patrickptb Opublikowano 25 Stycznia 2021 Opublikowano 25 Stycznia 2021 (edytowane) Witam. Przy okazji ostatnich mrozów po minus kilkanaście stopni, po zamknięciu auta z pilota, nie było możliwości jego ponownego otwarcia. Pilot nie reagował, a zamek był zamarznięty. Udało się go otworzyć po użyciu odpowiedniego specyfiku ale walka z tym trwała z 20 minut. Klamki od zewnątrz nie reagowały, natomiast od wewnątrz bez problemu niezależnie od temperatury drzwi się otwierają. Teraz wystarczy - 1 st. i problem się powtarza. W czym może być problem? Ewidentnie coś jest zawilgocone i lekki mróz powoduje całkowite zamarzniecie. Ale czego? Pompka centralnego zamka czy co jeszcze brać pod uwagę? Dotyczy A4 B7. Edit Dla przykładu dzis o 6 rano nie dało rady otworzyć auta ani z kluczyka ani z pilota. Teraz już z kluczyka idzie a z pilota nadal nie. Edytowane 25 Stycznia 2021 przez patrickptb
Muskel1 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Opublikowano 25 Stycznia 2021 W B7 zamki sterowane są elektronicznie nie pneumatycznie więc pompki nie ma. Każdy zamek ma swój własny siłownik. Pewnie bez wyjęcia ich i dokładnego przesmarowania nie rozwiążesz problemu.
pila24 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Nie ma opcji by wszystkie 4 zamki drzwi zastrajkowały na raz,ewidentnie problem po stronie modułu komfortu.
patrickptb Opublikowano 25 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2021 (edytowane) Godzinę temu, pila24 napisał: (...) ewidentnie problem po stronie modułu komfortu. To już jakiś konkret. - zamki blokują się poniżej 0 st Celsjusza na zewnątrz po kilku godzinach postoju na powietrzu, - pierwszy raz zdarzyło się tak przy - 20stopni (ostatnie mrozy) - pojazd zamknął się z pilota ale już nie otworzył (z kluczyka brak możliwości obrotu kluczykiem), - zamki nie otwierają się jedynie z zewnątrz , od wewnątrz ładnie się otwierają, - klamki od zewnątrz niezależnie od wszystkiego chodzą płynnie lecz bez jakiejkolwiek reakcji. Co do VAG - nie sprawdzałem bo póki co nie mam Dostepu. Za tydzień elektryk będzie badał sprawę, ale może wtedy być już wszystko okej, bo temperatura na plus wskoczy, a wtedy wszystko ładnie śmiga ? Edytowane 25 Stycznia 2021 przez patrickptb
Fido Opublikowano 25 Stycznia 2021 Opublikowano 25 Stycznia 2021 VAG to podstawa. Bez niego to gdybanie.
Muskel1 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Opublikowano 25 Stycznia 2021 (edytowane) Pisząć otwieranie z kluczyka - mówimy o mechanicznym przekręceniu wkładki grotem klucza, tak? Skoro nie da się mechanicznie ręcznie przekręcić, to zamek definitywnie jest zamarznięty/zablokowany. Być może masz problem natury elektronicznej (moduł komfortu) oraz mechanichnej (zamarzanie). Edytowane 25 Stycznia 2021 przez Muskel1
pila24 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Opublikowano 25 Stycznia 2021 1 godzinę temu, Muskel1 napisał: Skoro nie da się mechanicznie ręcznie przekręcić, to zamek definitywnie jest zamarznięty/zablokowany. 15 godzin temu, patrickptb napisał: Pilot nie reagował, a zamek był zamarznięty. Udało się go otworzyć po użyciu odpowiedniego specyfiku ale walka z tym trwała z 20 minut. 15 godzin temu, patrickptb napisał: Dla przykładu dzis o 6 rano nie dało rady otworzyć auta ani z kluczyka ani z pilota. Teraz już z kluczyka idzie a z pilota nadal nie. Mechanicznie jeszcze idzie z tego co autor posta napisał. Vcds i test modułu komfortu wyjaśni sprawę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się