[B5 1Z] Zawor N75

    21 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Wiec moja niunia załapała chorobę polega na tym ze przy 3k obrotów na 4 biegu odcina jakby moc (tak jakbym zdjął nogę z gazu). Czytałem dużo na ten temat i myślałem ze to zaworek N75 lecz mechanik twierdzi ze to taki oto zawór.. Czy ma racje ?

    2344d1891d2e76b5m.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    to jest do AFN czyli sterowany podcisnieniowo a u nas w 1Z jest nadcisnieniowo

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ok dzięki za odpowiedz satysfakcjonuje mnie wystarczająco :a4fan:

    [ Dodano: 03-04-2007, 22:01 ]

    podepnę sie pod ten temat: n75 wymieniony i autko chodzi dobrze na obrotach. Ale mam problem do moja audiczka bardzo słabo ciągnie na każdym biegu poniżej 2500 obrotów. Z dwójki jest najgorzej bo zbiera sie katastrofalnie wolno. Komp nic nie wykazuje. Mechanik sam mi powiedział ze coś jest nie tak bo za słabo idzie póki turbina nie zacznie pompować mocno...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Wiec moja niunia załapała chorobę polega na tym ze przy 3k obrotów na 4 biegu odcina jakby moc

    ja też mam taki problem, który mi nie daje spokoju...

    czy wymiana N75 pomoże????? czy to jest wina tego zaworka???

    mechanik powiedzial mi, ze musze wymienic czujnik cieśnienia doładowania znajdujacy sie w ECU...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    mam sporadycznie dokładnie to samo 3.2krpm i odcian moc na IV biegu.

    Podejrzewam przeładowanie i notlauf z powodu N75 - nie zawsze się tak dzieje, ale już 2 razy dokładnie przy takim scenariuszu.

    A jednocześnie na II przy depnięciu z 2krpm potrafi dymić czyli niedoładowuje.

    N75 juz zamówiony jak wymienię zobaczę co się zmieni, jak będe miał okazję to kabel pozyczę i pomierzę z nowym - zobaczę czy coś się poprawiło.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    N75 juz zamówiony jak wymienię zobaczę co się zmieni

    jak wymienisz, to daj znać czy jest poprawa...

    ja musze pożyczyć od kogoś sprawne N75 i załozyć do swojego i zobacze czy bedzie poprawa,

    o wynikach, oczywiści napisze... :a4fan:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ja mam podobnie tak jak by odcinalo moc ale jak na chwile popuszcze pedal gazu to i znowu idzie i takimi skokami troche to wkorzajace.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Zaba, u mnie jest dokładnie to samo.. Poza tym raz działa a raz nie.. W sumie prawie się przyzwyczaiłem ;-)

    malusie OT: witam ziomka !

    :a4fan:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Koledzy, a gdzie znajduje się N 75 w silniku 2.5 tdi v6 AKN :question: Czy różni się znacznie od przedstawionego na zdjęciu w pierwszym poście :question:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość zdeniu

    tak wygląda

    n75jl0.th.jpg

    a znajdziesz sam bez problemu, musisz tylko iść po przewodzie od turbulum i on Ci doprowadzi :cool:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No ja tez muszę zmienić...

    U Dilera Audi w Białymstoku oryginalny zawór do 1Z kosztuje 168 zł.... czy to duzo :question::question::question: sam nie wiem bo tylko w jednym miejscu w Białymstoku takie coś dostanę :biggrin: :biggrin: do tego na zamówienie...az z Poznania :eek:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    No ja tez muszę zmienić...

    U Dilera Audi w Białymstoku oryginalny zawór do 1Z kosztuje 168 zł.... czy to duzo :question::question::question:

    nie ... to jest normalna cena ... :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    U Dilera Audi w Białymstoku oryginalny zawór do 1Z kosztuje 168 zł.
    dokladnie tyle samo zaplacilem u siebie w Czestochowie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Tez mialem efekt żaby.

    Mechanior podpial pod kompa i od razu powiedzial, ze trzeba ten zaworek wymienic. Wymiana trwala ok 1,5h. Koszt zaworka 170zl, robocizna 30zl, podpiecie pod kompa 40zl. To koszty we Wrocku.

    Co do przewodow to wygladaja masakrycznie. :a4fan:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No i byłem dzis u Diulera Audi w Białym..cza soczekiwania to... koło miesiąca napewno :eek: :eek: :eek:

    ktoś z Białegostojku zamówił juz tą zcęsć.....i juz miesiac minął i jeszcze nie mają :confused:

    do tego niby z Niemiec musza ją sciągać,....bo w magazynie głownym w Poznaniu nie ma tej części :confused: :confused: :confused:

    albo w kulki lecą..albo olewają klienta :evil:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    NorZad patologia :eek: nie no ciezko uwierzyc ja czekalem 1dzien bo nie chcialo mi sie jechac na 2 koniec miasta i wylacznie dlatego :confused:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No i olałem tego Dilera w Białym..znalazłem firmę która załatwiła mi w......kilka godzin....

    A diler Audi w Białym.. Sieńko i Syn ...olewają klientów po prostu....teraz ja ich oleję i nie odbiorę niepotzrebnej mi juz części :biggrin: :bicz:

    Pozdro :biggrin:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy