Skocz do zawartości
IGNOROWANY

RS4 B7 wersja Vintage Custom


ADHDmfe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!
Więc tak nie rozpisując się zbędnie:
Buda:
-fabrycznie A4 B7 S-line
-body RS4 B7
-dokładki Maxton Design

Zawieszenie:
-RS4 b7, wszystko piaskowane i malowane poliuretanem. Wahacze nowe
-Amortyzatory gwintowane AP

Hamulce:
na chwile obecną seria ale na założenie czeka nowy zestaw Akebono

Silnik:
-obecnie jeszcze chwile 2.0TFSI seria nie kopany
-na wózku czeka już przygotowany 4.2 biturbo BCY z rs6 c5 (silnik ze znikomym przebiegiem)

Napęd:
-jesteśmy w trakcie przygotowań spięcia silnika ze skrzynią Stronic z RS5 

Wnętrze:
-fotele Recaro RS4
-ciemny sufit
-zegary rs4
-RNS-e

Układ wydechowy i dolotowy
- Vintage Custom

Zdjęcia z prac nad V8TT i skrzynią będą wstawiane z czasem, na chwile obecną muszę skończyć spawać kolektory.
 

rs2.jpg

rs45.jpg

rs44.jpg

rs43.png

v8tt.png

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że tutaj konkretne podejście do projektu, dawaj więcej zdjęć :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:brawo: zacnie się zapowiada. Już gratuluję rozmachu:hi:

Dorzuć zdjęcia z przeróbki budy na RS.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Twoim miejscu wrzuciłbym tiptronic a nie s-tronic. Na serii ma ten silnik 560 Nm. To jest górna granica dla s-tronic (oficjalnie 550 nie oficjalnie 600 Nm). Jak zrobisz jeszcze program będziesz skrzynię z asfaltu zbierał.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ho ho ho. Będę z rozmiłowaniem obserwował trwonienie worków pieniędzy w tym wątku :decayed:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się grubo , będę obserwował , daj więcej fotek z prac nad body i silnikiem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj będzie ciasno...ale widzę że albo grubo albo wcale :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj to widzę gruby temat się zapowiada i duże fundusze pójdą w ruch :naughty:

 

Ciekawie, ciekawie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Muskel1 napisał:

Na Twoim miejscu wrzuciłbym tiptronic a nie s-tronic. Na serii ma ten silnik 560 Nm. To jest górna granica dla s-tronic (oficjalnie 550 nie oficjalnie 600 Nm). Jak zrobisz jeszcze program będziesz skrzynię z asfaltu zbierał.

Przerabiamy już skrzynie dsg pod większe niuty na moim będziemy testować zestaw wzmocnienia stronic jak wszystko pójdzie zgodnie z planem będą do kupienia zestawy wzmacniające i swapow stron do b6/7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba że tak bo na oryginale ją rozpruje:thumbup1:. Robiąc najzwyklejszy program na tym silniku masz +90 Nm. Jak trochę bardziej pomodzisz jeszcze więcej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze ciekawie ogląda się takie projekty. :D
 

Zdradzisz gdzie wstawiałeś body i gdzie ogarniasz sprawy mechaniczne?

Co do S-Tronica w B6/B7 jak wygląda sprawa pod kątem gabarytów?
Widziałem S-Tronica w A5, widziałem Tipa w B7, jest różnica. Już samo to, że w A5 skrzynia jest bliżej środka pojazdu.
Wsadzenie takiej skrzyni wymaga cięcia konstrukcji samochodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, LUKENSZ napisał:

Zawsze ciekawie ogląda się takie projekty. :D
 

Zdradzisz gdzie wstawiałeś body i gdzie ogarniasz sprawy mechaniczne?

Co do S-Tronica w B6/B7 jak wygląda sprawa pod kątem gabarytów?
Widziałem S-Tronica w A5, widziałem Tipa w B7, jest różnica. Już samo to, że w A5 skrzynia jest bliżej środka pojazdu.
Wsadzenie takiej skrzyni wymaga cięcia konstrukcji samochodu?

Blachę ogarniał mi znajomy z Rybnika, mechanikę ogarnia Vintage Custom czyli ja i mój wspolnik.

co do skrzyni opowiem więcej jak już będzie siedzieć na swoim miejscu i zmieniać biegi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale świnia ... daj namiar na blacharza bo u mnie już leży też zestaw na RSa w limo i szukam konkretnego chłopa do tej roboty 

Co do Stronika spoko pomysł ... Zalezy kto do czego chce auto ... ja poszedłem w ori skrzynie JHM z RS4 + carbonowe synchronizatory z USA od JHMu ... żałuję trochę że nie kupiłem od nich też przełożenia 6 biegu bo na trasach trochę średnio. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszycia wstawiane w miejscach oryginalnych zgrzewów, lakierowane razem z wanną i wszystkimi wnękami. Blacharz się bardzo postarał spas wszystkich szczelin jest idealny. Dodatkowo mój wspólnik i przyjaciel zajął się bixami i dorzucił troche czerni w te reflektory

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...