MaTeo85 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Opublikowano 17 Grudnia 2020 ogarnij kogoś w okolicy z forum z vcdsem żeby chociaż wiedzieć jakie są błędy, wtedy będzie można coś pomóc. Jak powiedział że za kierunki w b6 odpowiada przycisk awaryjnych to weź go omijaj szerokim łukiem bo nie ma pojęcia o czym gada. Jak bedziesz miał błędy to napisz wtedy będzie się myślało co dalej z tym zrobić. i jezcze napisz jaki miałes numer mce przed zmianą i na jaki zmieniłeś
ironman155 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2020 19 minut temu, MaTeo85 napisał: ogarnij kogoś w okolicy z forum z vcdsem żeby chociaż wiedzieć jakie są błędy, wtedy będzie można coś pomóc. Jak powiedział że za kierunki w b6 odpowiada przycisk awaryjnych to weź go omijaj szerokim łukiem bo nie ma pojęcia o czym gada. Jak bedziesz miał błędy to napisz wtedy będzie się myślało co dalej z tym zrobić. i jezcze napisz jaki miałes numer mce przed zmianą i na jaki zmieniłeś Zczytane błędy masz w pliku załączonym do pierwszego mojego postu. Oryginalnie mam MCE z końcówką E zmieniłem na J, bo niby każdy będzie pasować (bieda edition). Ten J zachował się dziwnie. Po podpięciu kolejnego zakupionego MCE - E, błędy już zostały
MaTeo85 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Opublikowano 17 Grudnia 2020 (edytowane) no widzisz tu jest problem bo masz B6 a moduł wsadziłeś z B7 (ten J) niestety to tak nie działa że zmieniasz i działa, tam są zupełnie inaczej piny wyprowadzone. Więc tu jest pierwszy problem. Musisz szukać moduł z modelu B6 czyli jak miałeś E to musisz wsadzić B, E lub F aha mce z b6 sterowanie przekaźników ma plusem, natomiast te z B7 sterują masą (lub na odwrót, nie pamiętam a piszę z głowy) więc tu mogły się uszkodzić przekaźniki i stąd masa błędów o zwarciu? Edytowane 17 Grudnia 2020 przez MaTeo85
kamil-vag Opublikowano 17 Grudnia 2020 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Dokładnie, sam sobie zrobiłeś problem nie doczytując tematu... Nie wiem czy nie mam po swapie mce High w domu czasem, 100% sprawny ? zobaczę jaki nr tylko jak Cię interesuje...
ironman155 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2020 17 minut temu, MaTeo85 napisał: no widzisz tu jest problem bo masz B6 a moduł wsadziłeś z B7 (ten J) niestety to tak nie działa że zmieniasz i działa, tam są zupełnie inaczej piny wyprowadzone. Więc tu jest pierwszy problem. Musisz szukać moduł z modelu B6 czyli jak miałeś E to musisz wsadzić B, E lub F aha mce z b6 sterowanie przekaźników ma plusem, natomiast te z B7 sterują masą (lub na odwrót, nie pamiętam a piszę z głowy) więc tu mogły się uszkodzić przekaźniki i stąd masa błędów o zwarciu? czyli rozwiązaniem będzie przepatrzeć przekaźniki i ewentualnie wiązkę... dzięki za podpowiedź, sam bym na to nie wpadł, szkoda tylko, że sprzedający mówił, że na pewno będzie pasować, no ale to jednak moja wina, bo powinienem sam to sprawdzić
kamil-vag Opublikowano 17 Grudnia 2020 Opublikowano 17 Grudnia 2020 (edytowane) Rozwiązaniem będzie wymiana modułu na B6... A kierunek znając życie to uszkodzone styki w oprawce... Często to widzę w lampach z B6... Edytowane 17 Grudnia 2020 przez kamil-vag
ironman155 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2020 Teraz, kamil-vag napisał: Rozwiązaniem będzie wymiana modułu na B6... takowy już siedzi i nie pomogło...
