Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

stuki silnika na jałowych obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
10 godzin temu, zgwizdak1 napisał:

Ten stukot nie występuje na zimnym silniku, pojawia się tylko i wyłącznie przy obrotach poniżej 950/min, w czasie jazdy jest wszystko ok, niestety nie wiem "czym"" ( jakim olejem) poprzedni właściciel  zalał silnik, niestety nie mogę nagrać pracy silnika, samochód jest w drodze do mechanika. Za wiele dla mnie znaczącą opinię bardzo  dziękuję.

Wymieniamy napinacz łańcucha "z wtyczką" + łańcuch  - wybraliśmy SWAG . Stary łańcuch jest wyciągnięty , napinacz też wypracowany.

Opublikowano

Obym się mylił, ale żeby nie było za chwilę znowu ściągania. Założyłem swaga i było gorzej jak na starym ori. Ale to nie zmienia faktu że niektórzy mają farta i zamiennik działa ?. Powodzenia 

Opublikowano
W dniu 15.03.2021 o 19:52, zgwizdak1 napisał:

Wymieniamy napinacz łańcucha "z wtyczką" + łańcuch  - wybraliśmy SWAG . Stary łańcuch jest wyciągnięty , napinacz też wypracowany.

Jesli chodzi o napinacz lancucha to tylko oryginal uzywka badz nowka. W razie jakby temu swagowi sie znudzilo poprawne dzialanie to mam uzywki w stanie idealnym ;)

Wracajac do problemu, rozrzad jaki byl wkladany? INA? INA lubi halasowac i piszczec, poza tym byl robiony pomiar cisnienia oleju?

Opublikowano

Rozrząd  INA ... nie hałasuje, napinacz jest w tej chwili montowany, ciśnienia  oleju nie znam

Opublikowano
W dniu 17.03.2021 o 11:30, zgwizdak1 napisał:

Rozrząd  INA ... nie hałasuje, napinacz jest w tej chwili montowany, ciśnienia  oleju nie znam

Silnik po wymianie napinacza łańcucha+ łańcuch(zamiennik SWAG) oraz kolejnej wymianie oleju, tym razem na

 VW 5W30 wyciszył się (stuki zniknęły)......Dziękuję wszystkim forumowiczom za cenne rady.

 

Opublikowano

Też z tym głowie się..stuki na zimnym silniku poprzez 1minute.. olej jadę zmienić bo mam gęsty.. zalecam pmo motul liquid moly

Opublikowano

Sito uszczelki napinacza do przeczyszczenia, sprawdzisz od razu czy luźny łańcuszek, problemu nie bedzie, zerowe koszta, a nie Panowie moze od razu niech silnik wymienia? Odma jeszcze profilaktycznie do sprawdzenia, czy przewody są drożne.  Jak po odpaleniu silnika odkrecisz korek wlewu oleju i lata jak potłuczony to z odmą wszystko w porządku i ciśnienie jest, olej te logi, to nie wyścigi. 

Opublikowano

Zwróciłeś uwagę na datę ostatniego posta?..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...