Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie macie zużycie oleju w A4 B8 2.0TDI CGLC?


ddaz67

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Dev napisał(a):

dziury, ten blok jest zrobiony z gufnolitu

Hej.Orientujesz sie moze w przyblizonym koszcie naprawy takiego bloku?Chodzi mi o same tuleje i planowanie.Reszte sam ogarne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.01.2023 o 13:41, Dev napisał(a):

dziury, ten blok jest zrobiony z gufnolitu

Padla decyzja naprawy

Tloki ,pirscienie, panewki. Mahle czy Kolbenschmidt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ddaz67 napisał(a):

Tloki ,pirscienie, panewki. Mahle czy Kolbenschmidt?

 

jeden ...uj...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ddaz67 napisał(a):

Padla decyzja naprawy

Tloki ,pirscienie, panewki. Mahle czy Kolbenschmidt?

A co w końcu z cylindrami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Rabbi napisał(a):

A co w końcu z cylindrami?

Tuleje smietnik

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezły cyrk.

Wżery czy jednak porysowane?

Edytowane przez Rabbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Rabbi napisał(a):

Niezły cyrk.

Wżery czy jednak porysowane?

Silnik jeszcze w budzie. Rozbiore to bede wiedzial. Z tego co mozna zobaczyc bez sciagania czapki to wzery

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko żebyś się nie zdziwił bo ja w CGLC zrobiłem remont  i po ponad 2000 km od remontu dalej bierze olej wg warsztatu dalej się dociera i wszystko układa :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Berserker napisał(a):

Tylko żebyś się nie zdziwił bo ja w CGLC zrobiłem remont  i po ponad 2000 km od remontu dalej bierze olej wg warsztatu dalej się dociera i wszystko układa :kwasny:

Wszystko oprocz tulejowania robie sam.Bez obaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Berserker napisał(a):

Tylko żebyś się nie zdziwił bo ja w CGLC zrobiłem remont  i po ponad 2000 km od remontu dalej bierze olej wg warsztatu dalej się dociera i wszystko układa :kwasny:

Niestety to, że ktoś pozakładał nowe rzeczy z pudełek to nie znaczy, że dobrze zrobił remont.

Ostatnio znajomy kupował 5 kompletów pierścieni żeby z nich wybrać 1 komplet poprawnych wymiarowo ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Dev napisał(a):

 

jeden ...uj...

Nowe tloki przychodza w komplecie z pierscieniami? Co sklep to inna odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, ddaz67 napisał(a):

Nowe tloki przychodza w komplecie z pierscieniami? Co sklep to inna odpowiedz

Jeżeli sklep oferuje taki pakiet, to przyjdą. Ja się jednak nie spotkałem jeszcze z taką sytuacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ddaz67 Berserker udało się wam ogarnąć żarcie oleju? U mnie 1300 km po wymianie pierścieni, honowaniu i obróbce głowicy dalej żre 0.7 na 1000 km chociaż i tak to postęp bo wcześniej było 1.5 litra ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak na takie spoż

15 minut temu, idunnpl napisał(a):

ddaz67 Berserker udało się wam ogarnąć żarcie oleju? U mnie 1300 km po wymianie pierścieni, honowaniu i obróbce głowicy dalej żre 0.7 na 1000 km chociaż i tak to postęp bo wcześniej było 1.5 litra ?

A jak na takie spożycie oleju reaguje DPF?

Powinien się  co rusz wypalać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie mój dpf jest dziwny bo ma 7 gramów popiołu w oleju. Teoretycznie zapchany jest przy 80 ja swoim zrobiłem 20000km i przybyło 3g. Wychodzi że albo był wymieniany albo zerowany. Wypala się co 250-300km. Teoretycznie do tej pory powinien się zapchać skoro bierze olej. Mój kolega twierdzi że to wina dpf bo u niego w 2.0 TDI 143km po wywaleniu dpf problem żarcia oleju ustał. U mnie zrobione pierścienie wymieniona odma egr i zregenerowana turbina

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa.Kupiłeś bagnet serwisowy czy na podstawie wyświetlacza sprawdzasz stan oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bagnet się zaopatrzyłem już na początku. Czujnik pokazuje poziom idealnie z bagnetem. Wychodzi wszystko znowu do rozbiórki albo remont albo regeneracja turbiny zwalona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.03.2023 o 15:01, idunnpl napisał(a):

ddaz67 Berserker udało się wam ogarnąć żarcie oleju? U mnie 1300 km po wymianie pierścieni, honowaniu i obróbce głowicy dalej żre 0.7 na 1000 km chociaż i tak to postęp bo wcześniej było 1.5 litra ?

Wczoraj skonczylem remont. Tulejowanie,tloki, prowadnice zaworowe. Poszlo na grubo.

Bede testowal. Turbo podmienialem juz wczesniej. Odma sprawdzona.

 

Edytowane przez ddaz67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...