Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t bex problem z turbo?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich. 

Bex jest po chipie i ma 225 km na seryjnych gratach. Problem zaczął się krótko po chipie i wygląda tak, że np. ruszanie spod swiateł, pierwszy bieg gaz do podłogi, drugi bieg tak samo, trzeci bieg gaz do podłogi i powyżej  4tys. obr. czuć jak nagle auto zaczyna przez około 1sekunde troszkę słabiej przyspieszać ( powiedzmy 85%) poczym znów przyspiesza normalnie na 100% przez około 2 sekundy i znów przez chwilę troszkę słabiej i potem znów normalnie przyspiesza. Dodam że jak tylko np. na trzecim biegu wcisnę gaz do końca przyspiesza normalnie i nie odczuwam ani na chwilę spadku mocy. 

Zauważyłem także, że czasami powiedzmy na 4 biegu wcisnę gaz do końca, a audi tak jakby na 80% mocy tylko przyspieszała, poczym wrzucam 5 bieg, gaz wciskam i nagle jedzie normalnie na 100% mocy. 

Jak na razie do tej pory spr. zawór n75 ( a w zasadzie to jest nowy założony i nie ma poprawy) i zawór DV. Robiłem także logi i troszkę turbo przelodowuje, ale to logi wstawiam i fajnie jakby ktoś na nie zerknął i może powiedziałby więcej na ich podstawie co mogłoby być  przyczyną takiego problemu. 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w...

http://vaglogi.pl/log-002_115_118_8076M.html

 

 

 

 

Edytowane przez Matb6
Opublikowano

Po pierwsze w dziale diagnostyka przeczytaj jak się robi logi.

Przeładowanie o 0,3 bara to już lekko niebezpieczne zwłaszcza na seryjnych wtryskach.

U mnie podobną stabilną moc udało się zrobić dopiero na więkrzych wtryskach.

Seryjne dawały podobne obiawy do twoich.

Przede wszystkim zrób logi jak należy a napewno ktoś pomoże.

Opublikowano

Ok, to logi jeszcze raz zrobię i tak jak znalazłem na forum 3bieg i od 1500obr do odcięcia.

Opublikowano

W twoim przypadku najlepiej by było jechać z reklamacją do tunera co robił chip.

Jak bedziesz w takim stanie męczył silnik to możesz go rozwalić.

Przeładowanie przy braku paliwa to się może skończyć stopionym tłokiem.

Opublikowano

Możliwe że tak właśnie się dzieje jak piszesz, tylko czy jest możliwość spr tego, czy rzeczywiście te wtryski nie dają rady i tego paliwa zbyt mało silnik dostaje? 

Chodzi mi o to że chciałbym mieć pewność że to właśnie jest przyczyną problemu jaki jest u mnie 

Opublikowano

Na pewno problemem jest przeładowanie, możliwe że spowodowane złym programem.

A taka moc na seryjnych wtryskach to też słaby pomysł bo nie ma żadnego zapasu.

 

Opublikowano

Zrób Logi parami i będzie można wtedy coś więcej powiedzieć. 

Logi na PB

Opublikowano (edytowane)

 

12 godzin temu, Matb6 napisał:

Problem zaczął się krótko po chipie

Jeśli byłeś gdzieś, gdzie za tą usługę zapłaciłeś - reklamowałbym.

11 godzin temu, kakamber1 napisał:

A taka moc na seryjnych wtryskach to też słaby pomysł bo nie ma żadnego zapasu.

Dokładnie, przy chipie na 222KM również wymieniałem wtryski na wydajniejsze.

 

Na logi też można rzucić okiem, będzie widać co nie daje rady.

Edytowane przez R4xx
Opublikowano

Przez warunki pogodowe się troszkę przedłużyło, ale już mam logi, mam nadzieję że teraz są już dobrze zrobione. 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w...

 

 

 

Opublikowano

Program jest zbyt wyżyłowany góra, na styk z paliwem na seryjnych wtryskach, dochodzi tez falowanie doładowaniem przy wyzszychych obr, na lpg tez pewnie problem zeby to ogarnęło, generalnie problemem jest program jedz i niech wrzuci innego gotowca.

Opublikowano (edytowane)

Falowanie doładowaniem tak samo jest spowodowane przez program? 

Co chodzi o lpg, to jak się wciśnie gaz w podłoge to na trzecim biegu i powyższych wtryski dają radę do 5 tys obr, potem już nie 

Edytowane przez Matb6
Opublikowano (edytowane)

Przeanalizuj sobie zadane doladowanie od 5,5tys i się domyśl czy to jest dobrze zrobione. 

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Przeanalizałem na spokojnie i już widzę. 

Dzięki 

Opublikowano

Falowanie doładowania szczegolnie przy zmianie biegów spowodowane jest kiepskim "tuningiem" map odpowiedzialnych za prace kontrolera PID sterującym zaworem n75....

W BEXie jest to szczegolnie odczuwalne jak podnosimy doładowanie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...