Gość cwiara Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 Vag dash can tak jak wihajster napisal. Moge cos takiego miec do sprzedania jakby byl ktos zainteresowany.
adadur Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 Wchodzimy w 17 czyli zestaw wskaznikow. Logujemu sie kodem do immo. Pozniej adaptacja kanal 21. Jako nowa wartosc wpisujemy 0 i pozniej test i zapisz. w tym momencie wszystkie kluczyki sa wymazane. Teraz w tym samym polu wpisujemy liczbe kluczykow ktore chcemy przyuczyc i wciskamy test i zapisz. Wyciagamy obecny kluczyk i wkladamy nowy. Po 2 sekundach od wlozenia nowego klucza kontrolka od immo zgasnie co oznacza ze klucze zostaly prawidlowo zakodowane. To jest procedura uczenia kluczy jesli chodzi o immo. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 nie trzeba kasowac kluczy tylko od razu adaptacje przeprowadzic... W starym module komfortu miałem w blokach wartości mierzonych w kanale 007 wartość 1100 - zakodowane dwa kluczyki Przeprowadziłem kodowanie w "nowym" module i kluczyki ruszyły ale w wartościach w kanale 007 i przed kodowaniem było 1101 (kluczyki nie reagowały, po zakodowaniu/dopasowaniu kluczyki ruszyły ale w blokach w kanale 007 jest dalej 1101. Wpisałem w Adaptacjach w kanale 21 wartość 0 - nie ma możliwości zrobić test (nie aktywne) potem save i ... nic to nie zmienia - ani nie kasuje dopasowanych kluczyków ani nie wykasowuje ostatnio dopasowywanych. Jak "wyzerować" kanał 21 (wykasować oba kluczyki) tak by po dopasowaniu mieć 1100? zabiegu od cwiara nie próbowałem... logowałem moduł komfortu czyli sterownik 46 a cwiara wspomina o 17 - instruments ... czy kanał 21 to zbieg okoliczności że tu i tu odpowiadają za kluczyki, cwiara zrobił bład wspominając o sterowniku 17 czy nie?
Gość cwiara Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 Jezeli chodzi o piloty i centralny zamek to modul komfortu a jezeli o immo to tylko licznik -17
adadur Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 To tak konkretnie jak wykasować dotychczasowe piloty z MK? bo jak mam 1101 wydaje się że mam 3 wgrane.
Wihajster Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 sprawdz czy masz aktywny kanał 00
adadur Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 rozumiem że w MK ... w Adaptacjach ... sprawdzę po południu ---------- Post dopisany at 20:23 ---------- Poprzedni post napisany at 12:47 ---------- Oj chłopaki ... Reasumując całą procedurę, krok po kroku: 1. Dopasowanie (przyuczenie) pilota kluczyka (po wymianie pilota, po wymianie modułu komfortu itd.) a) sprawdzenie komunikacji pilota i ile pilotów jest przyuczonych VCDS (VAG-COM) => SELECT => 46 - Central Conv. => 08 - Measuring Blocks => grupa 007 w okienkach mamy: poz. 1 - aktywowana po naciśnięciu guzika na pilocie - mówi o numerze pod jakim został przypisany poz. 2 - aktywowana po naciśnięciu guzika na pilocie - mówi o przycisku który naciskamy 1: przycisk zamknięcia; 2: przycisk otwarcia bagażnika; 3: przycisk otwarcia; 4 - przycisk antynapadu (rzadko spotykane) poz. 3 - wyświetla wartość czterocyfrową w formie 0 lub 1 - np. 1000 - oznacza przypisany pierwszy pilot i tylko jeden pilot; 1100 - oznacza przypisanie dwóch pilotów pierwszego