mehow90 Opublikowano 7 Listopada 2020 Opublikowano 7 Listopada 2020 Witam! Drodzy forumowicze mam mega problem w moim B6... usterka objawia się tym, że grzeją mi się felgi Lewy Przód oraz Prawy Tył (krzyżowo) pozostałe felgi zimne. Ostatnio wymieniłem tłoczki przód i tył, oraz płyn hamulcowy, układ odpowietrzony... tarcze i klocki sprawdzone i też ok - ciut więcej zużyty klocek lewy przód od prawego. Co może być powodem grzania tych felg? Jakieś pomysły? Pozdrawiam
Muskel1 Opublikowano 7 Listopada 2020 Opublikowano 7 Listopada 2020 (edytowane) Zużyte prowadnice jarzma. Zacisk się na nich klinuje. Edytowane 7 Listopada 2020 przez Muskel1
DarekS4 Opublikowano 7 Listopada 2020 Opublikowano 7 Listopada 2020 wyczyściłeś jarzma prowadzenie nasmarowałeś ? Taka mega podstawa
Muskel1 Opublikowano 7 Listopada 2020 Opublikowano 7 Listopada 2020 Teraz, DarekS4 napisał: wyczyściłeś jarzma prowadzenie nasmarowałeś ? Taka mega podstawa Wychodzę z założenia, że osoba podejmijąca się wymiany tłoczków takie podstawy jak czyszczenie i smarowanie zna. To tak jakby komuś powiedziać żeby majtki z d..y ściągnął zanim kupkę będzie robił Chociaż nigdy nie wiadonu i tu na forum już najróżniejsze rzeczy czytałem
DarekS4 Opublikowano 7 Listopada 2020 Opublikowano 7 Listopada 2020 ja lubie tu zaglądać ale niektóre tematy po przeczytaniu zamykam. OT. Apropo kupki ostatnio fajne porównanie słyszałem ...... Porównanie zasady działania EGR ..... To tak jakby się wysrać i trochę tego zjeść .... 1
mehow90 Opublikowano 7 Listopada 2020 Autor Opublikowano 7 Listopada 2020 Robił to mechanik, któremu zostawiłem auto bo sam nie miałem czasu ani miejsca żeby się tego podjąć więc zakładam, że raczej to zrobił... A jeśli nie to? Z czymś jeszcze może być kaszanka? Dzięki za podpowiedzi
wojtek_lbn Opublikowano 7 Listopada 2020 Opublikowano 7 Listopada 2020 35 minut temu, mehow90 napisał: Robił to mechanik, któremu zostawiłem auto bo sam nie miałem czasu ani miejsca żeby się tego podjąć więc zakładam, że raczej to zrobił... A jeśli nie to? Z czymś jeszcze może być kaszanka? Dzięki za podpowiedzi Różnie bywa, nieraz widziałem że były tylko podmieniane elementy bez czyszczenia, smarowania itp. Może blokować się zacisk albo klocek na prowadnicach, może nie cofać się tłoczek w zacisku z powodu rdzy albo zużytej uszczelki, kiedyś robiły się czasami "zastawki" w przewodach elastycznych przez które płyn nie mógł się cofnąć z zacisku do układu (już dawno tego nie widziałem, być może przewody są inaczej wykonywane teraz). Ciężko wróżyć z fusów, trzeba rozkładać i sprawdzać po kolei.
mehow90 Opublikowano 7 Listopada 2020 Autor Opublikowano 7 Listopada 2020 Dzięki za pomoc w czwartek się za to wezmę sam i sprawdzę. Zdam relację czy coś z powyższych pomogło.
Muskel1 Opublikowano 7 Listopada 2020 Opublikowano 7 Listopada 2020 W pierwszej kolejności zaglądnij pod gumkę tłoczka czy brud ewentualnie rdza jest. Dopiero jak wszystko jest ok z przodu wepchnij i z tyłu wepchnij wkręcając tłoczek. Zobacz czy łatwo się wpycha. Powinien lekko bez oporu wchodzić. Następnie sprawdź śruby prowadnicze czy są zasyfione i przede wszystkim czy mają jakieś wżery, uszkodzenia lub zbyt duży luz. Jak są ok to wyczyść nasmaruj (także te otwory w jarzmie, w których siedzą. Jak tam jest nawalone starego samaru i nikt nigdy nie czyścił tylko nowego dodawał to też będzie blokować). Na końcu sprawdź jak wyglądają prowadnice, na których klocki się ślizgają. I broń Boże pilnikiem czyszczenie. Sczotka druciana wystarczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się