Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Bląd 00588 - Kierownica z A4 B7 do B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Siema. 

Podmienilem kierownice tak jak w tytule i pali sie blad airbag, ktory wraca po usunieciu. Posiadam modul Q, zwijak z B7. Jedyne co to scinalem wtyczke od zwijaka, tą małą, bo nie pasowala. Po obcieciu wsadzilem ja na miejsce i poskrecalem wszystko do kupy. Klakson dziala, kierownica bez MF. 

Jest to wina uszkodzonej poduszki czy jak? A moze tw dwa kabelki w tej malej kostce ktora szlifowalem powinny byc na odwrot w piete, czyli 1 w miejsce 2, a 2 w miejsce 1. Kostka ta ma 4 piny ale tylko w dwoch sa kabelki. Patrzac od atrony koatki dwa pierwsze z lewej. 

 

Blad:

00588 - zapalnik airbag strona kierowcy (n95) 

002 - dolna wartosc skrajna przekroczona - mil zapalona

Edytowane przez Skiera0306
Opublikowano
17 minut temu, Skiera0306 napisał:

Siema. 

Podmienilem kierownice tak jak w tytule i pali sie blad airbag, ktory wraca po usunieciu. Posiadam modul Q, zwijak z B7. Jedyne co to scinalem wtyczke od zwijaka, tą małą, bo nie pasowala. Po obcieciu wsadzilem ja na miejsce i poskrecalem wszystko do kupy. Klakson dziala, kierownica bez MF. 

Jest to wina uszkodzonej poduszki czy jak? A moze tw dwa kabelki w tej malej kostce ktora szlifowalem powinny byc na odwrot w piete, czyli 1 w miejsce 2, a 2 w miejsce 1. Kostka ta ma 4 piny ale tylko w dwoch sa kabelki. Patrzac od atrony koatki dwa pierwsze z lewej. 

 

Blad:

00588 - zapalnik airbag strona kierowcy (n95) 

002 - dolna wartosc skrajna przekroczona - mil zapalona

Nic tam nie powinieneś szlifować, jedynie zastosować dodatkową kostkę. Poczytaj poniżej.

 

Opublikowano (edytowane)

A co to ma za znavzenie. Nie mam takiej kostki, wiec postanowilem stara przyciac. Uklad pinow jest taki sam CHYBA ZE kabelki trzeba ze soba zamienic, a o tym nigdzie nie przeczytalem. Na filmiku widzialem ze kabelki przeklada sie w to samo miejsce do nowej kostki. 

 

Zle kliknalem link. Odniosl mnie do pierwszego posta, a nie tego o kostce 4 pin. Wychodzi na to, ze przewody sa tak samo w niej umieszczone. Zajrze tam jeszcze raz jutro

 

Czy ta kostka 4 pin ma cos wspolnego z klaksonem? Ma ona zolty kolor czyli dotyczy poduszek. 

Edytowane przez Skiera0306
Opublikowano (edytowane)

Przewody masz tak samo, jednak może coś tam nie łączy, sprawdź to połączenie oraz sprawdź przewody w tej wtyczce którą przerabiałeś, może któryś z pinów się wysunął ... . Dodatkowo sprawdź wszystkie połączenia zaczynając od poduszki a kończąc na tej wtyczce.

Pisałem wcześniej że lepiej dać nową wtyczkę bo to bardziej PROFI robota :wink:

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano
1 minutę temu, pelonek1 napisał:

Przewody masz tak samo, jednak może coś tam nie łączy, sprawdź to połączenie oraz sprawdź przewody w tej wtyczce którą przerabiałeś, może któryś z pinów się wysunął ... .

Pisałem wcześniej że lepiej dać nową wtyczkę bo to bardziej PROFI robota :wink:

Mozliwe ze za malo przycialem i piny sie nie zetknely w srodku. Pomyslalem, ze skoro klakson dziala, to jest ok. 

Opublikowano

Tej kostki nie trzeba szlifować ,składa się z 2 części, zdejmujesz jedną część i pasuje

Opublikowano
5 godzin temu, greg2505 napisał:

Tej kostki nie trzeba szlifować ,składa się z 2 części, zdejmujesz jedną część i pasuje

Tylko że kolega nie miał drugiej.

Opublikowano
14 minut temu, pelonek1 napisał:

Tylko że kolega nie miał drugiej.

Chodzi mu o to, że kostka w B6 kest z dwoch elementow. Po zdjeciu gornego zatrzasku pasuje. Dzisiaj srawdze. 

Opublikowano

Szkoda Ci było 20 zł na kostkę do poduszek w ASO?

Opublikowano
Godzinę temu, Skiera0306 napisał:

Chodzi mu o to, że kostka w B6 kest z dwoch elementow. Po zdjeciu gornego zatrzasku pasuje. Dzisiaj srawdze. 

Dokładnie ,jeździłem tak ze 3 miesiące ,wszystko było ok,ale i tak zminiłem na tą b7,

Opublikowano
10 godzin temu, greg2505 napisał:

Dokładnie ,jeździłem tak ze 3 miesiące ,wszystko było ok,ale i tak zminiłem na tą b7,

Dziekuje za wskazowke, ze gorna czesc jest demontowalna. Probem lezal po stronie kostki, piny nie stykaly sie z blaszkami, wiec obwod byl przerwany. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...