Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Czyszczenie nastawnika pompy VP37 by Lishoo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, odgrzewam kotleta

Zauważyłem że wartość RSW wynosi u mnie 0.800 powinno być 0.720-0.740 pytanie czy można ustawić ten czujnik bez odkręcania całego nastawnika?? Czy można ustawić go tylko po odkręceniu tego dekielka z góry??

Opublikowano

Musisz zdjąć dekiel.

Pamiętaj ze wartość zmieni się po dokręceniu dekla.

Na Twoim miejscu bym tak zostawił:wink:

---------- Post dopisany at 23:18 ---------- Poprzedni post napisany at 23:16 ----------

Tak teraz patrze ze ja u siebie nie miałem śruby od spodu,jeżeli masz takową to cały nastawnik musisz odkręcić.

Opublikowano

Proszę o wypowiedz jeszcze innych kolegów??? da się ustawić bez odkręcania nastawnika?? czy może zostawić tak jak jest??

Opublikowano
Proszę o wypowiedz jeszcze innych kolegów??? da się ustawić bez odkręcania nastawnika?? czy może zostawić tak jak jest??

mozna vagiem dawke ustawic .rsw juz nie ,trzeba sciagnac dekielek z góry.

Opublikowano

No ale jak ma inny nastawnik tj ten ze śrubką od spodu to musi odkręcić nastawnik w celu regulacji RSW...

Opublikowano

srubka od spodu? jak widzialem ze 200 nastawnikow to takiego nie spotkalem

Opublikowano

Nie wiem gdzie czytałem że śruba jest od spodu.jak nie ma takowej to wystarczy tylko dekielek odkręcić:wink:

Ja bym takie RSW jednak zostawił...

Marek posłałem Ci PW:wink:

Opublikowano

jak sam tak napisales wyzej.

Opublikowano

Wiem.Sorki za wprowadzenie w bład:wink:

Poszukam tamtego tematu w sieci jak znajdę to podrzucę link.Chyba ze źle to zrozumiałem:facepalm:

Opublikowano

Panowie zna ktoś może wymiary tej trójkątnej śruby?? chce ją zastąpić zwykłą śrubą torx

Opublikowano

Lishoo a do lutowania blaszek używałeś czegoś? Jakiegoś spoiwa? Czy po prostu ściskałeś je do siebie jednocześnie nagrzewając?

Opublikowano
Panowie zna ktoś może wymiary tej trójkątnej śruby?? chce ją zastąpić zwykłą śrubą torx

Możesz ją przy szlifować i zrobić z niej sześciokąt na M7 nasadkę ..ja tak zrobiłem i jest:thumbup1:

Opublikowano

Widzę że nie dowiem się czym skutecznie połączyć te blaszki w nastawniku.... :whistling: Jakiś kwas? Specjalna cyna? Pomóżcie bo mi się już 3 raz nastawnik rozlutował :facepalm:

Opublikowano

Potraktuj je kwasem.ja dalem to dla elektro i dostalem gotowy tylko z kablami polutowanymi na krzyz:kwasny:

---------- Post dopisany at 05:25 ---------- Poprzedni post napisany at 05:22 ----------

Panowie zna ktoś może wymiary tej trójkątnej śruby?? chce ją zastąpić zwykłą śrubą torx

Możesz ją przy szlifować i zrobić z niej sześciokąt na M7 nasadkę ..ja tak zrobiłem i jest:thumbup1:

Ja nabilem nasadke na nia ,odkrecilem.zakupilem taka sama srube na imbus i z glowy.

Opublikowano

Hmmm kwasu? W pewien sposób ogarnąłem to ale czy to wytrzyma sam nie wiem.

W ogóle to ktoś wie z jakiego metalu są wykonane te przeklęte pręciki i blaszki?

Opublikowano

Tomek problemem nie jest material a raczej ciagle zanuzenie w ON.jak pozbedziesz sie jej z ww elementow to spokojnie to polaczysz.

Opublikowano

Hmmm czyli najważniejsze żeby dobrze odtluscic ewentualnie powierzchnie kwasem wypalić? Ale jaką cyne trzeba zastosowac żeby nie pękła od wibracji bo ja niestety poduszki silnika musialem wymienić i założyłem Lemfordera który jest gumowo metalowy a nie gumowo olejowy jak Avon

send from HTC

Opublikowano

Zapytam Elektro i dam Ci znać.

Jak poprawiałem ze szwagrem bo źle założyłem ten korpus o którym pisałem parę postów wcześniej to zwykła cyna i żywica,już ro i twu twu trzyma:decayed:

Opublikowano
Zapytam Elektro i dam Ci znać.

Jak poprawiałem ze szwagrem bo źle założyłem ten korpus o którym pisałem parę postów wcześniej to zwykła cyna i żywica,już ro i twu twu trzyma:decayed:

Ok :wink: żywicą? :shock3: Toś odważny :naughty: ja już chciałem zakładać rureczki termokurczliwe w razie czego :D o ile ropa tego nie rozpuści :whistling: bo ni to plastik ni to guma...

---------- Post dopisany at 16:49 ---------- Poprzedni post napisany at 16:48 ----------

Trzy razy walczyć z nastawnikiem :facepalm: Niemcy pojechali po bandzie z tym połączeniem w nastawniku :whistling:

Opublikowano

Witam

1# Kilka miesiący temu wymieniłem uszczelkę pod pokrywą nastawnika. Ale wciąż mam wyciek a w ostatnim czasie to już kapie pod autem konkretnie. Ropa sączy mi się głównie pod jedną z czterech srub a dokladnie tą specjalna i potem na dół na cała pompe. Ale czy to możliwe, że cieknie mi spod nastawnika i ropa idzie aż do góry i tam leje, Dodam, że po wykręceniu tej śruby założyłem bardzo podobną na imbus.

2# Po uzyciu Vag-Com w pierwszym bloku dawke mam 1.0 do 1.4 - czy to nie za duzo paliwa?? A moze ktoś tuningował i coś porobił albo jakiś chip wstawił? Dodam, że auto nie jest jakieś nadzwyczaj mocne ale pali na dotyk w zimie i lecie i obroty ładnie chodzą ani nie szarpie. Troche dużo pali ale może to być też powodem szerokich opon i wycieku. Czy powinienem jednak ustawić dawkę w okolicach 3-5 do 4?

3# W poradniku pisze jeśli wartość 3 linijki w bloku 001 nie moze się zmienić tzn że jak miałem na zaplonie 0,740v przed rozebraniem nastawnika to po włożeniu do pompy ma być też 0,740V? Czy po prostu wartość będzie skakać? A jak będzie inaczej to znaczy że nie trafiłem wałkiem nastawnika w otwór w pierścieniu?

4# Jak w VAG-COM - skorygować dawkę po ręcznym ustawieniu?

Prosze o odpowiedz na moje pytania. Moze jak kilka osób coś napisze to dostanę odpowiedzi na wszystkie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...