Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Problem przy 160kmh+


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, od kilku miesięcy jestem posiadaczem a4 b6 1.8t quattro po kilku modyfikacjach:
-Turbina k03 hybryda
-wtryski Porsche 550cc
-Sprzęgło AWX+włókno węglowe
-Tip z kwasówki
-Silikony zbrojone fmic
-Downpipe 2.75"
-Duży FMIC

Deklarowana moc z wykresu dołączonego do auta to 277km i 386nm

a problem wygląda następująco na pierwszym i drugim biegu bardzo mocno przyspiesza aż do czerwonego pola jednak czasem po wrzuceniu trzeciego i zawsze po wrzuceniu czwartego biegu dostaje czkawki od ok 5000obr/min jakby tracił doładowanie i idzie jakby miał połowę tej mocy, wykonałem standardowe logi statyczne i dynamiczne.
Turbina już przy 2600obr pompuje 1 bar i dochodzi do 1.5bar przy 3500 które trzyma aż do 5.5 tys obr/min i 1.3bar do czerwonego pola. 
Wtryskiwacze PB od SidMotorsport oryginalne bosch przebieg poniżej 40kkm.
Nie pętlą.
Korekty w całym zakresie w granicy -2 do +2% 
ltft -0,78%
AFR przy odcięciu 11.2

Sprawdziłem wszystkie podciśnienia, wszystko nieszczelności zostały uszczelnione.
wymienione cewki na te od r8 (zero poprawy względem beru zse043)
Świece ngk pfr7q ze zmniejszoną przerwą na 0.7mm - przebieg 5k km
Nowy filtr powietrza
Nowe DV ASO 710P
Usunięty i wyłączony progamowo SAI

Sprawdzona kompresja 1 i 4 cyl 12.5bar a 2 i 3 cyl 12 bar

Jedyna rzecz która nie pasuje w logach to przepływka która pokazuje maksymalnie wartość 201 (zgaduje, czytałem że moc pomnożona razy 0.8 powinna dać wynik z przepływki, przy 277km powinno być 218?)

wcześniej miałem problem z wypadaniem zapłonów ale wymianiłem termostat na nowy co rozwiązało problem.

Nie wiem czy warto wrzucić logi bo nic dziwnego z nich nie wynika.
Poziom wysterowania n75 od braku doładowania (95.4%) aż do 1.5bar kiedy poziom wysterowania to (71%- powinno być mniej?)

Kiedy tylko trochę odpuszcze gaz podczas występywania czkawki i delikatnego szarpania auto przyspiesza mocniej niż z pedałem w podłodze.


Czasem czkawka jest tak mocna że auto przestaje przyspieszać i zatrzymuje się na 5500obr/min (NAWET NA TRZECIM BIEGU)
Czy jest możliwe że przy długotrwałym doładowaniu któryś z elementów zaczyna puszczać i doładowanie idzie w atmosferę ?
 

Spędziłem wiele godzin na poszukiwaniu rozwiązania na wielu forach w tym zagranicznych ale problem nadal występuje 
 

PROSZĘ O POMOC!

Chyba jedyne moje grzechy przy tym aucie to wsadzenie sławnego zaworka z trójnika odmy firmy TOPRAN (wytrzymał test kompresorem 2bar i nie puszczał ciśnienia) oraz górnego zaworu odmy w tylnej części pokrywy zaworów również firmy TOPRAN.
 



 

LOG-01-115-118-xxx.csv

Edytowane przez kopakabana1
Opublikowano

 

 Objawy są dokładnie takie same, autor wskazuje na przepływomierz, w komentarzach nieszczelnosc lub cewki/świece.

Nie oczekuje tylko odpowiedzi ze wskazaniem problemu ale również sugestii.

Czy moja przepływka Bosch może zaniżać pomiary?

Użyłem preparatu do czyszczenia przepływek  LM ale nie dało to żadnej różnicy.

Opublikowano

Wstaw pozostałe logi: 2+33 i 3+20.

Opublikowano

Zrób logi na 4 biegu jak występują objawy.

Opublikowano

Zrob logi z sytuacji w ktorej wystepuje problem.

Poza tym, doładowanie blisko limitu zakresu pomiarowego Mapsensora, to nie jest dobry pomysl.. 

Opublikowano
1 hour ago, przem8 said:

Zrób logi na 4 biegu jak występują objawy.

To są logi na 4tym biegu

Opublikowano

Testowo odłączyłem przepływke i nie ma żadnej różnicy poza znaczkiem na desce rozdzielczej.

Czy to wskazuje w stu procentach na przepływke?

Opublikowano (edytowane)

W grupie 20 same zera podczas przejazdu, niestety nie posiadam logu z tego. 
w załączniku wykres z hamowni
Link logi 002+033

LOG.TUNEZILLA.COM

 

121783673_3690042437686401_1458939382663147790_n.jpg

Edytowane przez kopakabana1
Opublikowano

Czy wskazania napięcia sondy w grupie 33 są w normie? Tj 0.020v od 5300 do końca

Opublikowano

Zapłon bardzo mocno cofa, skup się na znalezieniu przyczyny tego zachowania. I zrób porządne logi 3+20 a nie jakieś pomieszane grupy.

Opublikowano
2 hours ago, Łukasz13 said:

Podaj więcej info, problem był od początku jak kupiłeś, bo rozumiem że już takie auto kupiłeś? Czy powstał w trakcie użytkowania? Jak program robiony był dawno to mogło się cos wydarzyć po drodze, ciężko teraz stwierdzić, paliwo jakie lejesz? Podaj nr wtrysków najlepiej czy to napewno 525 jest bo po logach nie wygląda.

0280156012 przy ciśnieniu 3 bar mają 425cc.

Właściciel zapewniał że to 525cc przy 4 bar

Problem był od początku i doszukiwałem się go w mechanice ze względu na pochlebne opinie o "SoftMod performance Lublin" na początek świece cewki filtry co zmniejszyło problem ale go nie usunęło, później test szczelności i profilaktyczna wymiana DV, zaworku odmy i separatora odmy. Robiłem test przy ominięciu n249 i bez zmian więc wróciłem. Paliwo leję tylko verve z stacji w różnych miastach więc paliwo bym wykluczył.

Test kompresji całkiem nieźle jak na 19letnie Audi 12-12.5 bar na zimnym.

Opublikowano

Czyli wtryski 430 a nie 525, po co tak gmatwać temat zamiast pisać konkrety, paliwo miałem na myśli 95?98?100? Problemy są dwa , duże cofnanie zapłonu i zapętlone wtryski.

Opublikowano

Jednym razem pętli, a drugim nie to może sprawdz ciśnienie paliwa pod obciążeniem. 

Opublikowano

Nie chciałem mieszać z wydajnością wtryskiwaczy ale jeśli 430cc jest przy 3 bar to byłem skłonny wierzyć sprzedawcy że przy 4 bar jest 525 co pewnie dowiedział się od tunera SoftMod performance Lublin

Paliwo 98 

Ciśnienie paliwa trzyma sztywno 4bar pod maksymalnym obciążeniem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...