i drugiego; 1101 - oznacza przypisanie trzech pilotów pierwszego, drugiego i czwartego itd poz. 4 - status "Activated" UWAGA: Poprawnie jest kiedy mając dwa fabryczne piloty/kluczyki + mały czarny kluczyk plastykowy wartość w poz. 3 jest 1100 dopasowanie (przyuczenie) pilota kluczyka VCDS (VAG-COM) => SELECT => 46 - Central Conv. => 10 - Adaptation => grupa 21 możliwe wartości do wpisanie: - wartość 0 nie ma znaczenia (nic nie zmienia) - wartości 1,2,3,4 - mówi o kolejności, w jakiej pozycji przypiszemy pilot (np. 1001 - oznacza przypisanie pierwszego i czwartego pilota) - test - wciskamy przycisk na pilocie (3 poz. zmieni się z Adjustment na Recognized) - save 2. Usunięcie dopasowanych (przyuczonych) pilotów [zgubiony kluczyk itp.] !!! USUWANIE POLEGA NA NADPISYWANIU !!! a) sprawdzamy ile i w jakich pozycjach są przypisane piloty VCDS (VAG-COM) => SELECT => 46 - Central Conv. => 08 - Measuring Blocks => grupa 007 -----> odczytujemy poz. 3 w tym momencie odczytaliśmy ile mamy przypisanych pilotów z tym, że mając przypisanych więcej niż jeden (a drugi np. zgubiliśmy) to jeszcze nie wiemy której pozycji on odpowiada sprawdzamy pod którą pozycją zapisany jest posiadany pilot VCDS (VAG-COM) => SELECT => 46 - Central Conv. => 08 - Measuring Blocks => grupa 007 -----> odczytujemy poz. 1 [w momencie naciskania dowolnego przycisku pilota] w tym momencie wyświetli się nam numer pozycji do której przypisany jest posiadany kluczyk (zatem zagubiony kluczyk/pilot odp. następnej pozycji przy której figuruje "1"] c) usuwamy żądany pilot VCDS (VAG-COM) => SELECT => 46 - Central Conv. => 10 - Adaptation => grupa 21 - wpisujemy wartość odpowiadającą pozycji pilota którą chcemy wykasować (1,2,3 lub 4) - test - wciskamy przycisk na pilocie (3 poz. zmieni się z Adjustment na Recognized) - save - wciskamy przycisk na pilocie posiadanym d) sprawdzamy ponownie ile i w jakich pozycjach są przypisane piloty VCDS (VAG-COM) => SELECT => 46 - Central Conv. => 08 - Measuring Blocks => grupa 007 -----> odczytujemy poz. 3 UWAGA: jeśli wartość poz. 3 odpowiada temu ile posiadamy pilotów kończymy procedurę (np.mamy dwa piloty to wartość powinna być 1100) 3. Usunięcie dopasowanych (przyuczonych) pilotów [zmieniamy moduł komfortu] !!! USUWANIE POLEGA NA NADPISYWANIU !!! w tym przypadku wszystkie przypisane piloty nie odpowiadają przez nas posiadanym a) sprawdzamy ile i w jakich pozycjach są przypisane piloty VCDS (VAG-COM) => SELECT => 46 - Central Conv. => 08 - Measuring Blocks => grupa 007 -----> odczytujemy poz. 3 w tym momencie odczytaliśmy ile mamy przypisanych pilotów usuwamy żądany pilot VCDS (VAG-COM) => SELECT => 46 - Central Conv. => 10 - Adaptation => grupa 21 - wpisujemy wartość odpowiadającą najwyższej pozycji pilota którego nie posiadamy (2,3 lub 4) - test - wciskamy przycisk na pilocie "I" (3 poz. zmieni się z Adjustment na Recognized) - save c) sprawdzamy ponownie ile i w jakich pozycjach są przypisane piloty VCDS (VAG-COM) => SELECT => 46 - Central Conv. => 08 - Measuring Blocks => grupa 007 -----> odczytujemy poz. 3 d) usuwamy żądany pilot ("II") VCDS (VAG-COM) => SELECT => 46 - Central Conv. => 10 - Adaptation => grupa 21 - wpisujemy wartość odpowiadającą