ColdWojtek Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Zrobiłem z 0 na 1 błąd znikł. Został błąd:
wrclaguna Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 w BCM pewnie problem jest w kodowaniu
Muskel1 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Albo bezpiecznik, albo okablowanie do zaworu sterującego sprężarką (N280). Sprawdź czy zawór dostaje napięcie.
ColdWojtek Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2021 28 minut temu, Muskel1 napisał: Albo bezpiecznik, albo okablowanie do zaworu sterującego sprężarką (N280). Sprawdź czy zawór dostaje napięcie. Sprawdzę to vcds?
ColdWojtek Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2021 1 godzinę temu, wrclaguna napisał: w BCM pewnie problem jest w kodowaniu A wiesz może w którym miejscu?
Muskel1 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 (edytowane) 12 minut temu, ColdWojtek napisał: Sprawdzę to vcds? Szukaj w rozszerzonych blokach pomiarowych w sterowniku 08. Można wpisać w okienku wyszukiwania N280 i wtedy pokażą się wszystkie wartości zaworku N280, które są monitorowane. Edytowane 2 Kwietnia 2021 przez Muskel1
ColdWojtek Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Brak opcji pomiary rozszerzone
Muskel1 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 To w normalnych blokach pomiarowych.
ColdWojtek Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2021 9 minut temu, Muskel1 napisał: To w normalnych blokach pomiarowych.
Muskel1 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Tzn. Pod okienkami nie pisze jaką wartość w okienku można odczytać.
MaTeo85 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Odpal VCDSa w wersji angielskiej bo te polskie tłumaczenia to dno totalne.
Muskel1 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 (edytowane) Bez opisów okienek ciężko będzie zdiagnozować poprawność działania zaworka. Jego wartość prądowa powinna się wahać, w zależności od obciążenia kompresora między 0- 800mA. Powinno się przy tym obserwować wartości wzrastania i spadania ciśnienia na obu obiegach (niski i wysoki). Na wyłączonej klimie sprawdzić wartość natężenia prądu i ciśnienia w układzie. Po załączeniu klimy wartość prądu powinna się zwiększać a ciśnienie w układzie powinno rosnąć. Oprócz tego ciśnienie w uładzie uzależnione jest także od temp. zewn. więc aby stwierdzić, czy zaworek i układ działają prawidłowo, trzeba znać wartości jakie ciśnienie przy jakiej temp.powinno występować. To nie takie proste to wszystko. Będziesz musiał chyba z tym do dobrego setwisu klimy podjechać aby to prawidłowo zdiagnozować. Edytowane 2 Kwietnia 2021 przez Muskel1
Muskel1 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 (edytowane) 3 godziny temu, ColdWojtek napisał: Czy te pomiary były na pracującym silniku i klimie uchwycone? W grupie 001 w drugim okienku od lewej masz usterka. Tam powinna być podana wartość wysterowania tego elektrozaworka w procentach. Albo zaworek jest padnięty albo okablowanie do niego. Sam zaworek można omomierzem zmierzyć czy nie jest spalony. Odpinasz wtyczkę zaworka i mierzysz na jego dwóch pinach opór. Powinien wynosić 10-12 Ohm. Edytowane 2 Kwietnia 2021 przez Muskel1
ColdWojtek Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Podjadę na kanał i tak zrobię. Tak, na włączonym silniku i klimie. Na 8 biegu wentylatora. Akurat ja jestem serwisantem i monterem klimatyzacji. Ale nie samochodowej. Ale sprzęt mam
Muskel1 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 (edytowane) 10 minut temu, ColdWojtek napisał: Podjadę na kanał i tak zrobię. Tak, na włączonym silniku i klimie. Na 8 biegu wentylatora. Akurat ja jestem serwisantem i monterem klimatyzacji. Ale nie samochodowej. Ale sprzęt mam No to znasz temat lepiej niż ja Elsa podaje jako instrukcję sprawdzania zaworka, pomiar sygnału do jego sterowania za pomocą oscyloskopu, który wpina się w przejściówkę pomiędzy kostką instalacji a kosttką na zaworku. Przejściówka ma wypuszczone po środku złącze bana nowe do podpięcia oscyloskopu. Zakres ustawiony na 5V, sygnał powinien być podawany co 2ms czyli częstotliwość 500 Hz. Edytowane 2 Kwietnia 2021 przez Muskel1
ColdWojtek Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Taa,tyle sie znam co zrzuciłem czynnik, zrobiłem próżnię i wrzuciłem nowy czynnik na gramy. według manometrów sprężarka nie pracuje. Możliwe że przy wymianie imbusa nie wpieli kostki od sprężarki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się