PAWEL69 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Opublikowano 17 Grudnia 2020 W dniu 14.12.2020 o 19:22, PAWEL69 napisał: Zrób jeszcze raz pełny autoscan auta na oryginalnym MCE . Jak zainstalujesz ori.to przed scanem skasuj błędy. Przecież napisałem....
MaTeo85 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Opublikowano 17 Grudnia 2020 masz vcdsa pod ręką? jak tak to wypnij przekaźniki nad nim i wtedy się podłącz, skasuj błędy i zrób skan, wtedy zostaną tylko te które psują coś. Wtedy po kolei teź możesz wpinać przekaźniki i sprawdzać czy coś nowego się pojawia itp.
PAWEL69 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Opublikowano 17 Grudnia 2020 (edytowane) 6 minut temu, kamil-vag napisał: A kierunek znając życie to uszkodzone styki w oprawce... Często to widzę w lampach z B6... I tutaj Kamilk ma rację....standard w b6 Sprawdziłeś ten bezpiecznik o którym pisałem? Edytowane 17 Grudnia 2020 przez PAWEL69
ironman155 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2020 6 minut temu, PAWEL69 napisał: Sprawdziłeś ten bezpiecznik o którym pisałem? Jeszcze nie... Z tymi stykami w oprawce to nie wiem, lampy były wymieniane niedawno na nowe DEPO i kierunek działał przez jakiś czas, możliwe, że tak szybko się uszkodziły?
PAWEL69 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Opublikowano 17 Grudnia 2020 4 minuty temu, ironman155 napisał: możliwe, że tak szybko się uszkodziły? Zamienniki tak działają,załóż oryginalną oprawkę od kierunku,obejrzyj dokładnie styki w lampie.
ironman155 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2020 no dobra to dam znać w sobotę co i jak, bo aktualnie nie mam dostępu do garażu
ironman155 Opublikowano 20 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2020 W dniu 14.12.2020 o 19:22, PAWEL69 napisał: Na początek sprawdź bezpiecznik 15A w obudowie ecu na podszybiu. Bezpiecznik był spalony, wymieniłem go, błędy zniknęły, auto jeździ. Dzięki Panowie za pomoc.
PAWEL69 Opublikowano 20 Grudnia 2020 Opublikowano 20 Grudnia 2020 9 godzin temu, ironman155 napisał: Bezpiecznik był spalony, wymieniłem go, błędy zniknęły, auto jeździ. Dzięki Panowie za pomoc. Wróżka ???? A kierunek?
ironman155 Opublikowano 21 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2020 13 godzin temu, PAWEL69 napisał: Wróżka ???? A kierunek? tak jak było mówione, lampa zamiennik, w oprawce piny się dogięły i nie stykały, multimetr prawdę powiedział, a stop się ciągle palił, bo żarówka od światła przeciwmgłowego odmówiła posłuszeństwa, po wymianie wszystko wróciło do normy... kilka zbiegów okoliczności i tragedia gotowa teraz zostało porządnie pojeździć, bo się chyba trochę samochód zamulił przez niskie obroty
PAWEL69 Opublikowano 21 Grudnia 2020 Opublikowano 21 Grudnia 2020 8 godzin temu, ironman155 napisał: kilka zbiegów okoliczności i tragedia gotowa 5 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 17957 - Zawór elektromagn.ograniczania ciś. doładowania (N75) P1549 - 35-10 - przerwa/zwarcie z masą - Sporadyczny 17849 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P1441 - 35-10 - przerwa/zwarcie z masą - Sporadyczny 16955 - Przełącznik świateł hamowania (F) P0571 - 35-00 - usterka w obwodzie 19561 - Zawór przełączania klapy kolektora ssącego (N239) przerwa/zwarcie z masą P3105 - 35-10 - - Sporadyczny 19463 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) P3007 - 35-00 - brak sygnału Kody gotowości: 0 0 X X X Jaka tragedia Ktoś ogarnięty w temacie po odczytaniu tych błędów od razu wiedział by gdzie wsadzić łapsaka. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się