kolejnej najwyższej pozycji (niższa wartość niż w punkcie 3b) pilota którego nie posiadamy (1,2 lub 3) - test - wciskamy przycisk na pilocie "II" (3 poz. zmieni się z Adjustment na Recognized) - save e) sprawdzamy ponownie ile i w jakich pozycjach są przypisane piloty VCDS (VAG-COM) => SELECT => 46 - Central Conv. => 08 - Measuring Blocks => grupa 007 -----> odczytujemy poz. 3 UWAGA: jeśli wartość poz. 3 odpowiada temu ile posiadamy kluczyków kończymy procedurę, jeśli dalej jest więcej przypisanych pozycji niż posiadamy kluczyków ponawiamy procedurę z punktu 3d lub patrz przykład Przykład: Wymieniamy dotychczasowy moduł komfortu na "nowy" w którym sprawdziliśmy i mam przypisane 3 kluczyki, posiadamy tylko dwa: - sprawdzamy ile i w jakich pozycjach są przypisane piloty VCDS (VAG-COM) => SELECT => 46 - Central Conv. => 08 - Measuring Blocks => grupa 007 -----> odczytujemy poz. 3 Wyświetliło nam się 1101 1101 - odpowiada przypisaniu 3 pilotów: pierwszemu, drugiemu i czwartemu Posiadamy (dla przykładu) dwa kluczyki/piloty, które musimy przyuczyć (dla sprawdzenie możemy podejrzeć czy nasze piloty się komunikują z modułem komfortu - patrz punkt 1a)) - dopasowanie (przyuczenie) pilota "I" kluczyka VCDS (VAG-COM) => SELECT => 46 - Central Conv. => 10 - Adaptation => grupa 21 - wpisujemy wartość 4 - najwyższa z przypisanych pilotów - test - wciskamy przycisk na pilocie "I" (3 poz. zmieni się z Adjustment na Recognized) - save - sprawdzamy ile i w jakich pozycjach są przypisane piloty VCDS (VAG-COM) => SELECT => 46 - Central Conv. => 08 - Measuring Blocks => grupa 007 -----> odczytujemy poz. 3 Wyświetliło nam się 1101 gdzie ostatnia jedynka już odpowiada naszemu pilotowi "I" - dopasowanie (przyuczenie) pilota "I" kluczyka poraz kolejny bo nie chcemy go na pozycji 4 VCDS (VAG-COM) => SELECT => 46 - Central Conv. => 10 - Adaptation => grupa 21 - wpisujemy wartość 1 - test - wciskamy przycisk na pilocie "I" (3 poz. zmieni się z Adjustment na Recognized) - save - sprawdzamy ile i w jakich pozycjach są przypisane piloty VCDS (VAG-COM) => SELECT => 46 - Central Conv. => 08 - Measuring Blocks => grupa 007 -----> odczytujemy poz. 3 Wyświetliło nam się 1100 widać że MK przeniósł wartość tego samego kluczyka z poz. 4 na poz. 1 - dopasowanie (przyuczenie) pilota "II" kluczyka VCDS (VAG-COM) => SELECT => 46 - Central Conv. => 10 - Adaptation => grupa 21 - wpisujemy wartość 2 - test - wciskamy przycisk na pilocie "II" (3 poz. zmieni się z Adjustment na Recognized) - save - sprawdzamy ile i w jakich pozycjach są przypisane piloty VCDS (VAG-COM) => SELECT => 46 - Central Conv. => 08 - Measuring Blocks => grupa 007 -----> odczytujemy poz. 3 Wyświetliło nam się 1100 do takiego układu dążyliśmy ale mi wyszedł wykład ... polecam również filmik z RossTech: ps. tu używają kanału 00 w adaptacjach do kasowania ale po mimo aktywności kanału czasem może nie powodować wykasowania dopasowanych pilotów 1
szyba Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Jakie procedury musze spelnic po zgubieniu kluczyka? Myslalem nad usunieciem kluczykow i ponownym zaadoptowaniu zapasu. Co mi jest do tej operacji potrzebne. Temat obszerny i nie moge znalezc odpowiedzi na moje pytanie.
