Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6] Angielski czterołapny AVFant *Quattro* *320/288* *LZ5C* *FMIC* *Bi-LED* *GTC1549VZ* *Sachs Performance*+18


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie, wie ktoś jak skasować ten luz na ręcznym? Zaciski są nowe, na regulatorze wcisnąłem ten przycisk resetu no ale łapie okropnie wysoko. Jak to ogarnąć?

 

edit: może trzeba ten reset wcisnąć i te łapki pociągnąć całkowicie w strone tylnej kanapy i dopiero wtedy pociągnąć za ręczny by się wyregulował?
 

Edytowane przez Ivanek
Opublikowano

I solved mine by changing the entire handle inside the car, because the part connected to the cable probably stretches, although you can't see it with the naked eye.

 

From the factory it holds very strong in three clicks, three "teeth", gear wheel, whatever you want to call it, when you pull the handbrake, that's how it was for me.

 

Many years ago, my wheel blocked, I immediately changed both cables because they were old. After the change, the handbrake was held high, which got on my nerves, tightening, nothing, changing the cable again, nothing, I took it to an authorized service center, nothing, I can't tighten the cable any more, everything else is fine. Some time later I bought another b6 just to take the dashboard and trow rest away from it. I took the handle of the handbrake of the donor and installed it myself in my car, the handbrake is tightened as if it left the factory.

Opublikowano
3 minuty temu, MarioR34 napisał(a):

I solved mine by changing the entire handle inside the car, because the part connected to the cable probably stretches, although you can't see it with the naked eye.

 

From the factory it holds very strong in three clicks, three "teeth", gear wheel, whatever you want to call it, when you pull the handbrake, that's how it was for me.

 

Many years ago, my wheel blocked, I immediately changed both cables because they were old. After the change, the handbrake was held high, which got on my nerves, tightening, nothing, changing the cable again, nothing, I took it to an authorized service center, nothing, I can't tighten the cable any more, everything else is fine. Some time later I bought another b6 just to take the dashboard and trow rest away from it. I took the handle of the handbrake of the donor and installed it myself in my car, the handbrake is tightened as if it left the factory.

Very interesting. I don't want to buy another handbrake lever but you're right, in two different B7's handbrake works same, on third tooth wheels doesn't move.

Opublikowano

Why not , I'm sure that in Poland there are many B6/B7 for parts , and that levers almost nobody buys and shoul be very very chep

 

Just for example , quick sourch.

 

WWW.EBAY.COM

Lockwaldt vehicle and parts trading offers an extensive portfolio of services and products in the automotive sector. We carry a wide range of used original spare parts...

 

This tensioner  was the problem , it look brand new , but was not good.

 

PRNT.SC

Captured with Lightshot

 

Opublikowano
11 godzin temu, Ivanek napisał(a):

Panowie, wie ktoś jak skasować ten luz na ręcznym? Zaciski są nowe, na regulatorze wcisnąłem ten przycisk resetu no ale łapie okropnie wysoko. Jak to ogarnąć?

 

edit: może trzeba ten reset wcisnąć i te łapki pociągnąć całkowicie w strone tylnej kanapy i dopiero wtedy pociągnąć za ręczny by się wyregulował?
 

 

Mam to samo u siebie po przejściu na komplet USA.

Opublikowano
8 godzin temu, Rob@k napisał(a):

Mam to samo u siebie po przejściu na komplet USA.

A zmieniałeś rączkę ręcznego? 

Opublikowano

Tak. Przy starej tego nie bylo.

Opublikowano
4 minuty temu, Rob@k napisał(a):

Tak. Przy starej tego nie bylo.

No to czyli chyba znana jest odpowiedź, dwie dekady mechanizmu no i się po prostu zużył.... 

Opublikowano

Bardzo dziwna sprawa, zdjąłem podłokietnik, wcisnąłem reset, pociągnąłem za dźwignie i w sumie złożyłem z powrotem. Jest znacznie lepiej niż było. Nie wiem czego powodem to było? Musiały może zaciski popracować, nie mam pojęcia. 

Nie ma luzu i dużo ciężej się zaciąga. 

  • Dzięki 1
Opublikowano (edytowane)

I can't see the videos , maybe use Streamable??

Edytowane przez MarioR34
Opublikowano
Godzinę temu, MarioR34 napisał(a):

I can't see the videos , maybe use stremab??

YouTube :

 

 

 

 

 

Opublikowano

Its much better , try now with  tighten the cable if it stays  its all good  , because i forgot to mention when i did change a cables it would be on third "tooth" but not for a long time it would be loos until i change a hand brake lever like i said.

Opublikowano

Kurcze muszę u siebie spróbować.

Opublikowano
2 godziny temu, Rob@k napisał(a):

Kurcze muszę u siebie spróbować.

Bardzo dziwna kwestia. Miałem akurat 10 minut czekania w aucie, chciałem wcisnąć reset i pociągnąć za te łapki śrubokrętem w stronę tunelu, albo ewentualnie zapiąć jeden ząbek i wcisnąć reset żeby zniwelować ten początkowy luz. 

Opublikowano (edytowane)

Panowie proszę o pomoc, drugi raz w ciągu tygodnia wywaliło mi akumulator. Ładowanie 14,1V mam, wpiąłem miernik i pokazuje 0,4A poboru tuż po zamknięciu, poczekam jeszcze aż się uśpi i dam znać. 

Edytowane przez Ivanek
Opublikowano

Usypia się ? Gaśnie podświetlanie i awaryjka po czasie ?

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, kamil-vag napisał(a):

Usypia się ? Gaśnie podświetlanie i awaryjka po czasie ?

 

Próbowałem go oszukać i na otwartych drzwiach śrubokrętem zablokować zamek że niby drzwi są zamknięte i pilotem zamknąć auto, zamyka się ale nie uzbraja alarmu, cały czas 0,4A poboru mimo wyjmowania każdego bezpiecznika. 

Edytowane przez Ivanek
Opublikowano (edytowane)

Mam pomysł jutro odpiąć alternator czy by może on nie kradnie prądu, podobno mostek może tak robić. Narazie go ładuje. 

Akumulator podładowany do 80%

Z alternatorem i bez alternatora po 20 min skacze między 0,012A a 0,022A

Edytowane przez Ivanek
Opublikowano
20 godzin temu, Ivanek napisał(a):

 

Próbowałem go oszukać i na otwartych drzwiach śrubokrętem zablokować zamek że niby drzwi są zamknięte i pilotem zamknąć auto, zamyka się ale nie uzbraja alarmu, cały czas 0,4A poboru mimo wyjmowania każdego bezpiecznika. 

Ja miałem problem z masą od PDC i auto się normalnie zamykało, ale był problem z usypianiem. Dlatego zamknij samochód i obserwuj podświetlenie i awaryjne, po 30 sek powinien zasnąć na dobre, a u mnie zasypiał i się wzbudzał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...