Matb6 Opublikowano 4 Stycznia 2021 Opublikowano 4 Stycznia 2021 (edytowane) Witam wszystkich. Bex jest po chipie i ma 225 km na seryjnych gratach. Problem zaczął się krótko po chipie i wygląda tak, że np. ruszanie spod swiateł, pierwszy bieg gaz do podłogi, drugi bieg tak samo, trzeci bieg gaz do podłogi i powyżej 4tys. obr. czuć jak nagle auto zaczyna przez około 1sekunde troszkę słabiej przyspieszać ( powiedzmy 85%) poczym znów przyspiesza normalnie na 100% przez około 2 sekundy i znów przez chwilę troszkę słabiej i potem znów normalnie przyspiesza. Dodam że jak tylko np. na trzecim biegu wcisnę gaz do końca przyspiesza normalnie i nie odczuwam ani na chwilę spadku mocy. Zauważyłem także, że czasami powiedzmy na 4 biegu wcisnę gaz do końca, a audi tak jakby na 80% mocy tylko przyspieszała, poczym wrzucam 5 bieg, gaz wciskam i nagle jedzie normalnie na 100% mocy. Jak na razie do tej pory spr. zawór n75 ( a w zasadzie to jest nowy założony i nie ma poprawy) i zawór DV. Robiłem także logi i troszkę turbo przelodowuje, ale to logi wstawiam i fajnie jakby ktoś na nie zerknął i może powiedziałby więcej na ich podstawie co mogłoby być przyczyną takiego problemu. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w... http://vaglogi.pl/log-002_115_118_8076M.html Edytowane 4 Stycznia 2021 przez Matb6
kakamber1 Opublikowano 4 Stycznia 2021 Opublikowano 4 Stycznia 2021 Po pierwsze w dziale diagnostyka przeczytaj jak się robi logi. Przeładowanie o 0,3 bara to już lekko niebezpieczne zwłaszcza na seryjnych wtryskach. U mnie podobną stabilną moc udało się zrobić dopiero na więkrzych wtryskach. Seryjne dawały podobne obiawy do twoich. Przede wszystkim zrób logi jak należy a napewno ktoś pomoże.
Matb6 Opublikowano 4 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2021 Ok, to logi jeszcze raz zrobię i tak jak znalazłem na forum 3bieg i od 1500obr do odcięcia.
kakamber1 Opublikowano 4 Stycznia 2021 Opublikowano 4 Stycznia 2021 W twoim przypadku najlepiej by było jechać z reklamacją do tunera co robił chip. Jak bedziesz w takim stanie męczył silnik to możesz go rozwalić. Przeładowanie przy braku paliwa to się może skończyć stopionym tłokiem.
Matb6 Opublikowano 4 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2021 Możliwe że tak właśnie się dzieje jak piszesz, tylko czy jest możliwość spr tego, czy rzeczywiście te wtryski nie dają rady i tego paliwa zbyt mało silnik dostaje? Chodzi mi o to że chciałbym mieć pewność że to właśnie jest przyczyną problemu jaki jest u mnie
kakamber1 Opublikowano 4 Stycznia 2021 Opublikowano 4 Stycznia 2021 Na pewno problemem jest przeładowanie, możliwe że spowodowane złym programem. A taka moc na seryjnych wtryskach to też słaby pomysł bo nie ma żadnego zapasu.
morelo Opublikowano 5 Stycznia 2021 Opublikowano 5 Stycznia 2021 Zrób Logi parami i będzie można wtedy coś więcej powiedzieć. Logi na PB
R4xx Opublikowano 5 Stycznia 2021 Opublikowano 5 Stycznia 2021 (edytowane) 12 godzin temu, Matb6 napisał: Problem zaczął się krótko po chipie Jeśli byłeś gdzieś, gdzie za tą usługę zapłaciłeś - reklamowałbym. 11 godzin temu, kakamber1 napisał: A taka moc na seryjnych wtryskach to też słaby pomysł bo nie ma żadnego zapasu. Dokładnie, przy chipie na 222KM również wymieniałem wtryski na wydajniejsze. Na logi też można rzucić okiem, będzie widać co nie daje rady. Edytowane 5 Stycznia 2021 przez R4xx
Matb6 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2021 Przez warunki pogodowe się troszkę przedłużyło, ale już mam logi, mam nadzieję że teraz są już dobrze zrobione. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w...
Łukasz13 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Program jest zbyt wyżyłowany góra, na styk z paliwem na seryjnych wtryskach, dochodzi tez falowanie doładowaniem przy wyzszychych obr, na lpg tez pewnie problem zeby to ogarnęło, generalnie problemem jest program jedz i niech wrzuci innego gotowca.
Matb6 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2021 (edytowane) Falowanie doładowaniem tak samo jest spowodowane przez program? Co chodzi o lpg, to jak się wciśnie gaz w podłoge to na trzecim biegu i powyższych wtryski dają radę do 5 tys obr, potem już nie Edytowane 6 Stycznia 2021 przez Matb6
przem8 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Opublikowano 6 Stycznia 2021 (edytowane) Przeanalizuj sobie zadane doladowanie od 5,5tys i się domyśl czy to jest dobrze zrobione. Edytowane 6 Stycznia 2021 przez przem8
Matb6 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2021 Przeanalizałem na spokojnie i już widzę. Dzięki
soul87 Opublikowano 14 Stycznia 2021 Opublikowano 14 Stycznia 2021 Falowanie doładowania szczegolnie przy zmianie biegów spowodowane jest kiepskim "tuningiem" map odpowiedzialnych za prace kontrolera PID sterującym zaworem n75.... W BEXie jest to szczegolnie odczuwalne jak podnosimy doładowanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się