Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

AVF sekcja 023 i problem rano


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich 

Dziwna sprawa auto 3 miesiące temu wymieniony z powodu wytarcia i dudnienia wałek, szklanki, śruby uszczelniacze na pompowtryskach, świece nowe, filtr paliwa nowy wtryski wyczyszczone preparatem diesel spulung . Parametry grupa 013 bardzo ładne dynamicznie i postój auto rozgrzane itd wszystko ok, kąt synchronizacji czy -1,1 czy 0. A problem taki ze zawsze rano dobrze żwawo zakręci odpali i zaraz zaczyna pracować jak by na 3 czy 3,5 :)  sporo dymi i telepie silnikiem.  Po jakiejś minucie zaczyna normalnie na 4 pracować ale nadal mocnawo dymi. Auto w jeździe normalne żwawe itd Bardzo dziwie jest to że w grupie 023 wartości na postoju czy przy trzymaniu 3 tyś obrotów na 3 są około Bipy około 20 a na czwartym jest -30 . Zawsze ten jeden pierwszy ma zupełnie przeciwnie wartości niż te 3.  Wartości w grupie 013 są dobre od - 0,12 do 0,05. Zastanawiam się czy problem z tym 1 nie jest spowodowana że może ten wtrysk źle założył mechanik ? może za mocno skręcił czy odkręcił czy za daleko za blisko ?  Inne pytanie jeszcze mam czy spotkaliście się z piszczeniem pompy vacum ? normalnie jak by jakaś rolka piszczała ale to chwile piszczy po czym znika ale już staram się nasłuchiwać wszystko i ciągle zdaje mi się że to z pompy vacum a ten objaw pojawił się po wymianie filtra paliwa a niby było odpowietrzone itd. Jeśli ktoś ma jakieś sugestie bardzo będe wdzięczny za odpowiedź dzięki. 

   

 

Edytowane przez soften
Opublikowano (edytowane)

Może być źle wyregulowana lub uszkodzona któraś pompka, jakie masz korekcje po postoju (co najmniej 8 godzin) na zimnym silniku zaraz po odpaleniu?

Edytowane przez sieergiej
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, soften napisał:

w grupie 023 wartości na postoju czy przy trzymaniu 3 tyś obrotów na 3 są około Bipy około 20 a na czwartym jest -30

jesteś w błędzie jak jak kiedyś ale mnie uświadomiono. Na minus jest ok a na plus nie. Czyli tylko jedna jest ok, ale skoro 20 to jeszcze powinno być oki bo normy są do 30 z tego co kojarzę.

Sprawdź na zimnym co pokazuje gr 13 i 23.

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano (edytowane)

Dziwi mnie to że przy 3 tyś obrotów 1 idzie do ponad -30 czy to na zimnym czy na ciepłym a reszta miarę ładnie trzyma w granicy.

Na zimnym grupa 023: 

1 = -13, 

2= 19, 

3=14, 

4=17 

Co do grupy 013 to tam ładnie 

1= -0.05

2= 0.28 

3=0.38

4= - 0.07

Edytowane przez soften
Opublikowano

Zrób log po nocy grup 013+023 najpierw wciśnij log, dopiero odpal samochód i loguj dotąd aż zacznie ładnie pracować...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...