Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak kontrolki check engine na zegarach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Posiadam exeo a to samo co a4 b7 ostatnio pod czas jazdy auto porostu zgasło. Rozrusznik kręci i nic. Dopiero po chwili zobaczyłem że po włączeniu zapłonu nie wyświetla się pomarańczowa kontrolka silnika. Wiec auto na linkę i do domu. W trakcie holowania jechałem na włączonym zapłonie by kierunki działały i nagle check się pojawił auto odpaliło i wróciłem do domu o własnych siłach. 

Na drugi dzień rano tez silnik odpalił wszystko prawidłowo wiec pojechałem do pracy. W połowie drogi znów zgasło i znów nie było kontrolki na zegarach. Gdzie szukać przyczyny? Komputer przekaźnik instalacja?

Opublikowano

pierwsze co to trzeba podłączyć auto pod komputer i odczytać błędy.

Opublikowano

Mam kompa i pokazuje zero błędów. Ale jak nie ma zasilania do ECU to raczej nic nie pokaże. Po tym jak udało się pierwszy raz odpalić auto i wróciłem do domu było 3 błędy 

P068A00 zasilanie ECM/PCM rozładowanie przekaźnika ( wydajność ) za wcześnie Pasywny/Dynamiczny

P309300 moduł sterowania uszkodzony Pasywny/Dynamiczny 

Wykasowalem błędy i nie wróciły dlatego na drugi dzień postanowiłem pojechać do pracy. 

Opublikowano
Godzinę temu, Kromek napisał:

Mam kompa i pokazuje zero błędów. Ale jak nie ma zasilania do ECU to raczej nic nie pokaże. 

Mylisz się, brak zasilania czy komunikacji z 01 posadzi błąd.

W jakim stanie jest aku?

Wrzuć tutaj pełny Autoscan auta.

Opublikowano

nie ma zasilania, tzn. że jak auto zgaśnie to masz "zero" prądu?? Po przekręceniu stacyjki w pozycji "zapłon" nie świecą żadne kontrolki na liczniku, nie działa oświetlenie wnętrza itp???

Opublikowano

Sprawdź/ wymień główny przekaźnik odpowiedzialny za zasilanie ECU.

Może też być uszkodzony san ECU

Opublikowano

W aucie wszystko działa oprócz silnika. Na zegarach są wszystkie kontrolki oprócz check i spirali. 
Znalazłem przekaźnik od ecu i dałem inny nic to nie dało. Zrobiłem zwore na krótko i też nic. Kolega mówił żebym sprawdził wszystkie masy w aucie 

Opublikowano (edytowane)

Oprócz mas sprawdź jeszcze mocowania grubych czerwonych kabli pod nogami kierowcy - są to stałe "+" sprawdź czy masz na nich napięcie gdy nie ma reakcji silnika na przekręcenie kluczyka.

 

PS. Uzupełnij jeszcze swój profil

Edytowane przez Lukasz_mk2
Opublikowano

Sprawdzony został komp jest Ok 

sprawdzone piny od zasilania kompa ok

sprawdzony przekaźnik bezpieczniki Ok 

Jak by gdzieś był luźny węzeł + lub - to inne elementy tez by szwankowały. 
wszystko działa prawidłowo. 
jak wróciłem z kompem po sprawdzeniu zamontowałem go i check się pojawił. Auto odpaliło ale po 20 sekundach zgasło i już lipa. I teraz Po włączeniu zapłonu check na chwile się pojawia i znika. Auto nie odpala. 
Może to zegary?

Opublikowano

Sprawdzony został komp jest Ok 

sprawdzone piny od zasilania kompa ok

sprawdzony przekaźnik bezpieczniki Ok 

Jak by gdzieś był luźny węzeł + lub - to inne elementy tez by szwankowały. 
wszystko działa prawidłowo. 
jak wróciłem z kompem po sprawdzeniu zamontowałem go i check się pojawił. Auto odpaliło ale po 20 sekundach zgasło i już lipa. I teraz Po włączeniu zapłonu check na chwile się pojawia i znika. Auto nie odpala. 
Może to zegary?

Opublikowano

W jaki sposób został spawdzony sterownik silnika i co wyklucza jego awarię?

Opublikowano

Zawiozłem go koledze i podpioł go na stole. Kiedyś pisał mi program wiec miał mapę seri i porównał wszystko do siebie.  Ruszał i trząsł i działa. 

Opublikowano

Porównanie mapy to nie jest test na sprawność. Poza tym testu termicznego pewnie nie zrobił?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...