla luźna , dolna czerwona uszczelak popalona dookola ,kręciłem z 20razy i nie chciał zapalić kolega wzial na hol po 5m odpil .

20201028_203940.jpg

Opublikowano (edytowane)

Jak to mówią człowiek się uczy na własnych błędach :P

Teraz już wiadomo dla czego się zapowietrzał ...

Jak dzwoniłeś to mówiłem że przy robocie z pompkami jest dużo niuansów na które trzeba zwracać uwagę :)

Edytowane przez piotrsob1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...