Mgxv2 Opublikowano 9 Grudnia 2020 Opublikowano 9 Grudnia 2020 Witam, Dziwny temat, ostatnio zmieniałem trójnik i przewód plastikowy wchodzący w trójnik odmy. Pierwszy dzień po odpaleniu wszystko ok, drugiego dnia przy - 1° po odpaleniu auto zaczęło kuleć i falować na ssaniu. Po chwili zaczął mrugać check i auto wyczuwalnie pracowało na 3 cylindrach. Troszkę dodałem gazu i się uspokoił. 3go dnia odpalił zaczął znów falować i wypadać zapłon, po przejechaniu kawałka i przełączeniu na LPG auto momentalnie utraciło problem z wypadaniem zapłonu, przełączyłem na benzynę i znów problem powrócił. Czy to może być nadal kwestia odmy ? Czy coś innego się zjebało ? Odpowietrznik skrzyni korbowej puszcza powietrze tylko w jedną stronę więc nie zmieniałem. Układ zapłonowy jak by był walnięty to chyba na lpg bardzie dawało by w kość a nie że się uspokaja.
Mgxv2 Opublikowano 9 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2020 Odkrecalem korek od oleju i podskakuje, gdy silnik nagrzany to podskakuje mocniej. Olejem nie pluje tylko dmucha. Bagnet od oleju wyciągnąłem i nie ma żadnych przedmuchów.
ulisses Opublikowano 9 Grudnia 2020 Opublikowano 9 Grudnia 2020 Masz w błędach co jest problemem, zwarcie do plusa wtrysku pierwszego cylindra. Wiązka i wtrysk do weryfikacji.
Mgxv2 Opublikowano 9 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2020 W dniu 20.04.2016 o 16:58, UTEK3 napisał: 22 minuty temu, ulisses napisał: Masz w błędach co jest problemem, zwarcie do plusa wtrysku pierwszego cylindra. Wiązka i wtrysk do weryfikacji. Czyli to może być kwestia nadpękniętego kabelka od wtrysku? Bądź padający wtrysk ? Zweryfikuje
Mgxv2 Opublikowano 9 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2020 Jest jakiś patent na porządne sprawdzenie instalacji pod kątem niesprawności ?
pila24 Opublikowano 9 Grudnia 2020 Opublikowano 9 Grudnia 2020 (edytowane) 18 minut temu, Mgxv2 napisał: Jest jakiś patent na porządne sprawdzenie instalacji pod kątem niesprawności ? Miernik,sprawne oczy i oraz 2 dłonie . Pierw sprawdź samą wtyczkę wtryskiwacza pierwszego czy jest ok i czy przewód się nie urwał z pinu i nie robi zwarcia. Następnie sprawdzasz sam przewód wizualnie pod kątem uszkodzeń. Miernikiem możesz sprawdzić czy jest zwarcie między pinami jak sugeruje to błąd,możliwe iż zwarcie pojawi się podczas poruszania przewodu. Możliwe tez zwarcie wewnątrz wtrysku,możesz sprawdzić jego rezystancje. Edytowane 9 Grudnia 2020 przez pila24
Mgxv2 Opublikowano 9 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2020 No i fajnie, zawsze to jakiś punkt zaczepienia Co ja się z tym autem mam to moje, coś się uda zrobić to wyjdą kolejne dwie rzeczy...
Mgxv2 Opublikowano 10 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2020 (edytowane) Wychodzi na to że przewody idące do 1 cylindra są już zmęczone życiem, popękana izolacja oraz zalane olejem jak się przyjarzełem to było widać mikro iskierki na przewodach. To się regeneruje ? Czy można kupić nową wiązkę ? Ewentualnie dużo zamieszania z przeszczepem drugiej ? Samemu da się ogarnąć czy temat dla elektryka bardziej ? Pozdrawiam Edytowane 10 Grudnia 2020 przez Mgxv2
ulisses Opublikowano 10 Grudnia 2020 Opublikowano 10 Grudnia 2020 Kupujesz albo kawałek wiązki z wtyczką i normalnie lutujesz do starej wiązki w miejscu gdzie stara wiązka jest już ok albo nowe przewody, wtyczkę i piny które po zaciśnięciu na przewodach osadzasz w nowej wtyczce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się