Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszczelka pod głowicą


sitar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pacjent jak w opisie-od kilku dni wskazówka od temperatury zachowywała się trochę dziwnie, raz 90 raz 70, 50, itp. Dziś po powrocie z roboty odkręciłem korek zbiorniczka i płyn wykipiał...(co jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło) Zakręciłem zbiorniczek i próbowałem go odpowietrzyć tą małą śrubką nad wtryskami i z 20 min sadziła z niego para powietrze itp a płynu ani trochę. Wychodzi na to że UPG czy macie jakieś inne pomysły?Obajwów innych brak pali jeździ, przyspiesza tak jak zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odkręciłeś gorący płyn to nic dziwnego że płyn uciekł. Jak jest gorący i odkręcisz to ciśnienie wyrzuca go dołem zbiornika. Prawdopodobnie przez to że uciekł nie dał się odpowietrzyć, bo on działa grawitacyjnie. Żeby leciało przez tą śrubę to musisz nalewać do pełna zbiorniczek i musi być odkrecony. Poniżej pewnego poziomu nie wycieknie. Lejesz, aż się przeleje przez śrubę, następnie zakręcasz śrubę, dolewasz płyn do poziomu i zakręcasz zbiornik. Temperatura może skakać z kilku powodów. Zapowietrzony, łapie lewe powietrze przez redka, węże wodne lub walnięty czujnik. Płynu ubywało? 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.11.2020 o 20:35, sitar napisał:

Witam

Pacjent jak w opisie-od kilku dni wskazówka od temperatury zachowywała się trochę dziwnie, raz 90 raz 70, 50, itp. Dziś po powrocie z roboty odkręciłem korek zbiorniczka i płyn wykipiał...(co jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło) Zakręciłem zbiorniczek i próbowałem go odpowietrzyć tą małą śrubką nad wtryskami i z 20 min sadziła z niego para powietrze itp a płynu ani trochę. Wychodzi na to że UPG czy macie jakieś inne pomysły?Obajwów innych brak pali jeździ, przyspiesza tak jak zawsze.

UPG w 1.8T jest pancerne, i szczerze mowiac nie spotkalem sie nigdy, ani nawet nie slyszalem, zeby gdzies wystopil problem przestrzalu uszczelki.

Objawy, ktore podajesz wskazuja jednak ewidetnie na czujnik, termostat lub sterowanie wentylatorami, jest jeszcze opcja uszkodzonego licznika. A to, ze plyn Ci wywalilo po jezdzie przy odkreceniu zbiornika to jest normalne, wewnatrz ukladu chlodzenia panuje cisnienie powyzej atmosferycznego.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, DivaynEays napisał:

UPG w 1.8T jest pancerne, i szczerze mowiac nie spotkalem sie nigdy, ani nawet nie slyszalem, zeby gdzies wystopil problem przestrzalu uszczelki.

Objawy, ktore podajesz wskazuja jednak ewidetnie na czujnik, termostat lub sterowanie wentylatorami, jest jeszcze opcja uszkodzonego licznika. A to, ze plyn Ci wywalilo po jezdzie przy odkreceniu zbiornika to jest normalne, wewnatrz ukladu chlodzenia panuje cisnienie powyzej atmosferycznego.

Nie jest pancerne jak ktoś nie eksploatuje silnika jak należy ;) Ja nie wiedziałem, że w AJM UPG może paść, do czasu. Auto przejął kolejny właściciel i po roku mu poszła od dawania w podłogę na zimnym i gaszenia zaraz po dotarciu na parking :)

 

Co do problemu z tematu, mnie to wygląda na padnięty czujnik temperatury płynu. Najprościej zrobić testy zegarów aby licznik wyeliminować i w VAG'u /VCDS spojrzeć jakie wartości podaje czujnik po nocy, na zimnym silniku.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...