Gość cwiara Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Potrzebny pin immo do wykasowania i ponownego zakodowania immo oraz vag lub vcds. Musisz jeszcze wykasowac pilota. Sent from my iPhone using Tapatalk
szyba Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Wyczytalem,ze pin moge zdobyc na jakiejs naklejce plastikowego klucza?
Gość cwiara Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Jezeli masz oryginalna przywieszke to powinienes miec pin. Pin sklada sie z 4 cyfr. Sent from my iPhone using Tapatalk
szyba Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Okazało się, że nie posiadam pinu. Za pomocą kabla można podobno odczytać pin z immo ale szukałem jakiegoś tematu i znowu niczego nie znalazłem, może ktoś ma jakiś opis ? Ok, trochę wyżej jest odpowiedź na moje problemy, sorry.
Gość cwiara Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Mozna. Ale ten kabel na alle kosztuje ponad 800zl. Podjedz do kogos od licznikow to ci odczyta. Jakbys byl przy okazji we Wroclawiu to Ci moge odczytac. Sent from my iPhone using Tapatalk
adadur Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Potrzebny pin immo do wykasowania i ponownego zakodowania immo oraz vag lub vcds. Musisz jeszcze wykasowac pilota. Sent from my iPhone using Tapatalk Nie robiłem tego nigdy przy immo a możliwe że tam można usunąć kluczyk, ale samego pilota z MK nie wykasuje w dosłownym znaczeniu, chyba że mając drugi kluczyk nadpisze ten zgubiony.
Gość cwiara Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Przy immo zawsze sie koduje od nowa. Nie ma mozliwosci dokodowania albo usuniecia jednego. A majac jednego tylko pilota moze go przyuczyc w miejsce zgubionego. Sent from my iPhone using Tapatalk
pajda Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 czy jak zmieniałem licznik to się zmieni pin, miałem przegrane immo z mojego starego licznika i kluczyk pasuje bez żadnego kodowanie do nowego licznika?? a pin jest 4 cyfry bo przy plastikowym kluczu mam przywieszke gdzie jest 5 cyfr w tym pierwsza jest 0 ??
Gość cwiara Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Pin immo powinien zostac ten sam. Jesli na zawieszce pierwsza cyfra to 0 to prawdopodobnie jest to pin immo. Sprobuj zalogowac sie tym pinem do zegarow to bedziesz wszystko wiedzial Sent from my iPhone using Tapatalk
pajda Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Pin immo powinien zostac ten sam. Jesli na zawieszce pierwsza cyfra to 0 to prawdopodobnie jest to pin immo. Sprobuj zalogowac sie tym pinem do zegarow to bedziesz wszystko wiedzial Sent from my iPhone using Tapatalk czyli wchodze w 17 grupe potem 11- Login ??
Wihajster Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Pin immo powinien zostac ten sam. Jesli na zawieszce pierwsza cyfra to 0 to prawdopodobnie jest to pin immo. Sprobuj zalogowac sie tym pinem do zegarow to bedziesz wszystko wiedzial Sent from my iPhone using Tapatalk czyli wchodze w 17 grupe potem 11- Login ?? tak
pajda Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Pin immo powinien zostac ten sam. Jesli na zawieszce pierwsza cyfra to 0 to prawdopodobnie jest to pin immo. Sprobuj zalogowac sie tym pinem do zegarow to bedziesz wszystko wiedzial Sent from my iPhone using Tapatalk czyli wchodze w 17 grupe potem 11- Login ?? tak niestety po zmianie licznika zmienił się pin czy idzie po nr licznika sprawdzić pin?? nr licznika 8e0 920 930 R ; AUZ6Z0C0145081
Gość cwiara Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Tylko odczyt urzadzeniem. Albo z licznika albo latwiej z ecu silnika. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się