Dev 1476 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 6 godzin temu, k232 napisał: Jak na ciepłym słabo pali to sprawdź czujnik położenia wału korbowego. dawki rozruchowe do poprawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 6 godzin temu, k232 napisał: Jak na ciepłym słabo pali to sprawdź czujnik położenia wału korbowego. jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
secio84 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Ustawiłem synchronizację ń +1.1 i auto odpala dużo lepiej na ciepłym ale dawki też spróbuję ogarnąć. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 14 godzin temu, misiek95 napisał: jak? Wyciągnij i miernikiem pasuje posprawdzać napięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalix94 2 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Panowie próbowałem dziś zmienić kat synchronizacji. Odkrecilem 3 śruby na klucz 13 potemu przeszedłem do tej większej śruby u mnie w ajm jest na klucz 18 chciałem wartośc zwiększyć wiec przekrecalem w lewo blaszka nawet nie ruszyła a zaczęła mi się odkręcac śruba co mam z tym zrobić? Czyżby ta blaszka z tyłu "zespawala" się z kolem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simsonek 3 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Cześć ! Nabyłem ostatnio kolejne B6 AWX. W chwili zakupu dokładnie osłuchałem silnik i wszystko było w porządku. Niestety podczas podłączania komputera zapomniałem spojrzeć na.... kąt synchronizacji i skupiłem się tylko na pompkach ( ideał, skaczą od -0,3mg do +0,3mg). Po przejechaniu autem ok 1000 km zaczeło buczeć z filtra.. Jak przymknę ręką tak na ok 30% EGR to buczenie znika. Podłączyłem komputer znów i zobaczyłem że pompki stoją w dalej w tych samych granicach ale kąt synchro wynosi -5. Czy istnieje jakieś prawdopodobieństwo że jak ustawie na okolice 0.0 to buczenie się zmniejszy ? Czy po prostu w czasie tych 1000 km zaczeło coś się dziać z wałkiem i szklankami i stąd te buczenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scania1213 1 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 W dniu 25.08.2017 o 12:14, simsonek napisał: Cześć ! Nabyłem ostatnio kolejne B6 AWX. W chwili zakupu dokładnie osłuchałem silnik i wszystko było w porządku. Niestety podczas podłączania komputera zapomniałem spojrzeć na.... kąt synchronizacji i skupiłem się tylko na pompkach ( ideał, skaczą od -0,3mg do +0,3mg). Po przejechaniu autem ok 1000 km zaczeło buczeć z filtra.. Jak przymknę ręką tak na ok 30% EGR to buczenie znika. Podłączyłem komputer znów i zobaczyłem że pompki stoją w dalej w tych samych granicach ale kąt synchro wynosi -5. Czy istnieje jakieś prawdopodobieństwo że jak ustawie na okolice 0.0 to buczenie się zmniejszy ? Czy po prostu w czasie tych 1000 km zaczeło coś się dziać z wałkiem i szklankami i stąd te buczenie ? Halo, witam wszystkicg Czy ktoś powie mi, jaką wartość ma być w grupie 4 okno 2? Mam teraz +5, więc jest to zbyt pozny wtrysk tak? Silnik 2.0 tdi brd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 6 godzin temu, scania1213 napisał: Halo, witam wszystkicg Czy ktoś powie mi, jaką wartość ma być w grupie 4 okno 2? Mam teraz +5, więc jest to zbyt pozny wtrysk tak? Silnik 2.0 tdi brd Ważne jest okno nr 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scania1213 1 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 10 minut temu, Dev napisał: Ważne jest okno nr 4 Okno 4 tzn walki wydechowy i ssący już są na - 2, zostało mi okno 2 ponoć powinno być 1 atdc, ale nie jestem pewny i fajnie gdyby ktoś podpowiedzial.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiBiS4 0 Opublikowano 1 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2018 Panowie mam pytanie....jaki macie ustawiony kat synch w waszych BPW? I tym samym jakie spalanie na biegu jalowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julo23 8 Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 (edytowane) Świetny temat ale czy ten opis z pierwszego postu moge stosowac do silnika 2.0 tdi BRD czy raczej tej w ktorym jest opisane ze trzeba miec blokady ? Edytowane 22 Listopada 2018 przez julo23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 Do wszystkich trzeba mieć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejewskiA4B8 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Witam, mam problem z drgającym silnikiem, czy może w silnikach typu CAGA 2.0 TDI CR tez ustawia sie kąt synchronizacji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 51 minut temu, AndrzejewskiA4B8 napisał: Witam, mam problem z drgającym silnikiem, czy może w silnikach typu CAGA 2.0 TDI CR tez ustawia sie kąt synchronizacji ? Owszem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darwek24 2 Opublikowano 9 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2021 (edytowane) A W A4 B8 2014 2.0 TDI w vcds gdzie się kąt wtrysku, mam vcdsa po angielsku i gdzie trzeba wejść żeby to sprawdzić ? Edytowane 9 Czerwca 2021 przez Darwek24 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darwek24 2 Opublikowano 9 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2021 (edytowane) A w A4 B8 gdzie sprawdzimy synchro w vcds mam program po angielsku i nie wiem gdzie to sprawdzić, nie mam aktywnego pola 08 ani ani w pomiarze rozszerzonym nie mam 191 synchronous angle vcds 12.12 gdzie to bedzie ? Edytowane 9 Czerwca 2021 przez Darwek24 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucasek 1 Opublikowano 3 Marca Udostępnij Opublikowano 3 Marca (edytowane) W dniu 25.04.2017 o 21:09, Dev napisał(a): Prawidłowe ustawienie rozrządu zaczyna się od właściwego ustawienia wału korbowego, potem ustawiasz wałek a po odpaleniu robisz synchronizację. DEV czy ustawiając rozrząd na blokadach (silnik AVF) jest możliwość żeby był przestawiony o 1 ząbek? Edytowane 3 Marca przez lucasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 3 Marca Udostępnij Opublikowano 3 Marca W którym.miejscu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucasek 1 Opublikowano 3 Marca Udostępnij Opublikowano 3 Marca 30 minut temu, Dev napisał(a): W którym.miejscu ? Mam problem z kątem synchronizacji wałka rozrządu. Po dynamicznej jeździe nazajutrz następnego dnia samochód nie odpala - przestawia się kąt synchronizacji i trzeba go regulować. Oddałem samochód do mechanika wymienił rozrząd na blokadach po czym samochód nie odpalił a kąt aynchronizacji był poza zakresem. Co może być przyczyną że tak się dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 3 Marca Udostępnij Opublikowano 3 Marca (edytowane) Najprościej Ustaw wał na znak, zdejmij pokrywę I weź lusterko, zobacz czy wejdzie Ci górna blokada. Jeżeli nie to popuść 3 śruby 13tki a kluczem 18cie ustaw koło tak aby weszła blokada. Jak wejdzie to zakręć te trzy 13tki i sprawdź synchro Edytowane 3 Marca przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się