kopakabana1 Opublikowano 7 Stycznia 2021 Opublikowano 7 Stycznia 2021 (edytowane) Witam, od kilku miesięcy jestem posiadaczem a4 b6 1.8t quattro po kilku modyfikacjach: -Turbina k03 hybryda -wtryski Porsche 550cc -Sprzęgło AWX+włókno węglowe -Tip z kwasówki -Silikony zbrojone fmic -Downpipe 2.75" -Duży FMIC Deklarowana moc z wykresu dołączonego do auta to 277km i 386nm a problem wygląda następująco na pierwszym i drugim biegu bardzo mocno przyspiesza aż do czerwonego pola jednak czasem po wrzuceniu trzeciego i zawsze po wrzuceniu czwartego biegu dostaje czkawki od ok 5000obr/min jakby tracił doładowanie i idzie jakby miał połowę tej mocy, wykonałem standardowe logi statyczne i dynamiczne. Turbina już przy 2600obr pompuje 1 bar i dochodzi do 1.5bar przy 3500 które trzyma aż do 5.5 tys obr/min i 1.3bar do czerwonego pola. Wtryskiwacze PB od SidMotorsport oryginalne bosch przebieg poniżej 40kkm. Nie pętlą. Korekty w całym zakresie w granicy -2 do +2% ltft -0,78% AFR przy odcięciu 11.2 Sprawdziłem wszystkie podciśnienia, wszystko nieszczelności zostały uszczelnione. wymienione cewki na te od r8 (zero poprawy względem beru zse043) Świece ngk pfr7q ze zmniejszoną przerwą na 0.7mm - przebieg 5k km Nowy filtr powietrza Nowe DV ASO 710P Usunięty i wyłączony progamowo SAI Sprawdzona kompresja 1 i 4 cyl 12.5bar a 2 i 3 cyl 12 bar Jedyna rzecz która nie pasuje w logach to przepływka która pokazuje maksymalnie wartość 201 (zgaduje, czytałem że moc pomnożona razy 0.8 powinna dać wynik z przepływki, przy 277km powinno być 218?) wcześniej miałem problem z wypadaniem zapłonów ale wymianiłem termostat na nowy co rozwiązało problem. Nie wiem czy warto wrzucić logi bo nic dziwnego z nich nie wynika. Poziom wysterowania n75 od braku doładowania (95.4%) aż do 1.5bar kiedy poziom wysterowania to (71%- powinno być mniej?) Kiedy tylko trochę odpuszcze gaz podczas występywania czkawki i delikatnego szarpania auto przyspiesza mocniej niż z pedałem w podłodze. Czasem czkawka jest tak mocna że auto przestaje przyspieszać i zatrzymuje się na 5500obr/min (NAWET NA TRZECIM BIEGU) Czy jest możliwe że przy długotrwałym doładowaniu któryś z elementów zaczyna puszczać i doładowanie idzie w atmosferę ? Spędziłem wiele godzin na poszukiwaniu rozwiązania na wielu forach w tym zagranicznych ale problem nadal występuje PROSZĘ O POMOC! Chyba jedyne moje grzechy przy tym aucie to wsadzenie sławnego zaworka z trójnika odmy firmy TOPRAN (wytrzymał test kompresorem 2bar i nie puszczał ciśnienia) oraz górnego zaworu odmy w tylnej części pokrywy zaworów również firmy TOPRAN. LOG-01-115-118-xxx.csv Edytowane 8 Stycznia 2021 przez kopakabana1
kopakabana1 Opublikowano 8 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2021 Objawy są dokładnie takie same, autor wskazuje na przepływomierz, w komentarzach nieszczelnosc lub cewki/świece. Nie oczekuje tylko odpowiedzi ze wskazaniem problemu ale również sugestii. Czy moja przepływka Bosch może zaniżać pomiary? Użyłem preparatu do czyszczenia przepływek LM ale nie dało to żadnej różnicy.
przem8 Opublikowano 8 Stycznia 2021 Opublikowano 8 Stycznia 2021 Zrób logi na 4 biegu jak występują objawy.
soul87 Opublikowano 8 Stycznia 2021 Opublikowano 8 Stycznia 2021 Zrob logi z sytuacji w ktorej wystepuje problem. Poza tym, doładowanie blisko limitu zakresu pomiarowego Mapsensora, to nie jest dobry pomysl..
kopakabana1 Opublikowano 8 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2021 1 hour ago, przem8 said: Zrób logi na 4 biegu jak występują objawy. To są logi na 4tym biegu
kopakabana1 Opublikowano 8 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2021 Testowo odłączyłem przepływke i nie ma żadnej różnicy poza znaczkiem na desce rozdzielczej. Czy to wskazuje w stu procentach na przepływke?
kopakabana1 Opublikowano 8 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2021 (edytowane) W grupie 20 same zera podczas przejazdu, niestety nie posiadam logu z tego. w załączniku wykres z hamowni Link logi 002+033 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM Edytowane 8 Stycznia 2021 przez kopakabana1
kopakabana1 Opublikowano 9 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2021 Czy wskazania napięcia sondy w grupie 33 są w normie? Tj 0.020v od 5300 do końca
kopakabana1 Opublikowano 9 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2021 On 1/8/2021 at 1:54 PM, ulisses said: Wstaw pozostałe logi: 2+33 i 3+20. TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM 2+31 i 2+20+33 TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM
ulisses Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Zapłon bardzo mocno cofa, skup się na znalezieniu przyczyny tego zachowania. I zrób porządne logi 3+20 a nie jakieś pomieszane grupy.
kopakabana1 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2021 2 hours ago, Łukasz13 said: Podaj więcej info, problem był od początku jak kupiłeś, bo rozumiem że już takie auto kupiłeś? Czy powstał w trakcie użytkowania? Jak program robiony był dawno to mogło się cos wydarzyć po drodze, ciężko teraz stwierdzić, paliwo jakie lejesz? Podaj nr wtrysków najlepiej czy to napewno 525 jest bo po logach nie wygląda. 0280156012 przy ciśnieniu 3 bar mają 425cc. Właściciel zapewniał że to 525cc przy 4 bar Problem był od początku i doszukiwałem się go w mechanice ze względu na pochlebne opinie o "SoftMod performance Lublin" na początek świece cewki filtry co zmniejszyło problem ale go nie usunęło, później test szczelności i profilaktyczna wymiana DV, zaworku odmy i separatora odmy. Robiłem test przy ominięciu n249 i bez zmian więc wróciłem. Paliwo leję tylko verve z stacji w różnych miastach więc paliwo bym wykluczył. Test kompresji całkiem nieźle jak na 19letnie Audi 12-12.5 bar na zimnym.
Łukasz13 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Czyli wtryski 430 a nie 525, po co tak gmatwać temat zamiast pisać konkrety, paliwo miałem na myśli 95?98?100? Problemy są dwa , duże cofnanie zapłonu i zapętlone wtryski.
przem8 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Jednym razem pętli, a drugim nie to może sprawdz ciśnienie paliwa pod obciążeniem.
kopakabana1 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2021 Nie chciałem mieszać z wydajnością wtryskiwaczy ale jeśli 430cc jest przy 3 bar to byłem skłonny wierzyć sprzedawcy że przy 4 bar jest 525 co pewnie dowiedział się od tunera SoftMod performance Lublin Paliwo 98 Ciśnienie paliwa trzyma sztywno 4bar pod maksymalnym obciążeniem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się