Muskel1 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Trubno powiedzieć. W blokach pomiarowych w grupie 001 w pierwszym okienku pokazuje 0,6 A czyli wygląda na to, że zaworek dostaje prąd.
Dev Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Ale nie narasta ciśnienie Wygląda na zerwane sprzęgło
ColdWojtek Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2021 2 minuty temu, Dev napisał: Ale nie narasta ciśnienie Wygląda na zerwane sprzęgło Można samo sprzęgło wymienić? ?
Dev Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 1 minutę temu, ColdWojtek napisał: Można samo sprzęgło wymienić? ? Można, ale trzeba najpierw sprawdzić fizycznie czy faktycznie jest zerwane
ColdWojtek Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Jak to sprawdzić? Niskie auto jeszcze z osłoną na silniku. Będzie zabawy ?
Dev Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Teraz, ColdWojtek napisał: To ten zawór? om jest wymienny ale musisz napier wyciągnąc czynnik
Muskel1 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Siedzi w kompresorze w tylnej części.
ColdWojtek Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2021 To jutro zobaczę go sobie, spisze model sprężarki i zamówię nowy. Jakiej firmy zamówić? Ori chyba denso są ?
Dev Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Teraz, ColdWojtek napisał: To jutro zobaczę go sobie, spisze model sprężarki i zamówię nowy. Jakiej firmy zamówić? Ori chyba denso są ? musisz go najpierw wyjąc i kupic na wzór
ColdWojtek Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Tzn taki sam tej samej firmy itd? Jak go wyjmę to nie dostanie się żaden syf do środka?
Dev Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Teraz, ColdWojtek napisał: Tzn taki sam tej samej firmy itd? Jak go wyjmę to nie dostanie się żaden syf do środka? zatkasz jakąs czystą szmatką
ColdWojtek Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Brak zasilania w kostce 2 pinowej do zaworu n280, przejście między kablami jest. Bo rozumiem, że 1 to zasilanie a 2 masa?
Muskel1 Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Pin 1 to masa, pin 2 to sygnał. Oba przewody idą najpierw do podszybia (strona kierowcy) na białe 17 pinowe złącze a stamtąd na 17to pinową czarną kostkę w BCM. Masa na pin 8 a sygnał na pin 10.
ColdWojtek Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Czyli dotykając oba razem na włączonym napięciu powinno być napięcie? W podszybiu gdzie ECU? W 17 pinowej kostce na jakie piny idą?
Muskel1 Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Opublikowano 6 Kwietnia 2021 2 minuty temu, ColdWojtek napisał: W podszybiu gdzie ECU? W 17 pinowej kostce na jakie piny idą? Tak, masa idzie na pin 12, sygnałowy na pin 10. Powinno się napięcie pokazać ok. 5V tyle, że nie stałe bo to jest sygnał modulowany o częstotliwości 500 Hz. Powinno się to oscyloskopem sprawdzać a nie miernikiem.
ColdWojtek Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Sprawdziłem jeszcze raz. Dochodzi prąd. Kupiłem zawór. Podmianka w czwartek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się