Muskel1 Opublikowano Niedziela o 05:47 Opublikowano Niedziela o 05:47 Do ciężkiej przyczepy na dłuższe odcinki zamontowałbym odpowiednie chłodzenie.
lolus54 Opublikowano Niedziela o 07:00 Opublikowano Niedziela o 07:00 Też tak myślę chciałbym to zrobić porządnie, mam zamiar wykonać to sam i tu moje pytanie o ile wiem jakie części tj. jak, moduł i wiązka to nie mogę namierzyć nr albo wentylatorów lub chłodnicy grubszej w zależności co jest zalecane . Czy w audi Erwin znajdę te informacje a może któryś z kolegów pomoże?
Muskel1 Opublikowano Niedziela o 07:03 Opublikowano Niedziela o 07:03 Najlepiej gdybyś miał VIN od takiego samego pojazdu z tym samym silnikiem i fabrycznie zamontowanym hakiem.
lolus54 Opublikowano Niedziela o 09:13 Opublikowano Niedziela o 09:13 Tu mam Numer VIN: WAUZZZF44MA031759 z auta z tym samym silnikiem z tego samego roku tylko kombi a ja mam sedana. Czy możesz odczytać z niego co jest potrzebne?
reset0 Opublikowano Wtorek o 19:14 Opublikowano Wtorek o 19:14 (edytowane) Jaka jest różnica między (czy jest): - 4M0907383F - 8W5907383E - 8W1907383C czy 4M0, 8W5, 8W1 coś znaczą? ETKA wskazuje wszystkie możliwości Czy ktoś posiada paramilitaryzacje do któregoś z nich do A5 F5 8W / B9 Edytowane Środa o 19:10 przez reset0
turzol Opublikowano Środa o 19:18 Opublikowano Środa o 19:18 W dniu 2.09.2025 o 21:14, reset0 napisał(a): Jaka jest różnica między (czy jest): - 4M0907383F - 8W5907383E - 8W1907383C czy 4M0, 8W5, 8W1 coś znaczą? ETKA wskazuje wszystkie możliwości Czy ktoś posiada paramilitaryzacje do któregoś z nich do A5 F5 8W / B9 4M0907383F i 8W1907383C są zamienne. 8W5 dla aut z SFD2 Posiadam parametry do wszystkich ww.
A4B9 Opublikowano wczoraj o 15:58 Opublikowano wczoraj o 15:58 W dniu 31.08.2025 o 06:02, lolus54 napisał(a): Przyczepa 1200 dmc Ja przerabiałem montaż haka w B8 i B9 i to bardzo wnikliwie . W B8 2.0 143 caga wymieniało się moduł wentylatora , dokładało dodatkowy wentylator i obudowę. W B9 2.0 DEUA (150) sprawa jest trochę inna . Sprawdź w kodach czy masz wersję bez haka lub przygotowaną pod hak . Różnica pomiędzy nimi to tylko i aż tylko grubsza o prawie 100% chłodnica . Ja miałem standardową i zmieniałem na grubsza (mahle) . Porównałem w ASO wiele egzemplarzy B9 2.0 150KM z hakiem fabrycznym i bez haka, sprawdzana była chłodnica, wentylatory, pompy oleju, chłodniczka oleju, sterownik wentylatora . Różnicy była tylko w chłodnicy , nawet Mahle podaje że grubsza jest przeznaczona do pojazdów z hakiem . Ja zakładałem MAHLE CR 2179 000P. Zestaw wielokrotnie przetestowany na południu Europy w dużych upałach i drogach o nachyleniu 12% (z przyczepą o wadze dochodzącej do 1400kg) Oczywiście jeszcze kodowanie wg @Muskel1
lolus54 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu A4B9 dzięki za odpowiedź, mam wersję bez przygotowania. Właśnie przeglądając etke w tym roczniku i silniku tylko jest wymieniona inna chłodnicę dla wersji z hakiem, nic innego nie znalazłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się