Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie macie zużycie oleju w A4 B8 2.0TDI CGLC?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, Dev napisał(a):

dziury, ten blok jest zrobiony z gufnolitu

Hej.Orientujesz sie moze w przyblizonym koszcie naprawy takiego bloku?Chodzi mi o same tuleje i planowanie.Reszte sam ogarne

Opublikowano

Wstawienie nowej tulei to koszt ok 150 zł za sztukę i planowanie ok 400 zł.

Opublikowano
W dniu 30.01.2023 o 13:41, Dev napisał(a):

dziury, ten blok jest zrobiony z gufnolitu

Padla decyzja naprawy

Tloki ,pirscienie, panewki. Mahle czy Kolbenschmidt?

Opublikowano
Godzinę temu, ddaz67 napisał(a):

Tloki ,pirscienie, panewki. Mahle czy Kolbenschmidt?

 

jeden ...uj...

Opublikowano
1 godzinę temu, ddaz67 napisał(a):

Padla decyzja naprawy

Tloki ,pirscienie, panewki. Mahle czy Kolbenschmidt?

A co w końcu z cylindrami?

Opublikowano
1 godzinę temu, Rabbi napisał(a):

A co w końcu z cylindrami?

Tuleje smietnik

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Niezły cyrk.

Wżery czy jednak porysowane?

Edytowane przez Rabbi
Opublikowano
Godzinę temu, Rabbi napisał(a):

Niezły cyrk.

Wżery czy jednak porysowane?

Silnik jeszcze w budzie. Rozbiore to bede wiedzial. Z tego co mozna zobaczyc bez sciagania czapki to wzery

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Tylko żebyś się nie zdziwił bo ja w CGLC zrobiłem remont  i po ponad 2000 km od remontu dalej bierze olej wg warsztatu dalej się dociera i wszystko układa :kwasny:

Opublikowano
Godzinę temu, Berserker napisał(a):

Tylko żebyś się nie zdziwił bo ja w CGLC zrobiłem remont  i po ponad 2000 km od remontu dalej bierze olej wg warsztatu dalej się dociera i wszystko układa :kwasny:

Wszystko oprocz tulejowania robie sam.Bez obaw.

Opublikowano
2 godziny temu, Berserker napisał(a):

Tylko żebyś się nie zdziwił bo ja w CGLC zrobiłem remont  i po ponad 2000 km od remontu dalej bierze olej wg warsztatu dalej się dociera i wszystko układa :kwasny:

Niestety to, że ktoś pozakładał nowe rzeczy z pudełek to nie znaczy, że dobrze zrobił remont.

Ostatnio znajomy kupował 5 kompletów pierścieni żeby z nich wybrać 1 komplet poprawnych wymiarowo ;)

 

 

Opublikowano
10 godzin temu, Dev napisał(a):

 

jeden ...uj...

Nowe tloki przychodza w komplecie z pierscieniami? Co sklep to inna odpowiedz

Opublikowano
6 minut temu, ddaz67 napisał(a):

Nowe tloki przychodza w komplecie z pierscieniami? Co sklep to inna odpowiedz

Jeżeli sklep oferuje taki pakiet, to przyjdą. Ja się jednak nie spotkałem jeszcze z taką sytuacją.

Opublikowano

@ddaz67

Udało Ci się poprawić te fabrykę? 
przestał pic ten olej? 

Opublikowano

ddaz67 Berserker udało się wam ogarnąć żarcie oleju? U mnie 1300 km po wymianie pierścieni, honowaniu i obróbce głowicy dalej żre 0.7 na 1000 km chociaż i tak to postęp bo wcześniej było 1.5 litra ?

Opublikowano

a jak na takie spoż

15 minut temu, idunnpl napisał(a):

ddaz67 Berserker udało się wam ogarnąć żarcie oleju? U mnie 1300 km po wymianie pierścieni, honowaniu i obróbce głowicy dalej żre 0.7 na 1000 km chociaż i tak to postęp bo wcześniej było 1.5 litra ?

A jak na takie spożycie oleju reaguje DPF?

Powinien się  co rusz wypalać.

 

Opublikowano

No właśnie mój dpf jest dziwny bo ma 7 gramów popiołu w oleju. Teoretycznie zapchany jest przy 80 ja swoim zrobiłem 20000km i przybyło 3g. Wychodzi że albo był wymieniany albo zerowany. Wypala się co 250-300km. Teoretycznie do tej pory powinien się zapchać skoro bierze olej. Mój kolega twierdzi że to wina dpf bo u niego w 2.0 TDI 143km po wywaleniu dpf problem żarcia oleju ustał. U mnie zrobione pierścienie wymieniona odma egr i zregenerowana turbina

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dziwna sprawa.Kupiłeś bagnet serwisowy czy na podstawie wyświetlacza sprawdzasz stan oleju?

Opublikowano

W bagnet się zaopatrzyłem już na początku. Czujnik pokazuje poziom idealnie z bagnetem. Wychodzi wszystko znowu do rozbiórki albo remont albo regeneracja turbiny zwalona

Opublikowano (edytowane)
W dniu 21.03.2023 o 15:01, idunnpl napisał(a):

ddaz67 Berserker udało się wam ogarnąć żarcie oleju? U mnie 1300 km po wymianie pierścieni, honowaniu i obróbce głowicy dalej żre 0.7 na 1000 km chociaż i tak to postęp bo wcześniej było 1.5 litra ?

Wczoraj skonczylem remont. Tulejowanie,tloki, prowadnice zaworowe. Poszlo na grubo.

Bede testowal. Turbo podmienialem juz wczesniej. Odma sprawdzona.

 

Edytowane przez ddaz67

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...