Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Żywotność żarnika D2S Osram Xenarc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam originalne żarniki Osram D2S Xenarc 4300K przejechałem na nich 50tyś km, wymieniłem żarniki na Yeaky D2S 6500K jakieś chinole, ale nie jestem zadowolony w deszczową pogodę mało co widać, będę regenerował odbłyśniki, i pytanie czy jest sens wracać do starych żarników czy jeszcze dadzą radę 3 letnie żarniki. Ewentualnie coś godnego sprawdzonego polecacie?

Opublikowano

Przy takiej barwie w deszczu/śniegu zawsze będzie słaba widoczność. 

Twoje palniki mają w przybliżeniu połowę żywotności za sobą (analogicznie w mieście będzie więcej godzin świecenia). Jakaś lepsza soczewka, polerka kloszy i nowe odbłyśniki zrobią swoje.

Opublikowano (edytowane)

Jeśli to są prawdziwe oryginały to bym ich zostawił, na nowych nie będzie wcale lepiej świecić. Podstawa to odbłyśniki i klosze, jesi te elementy są zniszczone to żaden palnik nic nie da. Co do barwy to zawsze 4300K.

Edytowane przez indyczes
Opublikowano (edytowane)
51 minut temu, indyczes napisał:

Jeśli to są prawdziwe oryginały to bym ich zostawił, na nowych nie będzie wcale lepiej świecić. Podstawa to odbłyśniki i klosze, jesi te elementy są zniszczone to żaden palnik nic nie da. Co do barwy to zawsze 4300K.

Jeżeli do zregenerowanych odbłyśników założysz nowe palniki  np. Osram CBI bedzie znacznie lepiej świeciło nieżeli na tych starych 4300 K.

Co do temperatury światła to najkorzystniejsza to 5000-5500 K, jest to światło białe odpowiadające światłu dziennemu w słoneczny dzień i taką temp. mają właśnie Osram CBI. Te OEM 4300 są w porównaniu do nich żółte. 

 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Chyba 5000K będzie optymalnym wyborem, ale mam te originalne Osramy 4300K to na nich pewnie polatam jeszcze

Opublikowano

Optymalnym będzie 4300

Opublikowano

A lepsze będę Yeaky 6000K czy Osram xenarc 4300K? Bo już sam nie wiem

Opublikowano

Odpowiedź masz przecież w poście nr.2

Opublikowano (edytowane)

Wszysko powyżej 5500 K to już niebieska ciemność. Palniki do 5500 K mają natężenie światła 3200 lumenów, przy 6000 K już tylko 2800 lm i czym wyższa liczba Kelvin tym mniejsza później liczba lumenów. Niebieski przechodzi później w fioletowy. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano (edytowane)

Na osram CBI pisze co prawda up to 6000 K (czyli do 6000 K) ale w rzeczywistości mają tylko 5000-5500 K, ze wzdlędu właśnie na to, że 6000 K mają już tylko 2800 lm. Nie ma palników w EU , które dostaną homologację i mają rzeczywiste 6000 K. Dlatego Osram używa chwytu reklamowego i pisze na opakowaniu up to 6000 K. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
2 godziny temu, Muskel1 napisał:

Na ostam CBI pisze co prawda up to 6000 K (czyli do 6000 K) ale w rzeczywistości mają tylko 5000-5500 K, ze wzdlędu właśnie na to, że 6000 K mają już tylko 2800 lm. Nie ma palników w EU , które dostaną homologację i mają rzeczywiste 6000 K. Dlatego Osram używa chwytu reklamowego i pisze na opakowaniu up to 6000 K. 

Dzięki kolego za odpowiedź :D

Pozdrawiam

Opublikowano

Wracają jeszcze do tematu zregenrowałem odbłyśniki, zalożyłem Osrama Xenarca 4300K , ale myślę założę Yeaky +50% i jest efekt jednak powalający. Zostaję przy nowych Yeaky D2S +50%.Pozdrawiam.

Opublikowano

Pamiętaj, że jeździsz na nich bez homologacji.  

Opublikowano
11 minut temu, Muskel1 napisał:

Pamiętaj, że jeździsz na nich bez 

Niekoniecznie

Opublikowano
7 minut temu, nauka250E napisał:

Niekoniecznie

Posiadają homologację E50, po lewej trochę niewidoczna ale jest

20210120_171252.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...