Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik kręci nie odpala.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem Audi przestało odpalać. Brak błędów w komputerze .Stało się to w sobotę wiec od razu zacząłem sprawdzać wykręciłem jedną świecę iskra była świeca mokra od benzyny. Ciśnienie na listwie przy odpalaniu jest. Sprawdziłem czy komputer widzi obroty silnika. I przy odpalaniu było 0 czasami łapało i wskazywało coś. Więc zamówiłem czujnik położenia wału we wtorek przyjechał założyłem i odpala. Myślałem ze już wszystko dobrze pojeździłem trochę we wtorek i w środę ale wieczorem odpaliłem chce ruszać przejechałem ze 2m i się zadławił myślałem że za mało gazu, ale próbuje odpalać i nie da rady znów to samo. Podłączyłem komputer obroty silnika normalnie wskazuje przy odpalaniu. Wyskoczyły błędy 16684,16685,16705. Samochód postał przez noc, Dzisiaj wsiadłem sprawdzić czy odpali. To na początku coś łapał jak by chciał zapalić ale na chwilę teraz tylko kręci nawet nie próbuje odpalać. Ktoś pomoże co sprawdzić? Proszę o pomoc.

Sprawdzałem miernikiem czujniki położenia wału to oba mają na 2 i 3 pinie jakieś 850ohm. W piątek będę mógł sprawdzić jeszcze te czujniki u kolegi na samochodzie czy u niego z nimi odpali.

Opublikowano

Ktokolwiek coś pomoże?? Audi trochę postało w garażu i samo się naprawiło już odpala nawet na starym czujniku. Nie mam pojęcia co mogę jeszcze sprawdzić. Bardzo proszę o pomoc.

Opublikowano

Sprawdź czy czujnik temperatury silnika nie przekłamuje.

Opublikowano
Godzinę temu, pila24 napisał:

Sprawdź czy czujnik temperatury silnika nie przekłamuje.

Na którym kanale mogę to sprawdzić w vagu? 

Opublikowano

W engine gr. 1 i w Instruments chyba gr. 4 

Wskazania powinny być bardzo zbliżony z tych dwóch bloków. 

Opublikowano

W blokach pomiarowych silnika szukasz temperatury,to jeden z pierwszych blokow 

Opublikowano (edytowane)
1 minutę temu, przem8 napisał:

Wskazania powinny być bardzo zbliżony z tych dwóch bloków. 

Z czego kojarzę to zegary pomiędzy 45 a 90 wskazują,inne wartości nie sa wskazywane.

Edytowane przez pila24
Opublikowano
1 minutę temu, pila24 napisał:

Z czego kojarzę to zegary pomiędzy 45 a 90 wskazują,inne wartości nie sa wskazywane.

Nie zgodzę się. Sprawdzałem niedawno, bo też się ktoś spierał że w zegarach pokazuje od 30, a była znacznie niższa wartość. No chyba, że mam dziwoląga. 

Owszem pokazuje 30 ale w ukrytym menu climatronica ale to dotyczy generwcji audi przed a4b6. 

Opublikowano

Sprawdziłem temperatury pokazuje dobrze w vagu. Jest dziwna sprawa bo postał na dworze jest +1 i nie odpala znowu. Jak postoi że dwa dni w garażu to odpala. Jakieś dziwne rzeczy się dzieją. 

Opublikowano

Nie masz wody w miejscu gdzie ECU jest? Czasami przekaźnik (zapomniałem numeru) pada i właśnie takie objawy są.

Opublikowano

Iskra na wszystkich cylindrach jest mocna sprawdzałem. Paliwo podaje bo ciśnienie przy odpalaniu jest pompę słychać. Obroty silnika widzi jakieś 160. Wczoraj jak odpalił w garażu to nierówno chodził na początku bo był zalany. Może za dużo paliwa podaje i nie odpala?? Zdaje się tylko na was bo ja nie mam pojęcia co jeszcze mogę sprawdzić. 

Opublikowano
Teraz, Langista napisał:

Nie masz wody w miejscu gdzie ECU jest? Czasami przekaźnik (zapomniałem numeru) pada i właśnie takie objawy są.

Sprawdzałem bezpiecznik obok ECU to było sucho kropli wody nie było. A który to przekaźnik? Wyjmę i sprawdzę. Obok ecuj est? 

Opublikowano

To że napięcie przy odpalaniu spada do 10v to nie problem?? Chociaż akumulator nowy że 4miesiace temu zmieniłem. 

Opublikowano

To normalne, nie wiem który to przekaźnik ale wiem, że już nie jeden użytkownik tutaj pisał, że wszystko wymienił a winowajcą okazał się przekaźnik.

Opublikowano (edytowane)
21 minut temu, Langista napisał:

To normalne, nie wiem który to przekaźnik ale wiem, że już nie jeden użytkownik tutaj pisał, że wszystko wymienił a winowajcą okazał się przekaźnik.

Ale to przekaźnik obok ECU nie nad nogami kierowcy. 

Pod ECU znalazłem 3 przekaźniki sprawdziłem je zasilaczem i miernikiem i działają dobrze.

Edytowane przez Vexart
Opublikowano
32 minuty temu, Langista napisał:

Nie masz wody w miejscu gdzie ECU jest? Czasami przekaźnik (zapomniałem numeru) pada i właśnie takie objawy są.

Mógłbyś znaleźć który to przekaźnik? 

Opublikowano

Jeszcze sprawdziłem czy pompa dobre ciśnienie podaje to jest 4 bary ciśnienia. Już nie mam pomysłów co mogę sprawdzić... Proszę o pomoc. A może to ECU szwankuje?? 

Opublikowano

Wymień czujnik  polozenia wału. 

Opublikowano
13 minut temu, przem8 napisał:

Wymień czujnik  polozenia wału. 

Wymienił,tylko nie napisał czy boscha czy jakiś inny.

A z temp. na zegarach masz rację,na starszej platformie pokazywało od 30°C ,na b6 rzeczywistą.

Opublikowano
31 minut temu, pila24 napisał:

Wymienił,tylko nie napisał czy boscha czy jakiś inny.

A z temp. na zegarach masz rację,na starszej platformie pokazywało od 30°C ,na b6 rzeczywistą.

Wymieniłem na Boscha oryginał nawet ma numery i znaczek audi. 120zl ale to nie jest problem w tym czujniku to coś innego.. Tylko nie wiem co. Samochód potrzebny a nie wiem co zrobić.. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...