Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB Prośba o sprawdzenie logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

 

Proszę o sprawdzenie logów. Nie podobają mi się korekty i na dniach sprawdzę ciśnienie paliwa, ale może coś więcej do sprawdzenia?

Z góry dzięki.

 

Dynamiczny:
Grupy 090, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_6EqHdR5.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_rPg84H5.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_3aP07g.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_uhS45t.html

Edytowane przez damian475
Opublikowano

Narazie wystarczy jak sprawdzisz ciśnienie.

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za odpowiedź. 

Właśnie sprawdziłem cisnienie paliwa. 

Na wolnych obrotach idealnie 4 bary. 

Pod obciążeniem praktycznie do odcinki spada na 3.7-3.8 bar. 

To jest dopuszczalne czy ma trzymać idealnie 4?

20210104_113630.mp4

Edytowane przez damian475
Opublikowano

Nikt ostatnio nie mierzył ciśnienia? może ktoś pamięta jak to wyglądało u niego?

Opublikowano

U mnie na wolnych jest 4.2 pod obciążeniem 3.9

Opublikowano

To pytanie czy u mnie to 0.1 bara mogło by powodować aż takie korekty?

Opublikowano

Przelicz sobie 4bar-10% twojej max korekty  w grupie 33 ,to ok 3.6bara .Tyle ci bije twoja pompa przy obciążeniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...