Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycie skrzyni lub łożysk kół trudne do zlokalizowania


Majer98

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Panowie sprawdzałem różne posty ale nie znalazłem podobnego. Pacjent to a4 b6 1.9 tdi 2002r AVF skrzynia 6 biegowa. Od około 4 miesięcy coś wyje, na początku wyło od ok 100-120 km/h w górę po przejechaniu około 3-4 tyś. Kilometrów wyje już przy 50km/h.  Ciekawe jest to że wyje na każdym biegu tak samo a na dodatek po puszczeniu gazu Wyje jeszcze głośniej... Niekiedy z lewej strony słychać jakby wyło w koło cicho/głośno/cicho/głośno i tak w kółko  lecz ten dźwięk zdarza się dosyć  rzadko. Biegi w skrzyni wchodzą bardzo dobrze, sprzęgło także i dwumasy nie słychać. Bujanie samochodu na boki podczas jazdy nie eliminuje wycia także wraz z mechanikiem napędzaliśmy raz lewe raz prawe koło i trudno stwierdzić która strona wyje.  Panowie wydaje mi się ze to skrzynia, ale chciałem was zapytać co o tym myślicie aaa może komuś trafił się taki sam problem i go rozwiązał. Jestem wdzięczny każdemu który poświecił chwile na przeczytaniu posta i dziękuje za pomoc. Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jezdzisz po rondzie a potem z niego zjezdzasz to cos sie zmienia ?

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz skrzynie GBA? Poczytaj, jest na forum, że szumią w niej łożyska... Problem dość znany. 

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Dev napisał:

jak jezdzisz po rondzie a potem z niego zjezdzasz to cos sie zmienia ?

Wydaje mi się ze nic to nie zmienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łożyska jeśli wyją w kołach ,to na zakrętach wycie nasila się lub cichnie względem jazdy na wprost,jeśli to nie ma znaczenia to prawdopodobnie skrzynia,możesz sprawdzić jeszcze łożysko wiskozy, te duże w podporze,też głośno wyje jak padnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, greg2505 napisał:

Łożyska jeśli wyją w kołach ,to na zakrętach wycie nasila się lub cichnie względem jazdy na wprost,jeśli to nie ma znaczenia to prawdopodobnie skrzynia,możesz sprawdzić jeszcze łożysko wiskozy, te duże w podporze,też głośno wyje jak padnie

Dzięki za info, sprawdzę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam też auto z 2002 r AVF skrzynia FRL też podobny problem ,posypało się łożysko główne na ataku ,koszt samego łożyska 300 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego kupuje się skrzynie z B7 JEM, HCK... I problem z głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat
Skrzynia GBB
Wyje na 4,5,6 biegu po przekroczeniu ok 2500 obrotów wycie ustaje
na 1,2,3 nie ma nawet najmniejszego wycia
Dodam też, że od samego ruszania przy ok 1500 obrotów auto zaczyna drżeć...
Rok temu wymieniałem wał z nową ori podporą wału wtedy było wszystko ok
Napęd Quattro - olej w skrzyni jak i w dyfrze wymieniony 

 

Mam też na przeszczep cały tylny napęd lecz z automatycznej skrzyni biegów ( nie wiem czy wał podejdzie, jednak oznaczenie dyfra jest takie samo) 
 

Jakieś porady?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...