damian475 Opublikowano 4 Stycznia 2021 Opublikowano 4 Stycznia 2021 (edytowane) Witam. Proszę o sprawdzenie logów. Nie podobają mi się korekty i na dniach sprawdzę ciśnienie paliwa, ale może coś więcej do sprawdzenia? Z góry dzięki. Dynamiczny: Grupy 090, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_6EqHdR5.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_rPg84H5.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_3aP07g.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_uhS45t.html Edytowane 4 Stycznia 2021 przez damian475
Łukasz13 Opublikowano 4 Stycznia 2021 Opublikowano 4 Stycznia 2021 Narazie wystarczy jak sprawdzisz ciśnienie.
damian475 Opublikowano 4 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2021 (edytowane) Dzięki za odpowiedź. Właśnie sprawdziłem cisnienie paliwa. Na wolnych obrotach idealnie 4 bary. Pod obciążeniem praktycznie do odcinki spada na 3.7-3.8 bar. To jest dopuszczalne czy ma trzymać idealnie 4? 20210104_113630.mp4 Edytowane 5 Stycznia 2021 przez damian475
damian475 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2021 Nikt ostatnio nie mierzył ciśnienia? może ktoś pamięta jak to wyglądało u niego?
morelo Opublikowano 28 Stycznia 2021 Opublikowano 28 Stycznia 2021 U mnie na wolnych jest 4.2 pod obciążeniem 3.9
damian475 Opublikowano 30 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2021 To pytanie czy u mnie to 0.1 bara mogło by powodować aż takie korekty?
Mano4 Opublikowano 31 Stycznia 2021 Opublikowano 31 Stycznia 2021 Przelicz sobie 4bar-10% twojej max korekty w grupie 33 ,to ok 3.6bara .Tyle ci bije twoja pompa przy obciążeniu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się